Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00431138/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
- 2025/BZP 00434800/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w budynku teatralnym Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 67 i stolarni przy ul. Kwidzyńskiej 33 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MUZYCZNY CAPITOL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278959
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIŁSUDSKIEGO 67
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-019
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 717890431
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatr-capitol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr-capitol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://teatr-capitol.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w budynku teatralnym Teatru Muzycznego CAPITOL we Wrocławiu, ul. Piłsudskiego 67 i stolarni przy ul. Kwidzyńskiej 33 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e0e7c81-4274-474c-992e-6f568bb31951
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075241/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Roboty remontowe w zakresie tynków, ścian, podłóg, sufitów, dachów oraz izolacji rur
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/14/25/TKT/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155920,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje renowację drzwi na widowni dużej sceny oraz ściany i sufitu w foyer pierwszego piętra wraz z miejscową naprawą tynku (powierzchnie srebrzone)- Renowacja drzwi w ilościach 8 szt. drzwi dwuskrzydłowych (6 szt. na parterze i 2 szt. na 1 piętrze). Powierzchnia obejmująca zakres odtworzeniowy wynosi około - 20,00 m2.
- Renowacja sufitu foyer w obrębie wejścia na I piętro -naprawa srebrzenia sufitu foyer— 9,00 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 29513,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont tynków wewnętrznych w budynku teatralnym na poziomach od -2 do 0 w ilości ok. 100 m24.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 30087 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje remont dachu w stolarni przy ul. Kwidzyńskiej 33 we Wrocławiu w zakresie wymiany i naprawy konstrukcji dachowej obejmującej:- wymianę pokrycia dachowego papą termozgrzewalną (2-warstwowe pokrycie: papa podkładowa + papa wierzchniego krycia gr. 4,7 mm) — 20 m2
- wymiana deskowania dachu z desek o grubości 32 mm —20 m2
- wymiana drewnianych belek stropowych — 15 m
- wymiana podstówek z płyt wiórowo-cementowych — 15 m2
- montaż konstrukcji pomocniczych:
- montaż konsol stalowych pod belki stropowe — 6 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261920-9 - Konserwacja dachów
4.5.5.) Wartość części: 29934,29 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe po zalaniu studia nagrań. Remont pomieszczenia studia obejmuje następuję prace:a) Prace przygotowawcze i rozbiórkowe
- zerwanie posadzki z tworzywa sztucznych około 12,434m2
- rozebranie posadzki - 10,229m2
- osuszanie pomieszczenia i posadzki
b) renowacja podłogi drewnianej
- zerwanie i czyszczenie deszczułek - 12,229 m2
- uzupełnianie posadzki z deszczułek o grubości 19-22mm na lepiku – 24,663
m2
- wymiana cokołów 2x10 z drewna liściastego – 20,240mb
- szlifowanie starych posadzek z deszczułek - 24,663 m2
Trzykrotne lakierowanie posadzek - 24,663 m2
Zapastowanie i froterowanie posadzek - 24,663 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 22467,53 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem prac w zadaniu nr 5 jest naprawa izolacji rur wody lodowejna dachu w budynku teatralnym Teatru Muzycznego Capitol we Wrocławiu
przy ul. Piłsudskiego 67 we Wrocławiu w zakresie jak poniżej:
Naprawa izolacji rur obejmuje następuję prace:
- oczyszczenie rur instalacji wody lodowej z resztek obecnej izolacji ok.
150m2
- naprawa izolacji poprzez położenie płaszcza ochronnego z blachy aluminiowej ok. 150m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 43917,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26937 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26937 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H.B. DAMAR SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691635756
7.3.3) Ulica: LIPOWA
7.3.4) Miejscowość: RUDNO
7.3.5) Kod pocztowy: 44-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26937 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa artykułów spożywczych i napojów na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- 124.2025 Dostawa Archiwum Modułowego na potrzeby Zakładu Patologii Ogólnej i Doświadczalnej Katedry Patologii Klinicznej i Doświadczalnej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa zintegrowanego systemu zarządzania danymi w Biobanku
- Dostawa żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 przy ul. Rumiankowej 34, we Wrocławiu z podziałem na zadania - liczba zadań 8
- Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania - w podziale na 5 zadań
- Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego na potrzeby WTWK-Partynice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Utworzenie rodzinnego domu dziecka - remont elewacji budynku i garażu - etap 2
- Dostawę oraz instalację zapór drogowych z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych na osiedlu przy ul. Meissnera 7/9/11 w Warszawie / budynek z placem parkingowym / - zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Przeworskiej (inwestycja lokalna)
- Budowa budynku zaplecza technicznego ośrodka rehabilitacji
- Roboty budowlane w ramach zadania "Szpital-ogród" Radom-Krychnowice"
więcej: Konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





