Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00521717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
- 2023/BZP 00539123/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2023/BZP 00549767/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
- 2024/BZP 00221459/01 - Wynik z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zapewnienie dostępu do sieci internet
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012261725
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Al. Ujazdowskie 1/3
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-583
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@kprm.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/premier
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536478
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00521717
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
276422,76
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem dodatkowego umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca Wykonawcom wzięcie udziału w wizji lokalnej.
Postanowienia dotyczące wizji lokalnej:
Termin wizji ustala się na dzień 8 grudnia 2023 r. o godz. 10.00. Wejście do siedziby Zamawiającego odbywa się przez Biuro Przepustek „A” – Al. Ujazdowskie 1/3. Zamawiający zastrzega, że dany Wykonawca może zgłosić nie więcej niż dwie osoby. Jeżeli zgłosi się duża liczba wykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo do organizowania wizji w podziale na grupy (orientacyjny czas wizji lokalnej 30 min). O kolejności wejścia na teren KPRM decydować będzie kolejność zgłoszenia mejlowego. Wejście na wizję lokalną będzie możliwe tylko dla osoby zgłoszonej, która powinna stawić się w siedzibie Zamawiającego, przy Biurze Przepustek (wejście A) co najmniej na 15 minut przed ww. określonym terminem. W celu wystawienia przepustki, mając na uwadze obowiązujące Zamawiającego wewnętrzne procedury bezpieczeństwa, zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu wizji lokalnej na dwie godziny przed terminem wizji do imiennego zgłoszenia (mailowo wzp@kprm.gov.pl) osób reprezentujących Wykonawcę. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument tożsamości ze zdjęciem.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-07 10:00
Po zmianie:
2023-12-14 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-07 10:30
Po zmianie:
2023-12-14 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-05
Po zmianie:
2024-01-12
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego
- remont pomieszczeń biurowych w celu dostosowania do potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ul. Bema 70.
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie i dostawę odznaczeń resortowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Jana Pawła II 36 m 103, część nr 2: Nowomiejska 7 m 3
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych wytwarzanych w Łukasiewicz - IChP w Warszawie, ul. Rydygiera 8 oraz ul. Starościńska 5.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez Zarząd Dróg Miejskich pn.: Budowa drogi dla rowerów w al. Jana Pawła II odc. Rondo ONZ-Solidarności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Łącza internetowe dla Sądu Okręgowego w Poznaniu i Sądów Rejonowych funkcjonalnych oraz Opiniodawczych Zespołów Sadowych Specjalistów
- Realizacja narzędzia intenetowego chatbot AI FRSE wykorzystującego model Open AI odpowiadającego na pytania dotyczące programu Erasmus+
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usług internetowych dla Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
więcej: Usługi internetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.