eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście"Przebudowa w systemie zaprojektuj i wybuduj placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Kubuś Puchatek" przy ul. Wyspiańskiego w Świnoujściu"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa w systemie zaprojektuj i wybuduj placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Kubuś Puchatek" przy ul. Wyspiańskiego w Świnoujściu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa w systemie zaprojektuj i wybuduj placu zabaw przy Żłobku Miejskim "Kubuś Puchatek" przy ul. Wyspiańskiego w Świnoujściu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d346410-1d47-45ff-844d-8cfab4d0e2bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00535118

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.55.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa placu zabaw przy Żłobku Miejskim „Kubuś Puchatek” przy ul. Wyspiańskiego 2 w Świnoujściu.
2. Zamówienie obejmuje:
- opracowanie co najmniej dwóch wariantów koncepcji programowo – przestrzennej zagospodarowania placu zabaw w celu uzgodnienia i wyboru wariantu realizacyjnego przez Zamawiającego;
- wykonanie na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej koncepcji projektu zagospodarowania terenu i projektu architektoniczno – budowlanego (jeśli dotyczy) w celu zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę (jeśli dotyczy) - 3 egz.
- wykonanie projektu technicznego - 3 egz.
Ww. opracowania muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
- dostawę i montaż tablicy z regulaminem placu zabaw,
- dostawę i montaż tablicy informującej o dofinansowaniu zadania ze środków państwowego funduszu celowego. Tablica promocyjna musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U.2021.953 z dnia 2021.05.25). Tablicę należy umieścić na terenie budowy w momencie rozpoczęcia robót budowlanych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) (załącznik nr 6.1 do SWZ).
4. Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz. wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na nośniku danych typu pendrive.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750558,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777777,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750558,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "JUL-DOM Przemysław Mazurkiewicz"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511409674

7.3.3) Ulica: Mochnackiego 17/6

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-172

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750558,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji:
Strony ustalają następujące terminy realizacji Przedmiotu zamówienia:
a) termin rozpoczęcia - w dniu zawarcia Umowy,
b) termin zakończenia robót i przekazania placu zabaw do użytkowania: 56 dni od daty zawarcia Umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.