Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00439826/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fe02101-e162-4ade-a125-8aa04b9052f01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe02101-e162-4ade-a125-8aa04b9052f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051875/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120553,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 1a) Opis zamówienia dla Części nr 1
1. Zestaw modułów programowalnych Liczba sztuk 1
2. Zestaw bramek sieciowych Liczba sztuk 1
3. Zestaw elementów z interfejsem IO-Link Liczba sztuk 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31681000-3 - Akcesoria elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
42992000-6 - Towary elektryczne specjalnego zastosowania
30237110-3 - Interfejsy sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania
32582000-6 - Nośniki danych
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
32572300-6 - Kabel komunikacyjny specjalnego zastosowania
31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające
31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący
4.5.5.) Wartość części: 43367,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część 2b) Opis zamówienia dla Części nr 2
1. Zestaw narzędzi do montażu układów mechatronicznych Liczba sztuk 1
2. Zestaw elektronarzędzi akumulatorowych Liczba sztuk 1
3. Zestaw wyposażenia stanowiska mechatronicznego Liczba sztuk 1
4. Zestaw urządzeń pomiarowych Liczba sztuk 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31681100-4 - Styki elektryczne
30237280-5 - Akcesoria zasilające
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
38554000-3 - Liczniki elektryczności
4.5.5.) Wartość części: 5346,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 3c) Opis zamówienia dla Części nr 3
1. Lewy zestaw wierteł powlekanych tytanem Liczba sztuk 3
2.Zestaw do odkręcania urwanych śrub Liczba sztuk 4
3. Myjka wysokociśnieniowa na gorącą wodę Liczba sztuk 1
4. Lampa podwieszana pod maskę Liczba sztuk 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 8425,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 4d) Opis zamówienia dla Części nr 4
1. Akumulatorowa wkrętarka/klucz udarowy zestaw z walizką akumulatorami i ładowarką Liczba sztuk 6
2.Zestaw wierteł do metalu Liczba sztuk 1
3. Zestaw 3 kluczy dynamometrycznych 5-330 Nm prawo/lewy Liczba sztuk 9
4.Szlifierka akumulatorowa Liczba sztuk 2
5.Zestaw narzynek i gwintowników Liczba sztuk 3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 22608,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 5e) Opis zamówienia dla Części nr 5
1. Podgrzewacz indukcyjny Liczba sztuk 2
2. Klucz udarowy dużej mocy z akumulatorami ładowarką i zestawem nasadek Liczba sztuk 3
3. Tester szczelności układu chłodzenia wraz z kompletem adapterów Liczba sztuk 2
4. Tester obecności gazów spalinowych w płynie chłodzącym wraz z płynem reaktywnym Liczba sztuk 2
5.Pompa do wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów Liczba sztuk 3
6. Diagnoskop Liczba sztuk 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
44510000-8 - Narzędzia
44511000-5 - Narzędzia ręczne
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512940-3 - Zestawy narzędziowe
4.5.5.) Wartość części: 40804,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Micro Marek Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530003501
7.3.3) Ulica: Lipowa
7.3.4) Miejscowość: Otmuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 48-385
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE MICRO MAREK KOWALSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6703,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11922,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6703,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż - Kazimierz Ordecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180006893
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż- Kazimierz Ordecki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6703,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Części nr 3, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w Części nr 3 niniejszego postępowania wynosi 15.532,44 zł, a Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówieni w przedmiotowej części kwotę 10.760,00 zł. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia w/w kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w
Części nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15532,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15532,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38118,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38118,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38118,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż Kazimierz Ordecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180006893
7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38118,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu w terminie przeznaczonym do złożenia ofert w Części nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. Biorąc powyższe pod uwagę, działając na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania w w/w części.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Usługi w zakresie segregacji odpadów i sprzątania na zlecenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2026
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Dostawa agregatów prądotwórczych.
- Zakup łodzi ratowniczej płaskodennej
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- USŁUGA KOMPLEKSOWEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BIŁGORAJU w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup i dostawa sprzętu oraz wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 na potrzeby Gminy Biskupice
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów GP Dobrcz w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa depozytora wraz z oprogramowaniem
więcej: Interfejsy sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





