Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie - klientów OIK w Nawojowej, w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne.Postępowanie 3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491933211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 72 A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr-ns.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/pcprnowysacz
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fb60802-db53-4f12-bf4a-c9f2a8b033401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie - klientów OIK w Nawojowej, w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne.Postępowanie 3.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fb60802-db53-4f12-bf4a-c9f2a8b03340
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00244979/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie- klientów Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Nawojowej, w godzinach nocnych, weekendy i dni świąteczne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dotyczy realizacji projektu „Wsparcie w kryzysie – Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Powiecie Nowosądeckim” realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 6.21 Wsparcie usług społecznych w regionie, Priorytet 6: Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Art 305 pkt 2) ustawy prawo zamówień publicznych - W prowadzonym uprzednio postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d076d5f4-3712-462c-bbe3-4cca169a15b9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR-II-261/14/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług wsparcia osób będących w kryzysie - klientów Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Nawojowej, terapia rodzinna, małżeńska, par w ramach realizacji projektu „Wsparcie w kryzysie – Ośrodek Interwencji Kryzysowej w Powiecie Nowosądeckim”. Postępowanie 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Most Nadziei
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Katarzyna Lisowska, Aneta Nowak, Kinga Cebula, Wioletta Rams, Agata Bodziony, Sławomir Gałysa, Monika Kieblesz, Adriana Woźniak, Anna Miechurska, Celina Pancerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Piwniczna Zdrój
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505087,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Jana Pawła II w Krynicy-Zdroju, Zespole Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Grybowie oraz (...)
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- Budżet Obywatelski 2025 - Wspólnie zmieniamy Nowy Sącz - cz. XIV Budowa chodnika przy ul. Majdan
- Dostawa bielizny szpitalnej
- BZP.271.118.2025 Dostawa systemu zasilania awaryjnego UPS w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ROKU 2026
- "Przeprowadzanie badań psychologicznych dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka dot. posiadania predyspozycji i motywacji do pełnienia określonych funkcji"
- "Świadczenie usług psychologicznych na rzecz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej na terenie powiatu śremskiego"
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- "Świadczenie usług zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzależnień i współuzależnienia"
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





