Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376364/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00386287/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-21
- 2025/BZP 00390376/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00537385/01 - Wynik z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu na potrzeby działań w sytuacjach zagrożeń kryzysowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu na potrzeby działań w sytuacjach zagrożeń kryzysowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20da0aa5-3294-42cb-92ad-a1347f7dd4e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20da0aa5-3294-42cb-92ad-a1347f7dd4e23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wszelkie informacje dotyczące
wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w
specyfikacji oraz w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zamieszczona w Załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania zostały zawarte w Klauzuli informacyjnej, stanowiącej
Załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.3.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia obejmuje dostawę 2 agregatów prądotwórczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został w Załączniku nr 1 dla Części I.
4. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
2) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
3) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. załadunku, transportu, rozładunku
(jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24
miesiące, licząc od dnia podpisania bez uwag protokołów odbioru
4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres części II obejmuje dostawę 30
radiotelefonów w ramach budowy systemu łączności alarmowej dla ochrony ludności, obrony cywilnej zarządzania
kryzysowego .
3. Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
2) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
3) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. załadunku, transportu, rozładunku, konfiguracji, montażu
(jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24 miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 32344280-2 - Radia przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający w ramach realizacji Części II zamówienia przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o której mowa wart. 441 ust. 1 ustawy, polegającej na możliwości zmniejszenia zakresu świadczenia.
a) Zakres zamówienia w ramach realizacji zamówienia opcjonalnego obejmuje dostawę 30 sztuk radiotelefonów, o których
mowa w Załączniku nr 2 do SWZ.
b) W przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji o skorzystania z prawa opcji, tj. o rezygnacji z zakupu 60 sztuk
radiotelefonów, o których mowa w Załączniku nr 2 do niniejszej SWZ, będzie ono dokonane w formie pisemnej lub
elektronicznej poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia woli o uruchomieniu prawa opcji (oświadczenie woli może być
złożone przez Zamawiającego najpóźniej w dniu zawarcia umowy w zakresie zamówienia podstawowego).
a) Uruchomienie opcji (rezygnacja z realizacji części zamówienia) jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, w
związku z powyższym Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu wykorzystania
przysługującego Zamawiającemu prawa opcji i w konsekwencji: z tytułu niepowierzenia Wykonawcy Zamówienia
Opcjonalnego do realizacji.
b) Termin realizacji Zamówienia Opcjonalnego jest tożsamy z terminem ukończenia realizacji zamówienia podstawowego.
c) Okoliczności skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, rodzaj oraz maksymalna wartość opcji zostały określone
ponadto w Załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na potrzeby działań w sytuacjach zagrożeń kryzysowych”.
Zakres części III obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i podłączenie SYSTEMU MOBILNEJ KOMUNIKACJI SATELITARNEJ W RAMACH BUDOWY SYSTEMU ŁĄCZNOŚCI ALARMOWEJ DLA OCHRONY LUDNOŚCI, OBRONY CYWILNEJ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO.
Zamawiający wymaga aby dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, bez wad fizycznych lub prawnych,
2) nie był uprzednio użytkowany lub eksploatowany,
3) spełniał wymagania techniczne i użytkowe szczegółowo określone w OPZ.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, tj. załadunku, transportu, rozładunku
(jeśli dotyczy) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, by wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji wynoszącej min. 24
miesiące
4.2.6.) Główny kod CPV: 32530000-7 - Satelitarne urządzenia komunikacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:1. dokumentu, z którego wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy;
2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenia o ustanowieniu
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 (dla
Części I), 4 (dla Części II), 5 (dla Częsci III) do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-22 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa robota gaśniczego wraz z przyczepą do przewozu robota na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej
- Zakup i dostawa trzech agregatów prądotwórczych dla Gminy Miejskiej Nowa Ruda w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup, montaż i uruchomienie agregatu prądotwórczego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Janowie
- Zakup sprzętu służącego zapobieganiu zagrożeniom dla OSP z Gminy Pokój ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu oraz materiałów budowlanych i akcesoriów elektrycznych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: Generatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





