eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA "TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA „TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GARWOLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@garwolin-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://garwolin-gmina.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA „TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ded27d6-11ad-467d-bc8b-24e2d9a6164b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534863

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018530/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO W RAMACH ZADANIA „TWORZENIE I UZUPEŁNIANIE ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH NA POTRZEBY OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA GMINY GARWOLIN”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00517633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIP.271.43.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji działań w zakresie ochrony ludności oraz obrony cywilnej na obszarze gminy Garwolin. Jego celem jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa mieszkańców poprzez zapewnienie odpowiednich zasobów technicznych, umożliwiających szybkie i skuteczne reagowanie w sytuacjach kryzysowych, takich jak awarie infrastruktury, powodzie czy przerwy w dostawie energii elektrycznej. W ramach przedsięwzięcia planowany jest zakup m.in. osuszaczy powietrza, elastycznych zbiorników na wodę, łopaty, szpadle, plandeki, drony, nagrzewnice olejowe, kontenery magazynowe, zbiorniki na paliwo. Miejsce dostawy:
 Elastyczny zbiornik na wodę (4 szt.) – 1xOSP Rębków, 1xOSP Ruda Talubska, 1xOSP Niecieplin, 1xOSP Izdebnik
 Kontener magazynowy (6 szt.) – 1xOSP Ruda Talubska, 1xOSP Niecieplin, 1xOSP Rębków, 1xOSP Wola Rębkowska, 1xOSP Izdebnik, 1xPubliczna Szkoła Podstawowa w Woli Władysławowskiej
 Osuszacze powietrza (12 szt.) – 2xOSP Ruda Talubska, 3xOSP Niecieplin, 2xOSP Wola Rębkowska, 3xOSP Izdebnik, 2xOSP Rębków
 Zbiornik na paliwo (5 szt.) – 1xOSP Ruda Talubska, 1xOSP Niecieplin, 1xOSP Rębków, 1xOSP Wola Rębkowska, 1xOSP Izdebnik
 Nagrzewnica olejowa do 47 KW (7 szt.) – 1xOSP Ruda Talubska, 1xOSP Niecieplin, 2xSP Rębków, 2xOSP Wola Rębkowska, 1xOSP Izdebnik
 Nagrzewnica olejowa do 20 KW (3 szt.) – 1xOSP Ruda Talubska, 1xOSP Niecieplin, 1xOSP Izdebnik.
Pozostały sprzęt tj.: drony, plandeki, szpadle oraz łopaty należy dostarczyć do siedziby Urzędy Gminy w Garwolinie.

Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 na podstawie którego Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić kosztorys ofertowy – Załącznik nr 7.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44611000-6 - Zbiorniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39721320-1 - Osuszacze powietrza

44613400-4 - Pojemniki do przechowywania

34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne

39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przesłanka unieważnienia postępowania określona w art. 255 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych składa się z koniunkcji trzech okoliczności, których łączne wystąpienie skutkuje koniecznością zastosowania tego przepisu. Po pierwsze musi wystąpić naruszenie przepisów ustawy regulujących udzielenie zamówienia (wada postępowania). Po drugie wada ta musi skutkować niemożliwością zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie może to być jakakolwiek wada, którą obarczone jest postępowanie, ale wada powodująca niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Konieczne jest wystąpienie związku przyczynowego pomiędzy zaistniałą wadą, a niemożliwość zawarcia niepodlegającej unieważnieniu umowy. Po trzecie wada ta musi być niemożliwa do usunięcia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.