Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00498761/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa licencji oprogramowania i sprzętu komputerowego do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY IM. ANTONINY I JANA ŻABIŃSKICH W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012878673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 619 40 41
1.5.8.) Numer faksu: 22 619 58 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji oprogramowania i sprzętu komputerowego do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c177dd26-c579-4786-a70f-5e12efd0960c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00537029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00498761
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-28-20/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.3.1. ZADANIE Nr 1 – Pakiet biurowy MS Office 2024 Home & Business 64 bit PL (licencja komercyjna) lub równoważny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 19999,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.3.2. ZADANIE Nr 2 – Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego EZD RP.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30216130-6 - Czytniki kodu kreskowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30216110-0 - Skanery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 3075 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.3.3. ZADANIE NR 3 - Urządzenia sieciowe i moduły transmisyjneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.3. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 59974,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.3.4. ZADANIE NR 4 - Zestawy komputerowe typu biurowego i graficznegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.4. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 35079,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7.3.5. ZADANIE NR 5 - Oprogramowanie do kosztorysowaniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.5. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 7934,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wsystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzucenie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa, instalacja urządzeń i oprogramowania komputerowego w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Cyberbezpieczny Powiat Szydłowiecki
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w jednostkach Miasta Kalisza"
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





