Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00519755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 2 mobilnych zbiorników o pojemności 5000l oraz 2 przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l dla Gminy Dywity
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska, 32
1.5.2.) Miejscowość: Dywity
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-001
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 2 mobilnych zbiorników o pojemności 5000l oraz 2 przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l dla Gminy Dywity2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2af2e1-83c0-4384-9fc0-2bb01f3ee390
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, mobilnych zbiorników do magazynowania i dystrybucji wody pitnej przeznaczonych do transportu oraz tymczasowego magazynowania wody pitnej w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych. Część 1 – zakup i dostawa mobilnych zbiorników do przewożenia i dostarczania wody pitnej o pojemności 5000l – 2 szt.2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych określaj formularz techniczny stanowiący Załącznik nr 3 (część nr 1) a także zapisy SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 69706,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, mobilnych zbiorników do magazynowania i dystrybucji wody pitnej przeznaczonych do transportu oraz tymczasowego magazynowania wody pitnej w sytuacjach awaryjnych i kryzysowych.2. Część 2 – zakup i dostawa przyczep do przewozu wody pitnej o pojemności 3300l – 2 szt.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz minimalnych parametrów technicznych i wymogów użytkowych określaj formularz techniczny stanowiący Załącznik nr 4 (część nr 2) a także zapisy SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 62508,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert, tj. do dnia 14.11.2025 r. do godz.11:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowym postępowaniu, do terminu składania ofert, tj. do dnia 14.11.2025 r. do godz.11:00 nie została złożona żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH "PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025-2026" DLA GMINY ŁAŃCUT.
- Dostawa sprzętu w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw w ramach środków przyznanych z "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa: Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Łaskiego w zakresie zadań własnych.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - trzecie postępowanie
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





