eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiDostawa i wdrożenie nowych wersji Systemów: finansowo-księgowego FoKa, Gospodarowania Mieniem, Koncesje Alkoholowe, Zajęcie Pasa Drogowego, Środki Trwałe i wdrożenie oprogramowania do obsługi budżetu



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie nowych wersji Systemów: finansowo-księgowego FoKa, Gospodarowania Mieniem, Koncesje Alkoholowe, Zajęcie Pasa Drogowego, Środki Trwałe i wdrożenie oprogramowania do obsługi budżetu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pruszcz Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 20

1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 775 99 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pruszcz-gdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz-gdanski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie nowych wersji Systemów: finansowo-księgowego FoKa, Gospodarowania Mieniem, Koncesje Alkoholowe, Zajęcie Pasa Drogowego, Środki Trwałe i wdrożenie oprogramowania do obsługi budżetu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7129811d-fc01-4559-ab6b-eab9c2bb5c93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b) w związku z art. 266 Pzp, Zam. może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
Wykonawca posiada wyłączne prawa majątkowe oraz prawo do kodów źródłowych systemu ZSI URZĄD_NT, w tym użytkowanych obecnie przez Zamawiającego modułów: EMKA, KTRM, ZAPAS, ZAMEK, FAKTURY, STRES. Wszelkie prace związane z modyfikacją, rozbudową, wdrażaniem nowych modułów, a także migracją danych mogą być realizowane wyłącznie przez podmiot uprawniony – tj. właściciela praw autorskich lub wyk. przez niego upoważnionego.
c.d. w informacje dodatkowe - limit znaków

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7129811d-fc01-4559-ab6b-eab9c2bb5c93

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 328400,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego świadczeń w ramach projektu pn. „Dostawa i wdrożenie nowych wersji Systemów: finansowo-księgowego FoKa, Gospodarowania Mieniem, Koncesje Alkoholowe, Zajęcie Pasa Drogowego, Środki Trwałe i wdrożenie oprogramowania do obsługi budżetu”, obejmujących:
a) udzielenie licencji na nowe wersje systemu finansowo-księgowego,
b) udzielenie licencji na nowe wersje systemu gospodarowania mieniem, w tym zajecie pasa drogowego,
c) udzielenie licencji na nowe wersje systemu Koncesje Alkoholowe,
d) udzielenie licencji na nowe wersje systemu do obsługi Środków Trwałych,
e) dostawę licencji na system Budżet24 do zarządzania budżetem gminy (w tym urzędu miasta), siedmiu jednostek budżetowych, jednego samorządowego zakładu budżetowego oraz dwóch instytucji kultury,
f) wykonanie usługi wdrożenia dostarczanego oprogramowania,
g) wykonanie usługi migracji danych z obecnie używanych systemów oprogramowania, objętych umową.
2. Na podstawie zawartej umowy Wykonawca zobowiąże się do dostawy i wdrożenia nowych wersji Systemów na zasadach określonych we wzorze umowy następującego oprogramowania:
a) System Finansowo-Księgowy FoKa:
● Dziennik księgowań
● Ewidencja VAT
● Rozliczenia VAT
● Rozrachunki
● Środki Pieniężne
● Kasa
● Planowanie
● Sprawozdawczość
● Rejestry pomocnicze
● Raporty
● Konfiguracja
b) System Gospodarowania Mieniem.
c) Koncesje Alkoholowe
d) Środki Trwałe
e) Zajęcie Pasa Drogowego
f) System Zarządzania Budżetem Gminy i 8 Jednostek Organizacyjnych Budzet24.
3. Zakres dostawy i wdrożenia które w wyniku zawartej umowy zobowiąże się wykonać Wykonawca określają:
a) Wykaz wdrażanego oprogramowania stanowi załącznik nr 1 do umowy.
b) Opis minimalnych wymagań funkcjonalnych wdrażanego oprogramowania stanowi załącznik nr 3 do umowy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEFENI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792230149

7.3.3) Ulica: Głogowska 216

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-104

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202458,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.