eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninRemont kładki dla pieszych wzdłuż ul. Przemysłowej nad linią PKP w Koninie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kładki dla pieszych wzdłuż ul. Przemysłowej nad linią PKP w Koninie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363118861

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zakładowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdm-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://konin.logintrade.net/zapytania_email,210240,8ebc87844cd3e84546bd2493ef1f0be1.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie i utrzymanie dróg publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kładki dla pieszych wzdłuż ul. Przemysłowej nad linią PKP w Koninie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c14c106f-4a28-47b7-89a1-b62f2bbf7588

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00536437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036488/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont kładki dla pieszych wzdłuż ul. Przemysłowej nad linią PKP w Koninie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428279

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDM.IV.ZP.221.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 768809,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Remontu kładki dla pieszych wzdłuż ulicy Przemysłowej nad linia PKP w Koninie. Głównym założeniem remontu kładki jest odtworzenie stanu pierwotnego, utrzymanie obiektu budowlanego w dobrym stanie, wydłużenie okresu jego bezawaryjnej eksploatacji oraz poprawa bezpieczeństwa użytkowników. Roboty polegać będą głównie na demontażu/rozbiórce zdegradowanych elementów obiektu wraz z jego wyposażeniem i ich odtworzeniu, naprawach elementów nadziemnych podpór, konstrukcji płyty, ścianek zaplecznych, gzymsów, schodów skarpowych, naprawach elementów wyposażenia, wymianie łożysk poprzez jej podniesienie (lewarowanie),wymianie balustrad oraz wykonaniu nowej nawierzchni chodnika na obiekcie i nowych zabezpieczeń antykorozyjnych powierzchni betonowych.
2. Szczegóły dotyczące poszczególnych zakresów robót znajdują w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 6 do SWZ) obejmującej:
2.1. Projekt wykonawczy na remont kładki oraz remont schodów skarpowych przy kładce.
2.2. Przedmiar robót.
2.3. STWiORB.
3. Uwaga:
3.1. Zakres całego remontu należy wykonać zgodnie z: Projektem wykonawczym na remont kładki dla pieszych wzdłuż ul. Przemysłowej nad linia PKP (projekt z czerwca 2021) oraz z Projektem wykonawczym na remont schodów skarpowych przy kładce dla pieszych (projekt z czerwca 2025). Zakresy robót wynikające z w/w projektów oraz przedmiarów są ściśle ze sobą powiązane i należy je traktować łącznie.
3.2. Skreśla się pozycję w przedmiarze: 12.1.2.tj. „Uzupełnienia elementów balustrady przy schodach skarpowych (…)” – należy nie wyceniać (wpisać „0,00”). Balustrady przy schodach są ujęte w ramach projektu wykonawczego (z 2025) na remont schodów skarpowych przy kładce dla pieszych.
3.3. Zawarte w projekcie budowlanym WARUNKI TECHNICZNE (część D.) uzgodnienia kolejowe PKP tj. od strony 33 – 41 oraz ze Sp. OŚ tj. od strony
43 – 44 pozostają w mocy obowiązującej ale zostały zaktualizowane i ich aktualizacje znajdują się w odrębnym pliku pod nazwą: WARUNKI I UZGODNIENIA 2025.
3.4. Zamknięcie obiektu winno nastąpić nie wcześniej niż od momentu rozpoczęcia robót budowlanych tj. rok 2026.
3.5. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane prace i uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje niezbędne do przygotowania oferty.
4. Wymagana gwarancja na wykonane roboty wynosi 5 lat. Wymagana rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi również 5 lat. Zamawiający przewiduje wydłużenie okresu gwarancji zgodnie z kryterium oceny ofert (rozdz. XV SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221113-7 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1171905,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1980511,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1171905,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAWEZ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992729457

7.3.3) Ulica: ul. Łączna 39/126

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa części: wykonanie robót budowlanych w części związanej z remontem kładki, podwykonawcy PBW Inżynieria Jacek Garbacz.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1171905,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.