Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00373274/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00376364/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00386287/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00390376/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu na potrzeby działań w sytuacjach zagrożeń kryzysowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20da0aa5-3294-42cb-92ad-a1347f7dd4e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu na potrzeby działań w sytuacjach zagrożeń kryzysowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20da0aa5-3294-42cb-92ad-a1347f7dd4e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537385
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.3.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 419926 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje dostawę 2 agregatów prądotwórczych.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 1 dla Części I.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
2) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
3) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. załadunku, transportu, rozładunku
(jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24
miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru
4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 158000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres części II obejmuje dostawę 30radiotelefonów w ramach budowy systemu łączności alarmowej dla ochrony ludności, obrony cywilnej zarządzania
kryzysowego .
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
2) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
3) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. załadunku, transportu, rozładunku, konfiguracji, montażu
(jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 32344280-2 - Radia przenośne
4.5.5.) Wartość części: 182926 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby działań w sytuacjach zagrożeń kryzysowych”.Zakres części III obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i podłączenie SYSTEMU MOBILNEJ KOMUNIKACJI SATELITARNEJ W RAMACH BUDOWY SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI ALARMOWEJ DLA OCHRONY LUDNOŚCI, OBRONY CYWILNEJ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO.
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
2) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
3) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. załadunku, transportu, rozładunku
(jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24
miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 32530000-7 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 79000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKBG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452292276
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159112,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159112,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elnex Dariusz Józef Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9480002480
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159112,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86223,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86223,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86223,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Coulomb" Informatyka i automatyka przemysłowa Nikodem Bulanda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343290136
7.3.4) Miejscowość: Chełmiec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Coulomb" Informatyka i automatyka przemysłowa Nikodem Bulanda
jakie przetargi wygrała firma
"Coulomb" Informatyka i automatyka przemysłowa Nikodem Bulanda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86223,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy min. 50 KW
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część III zasilanie awaryjne: agregatu i UPS"
- Zakup wyposażenia i sprzętu ratowniczego na potrzeby ochrony ludności w Gminie Alwernia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Suszec
- "Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej"
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





