Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480648/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370446723
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 443 51 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pzd.powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdjaslo.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ddf777b-9224-4e17-893c-140d4d3b7e2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037763/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: T.2e.261.1.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg
w ilości 450 T:
a) 300 T na plac składowy w Jaśle ul. Przemysłowa
b) 150 T na plac składowy Mytarz
2. Materiały muszą odpowiadać warunkom i wymaganiom zamieszczonym w SST stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ Zamawiający będzie żądał do każdej dostarczonej partii dokumenty potwierdzające spełnienie tych wymogów
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
• Zamówienie obejmuje sprzedaż soli drogowej z transportem i rozładunkiem na koszt Wykonawcy na plac składowy w Jaśle, ul. Przemysłowa oraz na plac składowy
w Mytarzy
• Termin realizacji dostaw – w czasie i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym
• Odbiór ilościowy i jakościowy – w dniu dostawy
• Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę oraz do w/w dokumentu musi zostać dołączony kwit wagowy . Oryginalny dokument WZ wraz z kwitem wagowym stanowić będzie podstawę odbioru jakościowego i ilościowego poszczególnej partii materiału
W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia nie jest zgodny
z ofertą, względnie posiada wady ilościowe, Zamawiający może skierować Wykonawcę na ważenie samochodu (koszt ważenia będzie po stronie Wykonawcy)
• Faktura za dostarczone materiały będzie płatna przez Zamawiającego w terminie 30 dni od otrzymania faktury
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE DOSTAWĘ I ROZŁADUNEK
4. W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca wraz z dostawą dostarczy deklaracje zgodności na poszczególne materiały.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152655,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152655,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu i Usług WOJTEX Wojciech Pasich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951004975
7.3.3) Ulica: ul. Junacka 25/2,
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-237
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152655,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku SR w Jaśle
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle
- Dostawa tablic rejestracyjnych na 2026 rok dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Jaśle
- Dostawa sprzętu komputerowego i dysków do serwerów
- Zakup używanego samochodu pożarniczego dla OSP Florian Żółków
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa soli technicznej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych dla Zakładu Obsługi Piękne Miasto w Józefowie - powtórzenie cz. 2 sól workowana
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem luzem w ilości do 200 ton.
- Sukcesywna dostawa soli drogowej w szacowanej ilości do 1500 ton, przeznaczonej do zimowego utrzymywania dróg
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg 2
- "Zakup i dostawa soli drogowej DR (z antyzbrylaczem) z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich"
- SUKCESYWNA DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





