eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/operalodz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658047a3-69ca-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/13/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup projektorów multimedialnych dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy rozumieć, że określeniom tym towarzyszą słowa „lub równoważny”, zgodnie z art. 99 ust. 5 uPzp.
2. Wymagania ogólne dotyczące wszystkich zamawianych urządzeń (3 projektorów multimedialnych wraz z 4 obiektywami), wchodzących w skład przedmiotu zamówienia:
2.1. Oferowane urządzenia mają być fabrycznie nowe, to znaczy wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 r. Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Każde urządzenie powinno spełniać wszelkie obowiązujące normy i przepisy dotyczące bezpieczeństwa, dopuszczenia do eksploatacji oraz kompatybilności elektromagnetycznej obowiązujące na terenie Polski.
2.2. Projektor musi być przystosowany do współpracy z siecią energetyczną 230 VAC 50 Hz.
2.3. Obiektywy opisane w punktach 3, 4 oraz 5 Szczegółowego opisu zamówienia muszą być kompatybilne z projektorem Panasonic PT-RZ31K, który znajduje się na wyposażeniu Teatru Wielkiego w Łodzi.
2.4. Gwarancja na przedmiot zamówienia - minimum 12 miesięcy. W ramach serwisu gwarancyjnego, Wykonawca zapewni m.in.:
a) nieodpłatnie w czasie 1 roku użytkowania przegląd i konserwację projektorów i obiektywów.
b) urządzenia zastępcze na czas naprawy oferowanych projektorów, obiektywów.
2.5. Szkolenie z obsługi projektorów i obiektywów.
2.6. Podczas transportu należy zapewnić odpowiednie opakowania transportowe, pozwalające na bezpieczne dostarczenie przedmiotu zamówienia.
2.7. Wykonawca musi przedstawić certyfikat serwisowy producenta oferowanych projektorów i obiektywów, potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu, konserwacji i napraw projektorów i obiektywów.
3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia jest zakup 3 projektorów multimedialnych wraz z 4 obiektywami dla Teatru Wielkiego w Łodzi. Przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony, w szczególności ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych. Powyższe projektory jak i obiektywy muszą być tego samego producenta, każdy z zamówionych obiektywów musi współpracować ze wszystkimi 3 projektorami, ponadto obiektywy muszą współpracować z projektorem, który jest w posiadaniu Zamawiającego. Projektor jak i obiektyw muszą stanowić jedną całość, aby spełniały swoją funkcję. W przypadku awarii projektora, projektor jak i obiektyw jako całość musi zostać przekazana w ramach gwarancji Wykonawcy, gdyż tylko kompletne urządzenie może być prawidłowo zdiagnozowane i poddane naprawie. Potencjalni wykonawcy zajmujący się profesjonalnie sprzedażą tego rodzaju sprzętu mają kompletną ofertę różnych modeli projektorów i równocześnie dostosowanych do nich obiektywów, a zatem odrębny zakup projektorów i obiektywów jest przede wszystkim niecelowy, ale i nieekonomiczny. Jak wynika z wieloletnich doświadczeń i praktyki udzielania zamówień na wysoko wyspecjalizowane wyposażenie Teatru o ile potencjalni wykonawcy z dużym prawdopodobieństwem będą zainteresowani wzięciem udziału w postępowaniu przetargowym na zakup projektorów tak - ze względu na stosunkowo niską w porównaniu z projektorami wartość obiektywów - potencjalni wykonawcy z dużym prawdopodobieństwem mogą być w ogóle nie zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym na zakup obiektywów. Taka sytuacja mogłaby spowodować nie tylko znaczne wydłużenie czasu zakupu obiektywów, ale także doprowadzić do ich zakupu po znacznie wyższych kosztach niż w zamówieniu zintegrowanym. W konsekwencji taka sytuacja mogłaby spowodować niemożność użytkowania projektorów. W kontekście powyższych rozważań Zamawiający dokonał analizy możliwości dostępu do przedmiotowego zamówienia, możliwości złożenia konkurencyjnej oferty czy też złożenia oferty w ogóle przez małe i średnie przedsiębiorstwa, w wyniku której stwierdzono, że brak podziału zamówienia na części nie stanowi ograniczenia konkurencji. Procedura naprawy projektora (gwarancyjna) również nie pozwala na składanie ofert częściowych. W związku z powyższym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38600000-1 - Przyrządy optyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 832545,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 959400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 832545,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDC Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642596452

7.3.3) Ulica: Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-028

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 832545,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.