eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajDostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część III



Ogłoszenie z dnia 2025-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgorajski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fe02101-e162-4ade-a125-8aa04b9052f0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe02101-e162-4ade-a125-8aa04b9052f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051875/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439826

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.18.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120553,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 1

a) Opis zamówienia dla Części nr 1

1. Zestaw modułów programowalnych Liczba sztuk 1
2. Zestaw bramek sieciowych Liczba sztuk 1
3. Zestaw elementów z interfejsem IO-Link Liczba sztuk 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31681000-3 - Akcesoria elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

42992000-6 - Towary elektryczne specjalnego zastosowania

30237110-3 - Interfejsy sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48100000-9 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania

32582000-6 - Nośniki danych

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32572300-6 - Kabel komunikacyjny specjalnego zastosowania

31682230-1 - Graficzne panele wyświetlające

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

4.5.5.) Wartość części: 43367,58 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część 2

b) Opis zamówienia dla Części nr 2

1. Zestaw narzędzi do montażu układów mechatronicznych Liczba sztuk 1
2. Zestaw elektronarzędzi akumulatorowych Liczba sztuk 1
3. Zestaw wyposażenia stanowiska mechatronicznego Liczba sztuk 1
4. Zestaw urządzeń pomiarowych Liczba sztuk 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

31681100-4 - Styki elektryczne

30237280-5 - Akcesoria zasilające

31710000-6 - Sprzęt elektroniczny

38554000-3 - Liczniki elektryczności

4.5.5.) Wartość części: 5346,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 3

c) Opis zamówienia dla Części nr 3

1. Lewy zestaw wierteł powlekanych tytanem Liczba sztuk 3
2.Zestaw do odkręcania urwanych śrub Liczba sztuk 4
3. Myjka wysokociśnieniowa na gorącą wodę Liczba sztuk 1
4. Lampa podwieszana pod maskę Liczba sztuk 2


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

44510000-8 - Narzędzia

44511000-5 - Narzędzia ręczne

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512900-1 - Końcówki wierteł, końcówki śrubokrętów i inne akcesoria

4.5.5.) Wartość części: 8425,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 4

d) Opis zamówienia dla Części nr 4

1. Akumulatorowa wkrętarka/klucz udarowy zestaw z walizką akumulatorami i ładowarką Liczba sztuk 6
2.Zestaw wierteł do metalu Liczba sztuk 1
3. Zestaw 3 kluczy dynamometrycznych 5-330 Nm prawo/lewy Liczba sztuk 9
4.Szlifierka akumulatorowa Liczba sztuk 2
5.Zestaw narzynek i gwintowników Liczba sztuk 3

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 4 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

44510000-8 - Narzędzia

44511000-5 - Narzędzia ręczne

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 22608,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju – Część III, w ramach Programu „Rozwój kompetencji zawodowych uczniów szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego” realizowanego w ramach naboru nr FELU.10.04-IZ.00-002/24, Działania 10.4 Kształcenie zawodowe (typ projektu nr 1 lit. a-n), Priorytetu X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, określonych jako: Część nr 5

e) Opis zamówienia dla Części nr 5

1. Podgrzewacz indukcyjny Liczba sztuk 2
2. Klucz udarowy dużej mocy z akumulatorami ładowarką i zestawem nasadek Liczba sztuk 3
3. Tester szczelności układu chłodzenia wraz z kompletem adapterów Liczba sztuk 2
4. Tester obecności gazów spalinowych w płynie chłodzącym wraz z płynem reaktywnym Liczba sztuk 2
5.Pompa do wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów Liczba sztuk 3
6. Diagnoskop Liczba sztuk 1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 5 zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38548000-8 - Przyrządy do pojazdów mechanicznych

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

44510000-8 - Narzędzia

44511000-5 - Narzędzia ręczne

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 40804,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Micro Marek Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530003501

7.3.3) Ulica: Lipowa

7.3.4) Miejscowość: Otmuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 48-385

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6703,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11922,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6703,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż - Kazimierz Ordecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180006893

7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6703,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Części nr 3, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zmierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w Części nr 3 niniejszego postępowania wynosi 15.532,44 zł, a Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówieni w przedmiotowej części kwotę 10.760,00 zł. Jednocześnie Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia w/w kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego Zamawiający zobligowany jest do unieważnienia postępowania w
Części nr 3.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15532,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15532,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38118,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38118,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38118,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Materiałów Elektrycznych i Elektromontaż Kazimierz Ordecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9180006893

7.3.3) Ulica: Batalionów Chłopskich

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38118,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w terminie przeznaczonym do złożenia ofert w Części nr 5 nie wpłynęła żadna oferta. Biorąc powyższe pod uwagę, działając na podstawie art. 255 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania w w/w części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.