Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00499606/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06
- zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się
na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie,
gm. Wieluń”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: NZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730034235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Zamenhofa 17
1.5.2.) Miejscowość: Wieluń
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 509 662 584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.pyzalski@komunalne.wielun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://komunalne.wielun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pkwielun.ezamawiajacy.pl/pn/PKWIELUN/demand/243332/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06- zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się
na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie,
gm. Wieluń”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc45d1b1-e0c2-45e8-bac2-21bfeb0fc36d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń”
1. Niniejsze zamówienie obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 150106 - zmieszane odpady opakowaniowe, znajdujących się na Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń
2. Odpady objęte zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.).
3. Transport odpadów, będzie się odbywał na koszt Wykonawcy, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.
4. Ilość odpadów o kodzie 150106 wynosi około 1100 Mg w okresie obowiązywania umowy. Miesięczna ilość wynosi około 90 Mg, natomiast dzienna około 5,00 Mg. Podana ilość odpadów jest szacunkowa, służy ona pomocniczo do przygotowania oferty, i nie stanowi ona limitów zamówienia. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się odebrać i zagospodarować faktyczną i rzeczywistą ilość odpadów, która może różnić się od wskazanych powyżej wartości szacunkowych.
5. Odpady objęte przedmiotem zamówienia nie posiadają właściwości powodujących, że mogą być odpadami niebezpiecznymi. Odpady przygotowane będą do odbioru w formie luzu. Odpady pochodzą z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe) z terenu gmin, które obsługuje Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. (z terenów nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych oraz obsługiwanych PSZOK-ów).
6. Usługę należy zrealizować w systemie sukcesywnego zagospodarowania odpadów wykonywanego na zlecenie Zamawiającego. Miejsce odbioru odpadów to teren Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Rudzie, gm. Wieluń w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 14.00.
7. Odbiór następować będzie na podstawie zgłoszeń jednostkowych Zamawiającego wykonywanych na nr tel. lub e-mail zgodnie z danymi uzgodnionymi z Wykonawcą. Ostateczne terminy odbiorów jednostkowych będą uzgadniane każdorazowo pomiędzy przedstawicielami Stron. Wymaga się jednak odbioru odpadów do 48 godzin, licząc dni robocze, ze względu na ograniczone możliwości magazynowe Zamawiającego.
8. Wynagrodzenie płatne Wykonawcy za wykonaną usługę zostanie ustalone na podstawie iloczynu:
- masa odebranych i zagospodarowanych odpadów 150106 x cena jednostkowa za odbiór i zagospodarowanie 1 Mg odpadów 150106
9. Rozliczenie będzie dokonywane w cyklu comiesięcznym, zgodnie z Kartami Przekazania Odpadów wystawianych za pomocą systemu BDO i poprawnie wystawionej przez Wykonawcę faktury.
10. Załadunek będzie odbywał się sprzętem i na koszt Zamawiającego, umożliwiającym sprawne wypełnienie środków transportu Wykonawcy np. kontenerów, naczep itp.
11. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze Zamawiającego, znajdującej się na terenie Instalacji w Rudzie. Waga Zamawiającego posiada dokładność ważenia do +/- 20 kg. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym. Dokumenty te będą stanowić wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego odbioru będzie potwierdzał ilość odebranych odpadów na wystawionej Karcie Przekazania Odpadów za pomocą systemu BDO.
12. Wykonawca przedłoży oświadczenie zamawiającemu o poddaniu procesowi przetwarzania - odzysku, który jest zgodny z załącznikiem do ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.). całej masy odpadów przyjętych w danym miesiącu kalendarzowym w terminie do 10-go dnia każdego następnego miesiąca zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy oraz każdorazowo na wezwanie Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 12 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 920700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1283040,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiorników
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Wielunia
- Dostawa, wdrożenie i integracja oprogramowania do podpisu w formie cyfrowej na potrzeby dokumentacji medycznej
- Organizacja kursów i szkoleń - materiały szkoleniowe oraz platforma e-learningowa w ramach projektu pn. "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych na terenie gminy Szczawa od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Rokietnica w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r"
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komańcza "
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Komarówka Podlaska z podziałem na części
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów z cmentarza komunalnego, budynku urzędu oraz OSP na terenie Gminy Władysławowo
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





