Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00426435/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” (...) – pomoce dydaktyczne i meble
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wołowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Piastowski 2
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatwolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” (...) – pomoce dydaktyczne i meble2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f76ade-0921-4303-a30c-ca123554501d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045579/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” (...) - pomoce dydaktyczne i meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim” (w tym: pracowni psychologicznej i pedagogicznej w LO Brzeg Dolny, gabinetów psychologa i pedagoga, strefy ciszy i relaksu)" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIT.272.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142804,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół kształcenia ogólnego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (w tym: pracowni psychologicznej i pedagogicznej w LO Brzeg Dolny, gabinetów psychologa i pedagoga, strefy ciszy i relaksu)" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 (5.1) do SWZ.
1) Część nr 1 – Pomoce dydaktyczne do pracowni LO w Wołowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30141200-1 - Kalkulatory biurkowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
22114300-5 - Mapy
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
35113410-6 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej
24000000-4 - Produkty chemiczne
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
22111000-1 - Podręczniki szkolne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
38510000-3 - Mikroskopy
14523100-4 - Minerały
14523000-3 - Pokrewne minerały, metale szlachetne i produkty pochodne
39515400-9 - Rolety
30195000-2 - Tablice
30195910-4 - Tablice do pisania
30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 69825,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do szkół kształcenia ogólnego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (w tym: pracowni psychologicznej i pedagogicznej w LO Brzeg Dolny, gabinetów psychologa i pedagoga, strefy ciszy i relaksu)" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 (5.2,) do SWZ.
2) Część nr 2 – Pomoce dydaktyczne do pracowni LO w Brzegu Dolnym
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
39162000-5 - Pomoce naukowe
22114300-5 - Mapy
14523100-4 - Minerały
14523000-3 - Pokrewne minerały, metale szlachetne i produkty pochodne
30195000-2 - Tablice
39511100-8 - Koce
39515400-9 - Rolety
33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne
4.5.5.) Wartość części: 19971,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do szkół kształcenia ogólnego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (w tym: pracowni psychologicznej i pedagogicznej w LO Brzeg Dolny, gabinetów psychologa i pedagoga, strefy ciszy i relaksu)" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 (5.3) do SWZ.
3) Część nr 3 – Meble do pracowni LO w Wołowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39112000-0 - Krzesła
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 15423,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do szkół kształcenia ogólnego powiatu wołowskiego w ramach projektu pt. „Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (w tym: pracowni psychologicznej i pedagogicznej w LO Brzeg Dolny, gabinetów psychologa i pedagoga, strefy ciszy i relaksu)" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.2. Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia: został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w formularzu cenowym w zakresie wybranej części – załącznik nr 5 (5.4) do SWZ.
4) Część nr 4 - Meble do pracowni LO w Brzegu Dolnym
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39112000-0 - Krzesła
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 37584,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146339,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531520493
7.3.3) Ulica: ul.Słowiańska 7
7.3.4) Miejscowość: Nysa
7.3.5) Kod pocztowy: 48-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA POMOCY NAUKOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 2 jedyna niepodlegająca odrzuceniu oferta - ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce (oferta nr 3) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21244,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21244,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21244,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. Z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386354339
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21244,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu na część nr 4 została złożona tylko jedna oferta, która podlega odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, gdyż wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Dostawa aparatu USG wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Mojęcicach
- Świadczenie usługi pielęgniarskiej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej Nasz Dom w Mojęcicach w roku 2026
- Organizacja warsztatów wyjazdowych wspierających uczniów w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027
- Świadczenie usługi wyżywienia dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wołowie w roku 2026
- Przebudowy mostów na terenie Gminy Wołów
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
- Dostawa wyposażenia kwatermistrzowskiego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-752/25
więcej: Pokrewne minerały, metale szlachetne i produkty pochodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





