Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Technicznych im. T. Kościuszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000187620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 67
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 61 07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zst.lezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zst.lezajsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50babf95-8f7b-4a0d-9b9a-040481e267f4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014113/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zst_lezajsk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platforma zakupowa .pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/zst_lezajsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy, znajdującym się na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz instrukcjami dotyczącymi w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdującymi się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. W przypadku pytań technicznych związanych z działaniem – obsługą platformy zakupowej po stronie Wykonawców zaleca się bezpośredni kontakt z: Centrum Wsparcia Klienta platforma zakupowa.pl pod numerem telefonu (22) 101 02 02, oraz adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl, które udzieli wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji oraz innych aspektów technicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” (nie dotyczy składania ofert, gdyż wiadomości nie są szyfrowane). Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniecie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa wymagania sprzętowo-aplikacyjne, które są niezbędne do pracy na platformazakupowa.pl tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x10 4, Linux, lub nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8; oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający nie przewiduje innej formy komunikacji niż środki komunikacji elektronicznej.
Oferta, oświadczenia i przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki, z siedzibą ul. Mickiewicza 67, 37-300 Leżajsk, telefon 17 240 61 07;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email:iod@starostwo.lezajsk.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ”Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku” nr sprawy KA.261.18.2025 prowadzonym w trybie podstawowym, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp);
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 1 jest dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz wędlin dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane trzy razy w tygodniu, w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 2 jest dostawa owoców, warzyw, produktów podobnych oraz jaj dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.2 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 3 jest dostawa produktów mleczarskich dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.3 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane trzy razy w tygodniu, w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego .
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 4 jest dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.4 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane codziennie oprócz sobót, niedziel, świąt przewidzianych ustawą, oraz dni wolnych od zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego .
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 5 jest dostawa mrożonek (warzywa, ryby) dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.5 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane raz w tygodniu, w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15221000-3 - Ryby mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 6 jest dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.6 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane dwa razy w tygodniu, w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej według zapotrzebowania Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części nr 7 jest dostawa dań gotowych dla Zespołu Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Leżajsku. Szczegółowy opis wymagań w zakresie produktów i ilości został zawarty w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1.7 do formularza ofertowego. Dostawy będą realizowane według zapotrzebowania Zamawiającego w godzinach od 7:00-7:30 po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej bądź mailowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15894300-4 - Dania gotowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert, gdzie 1% = 1 pkt:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2)Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia (W) – waga kryterium 40%.
2.Zasady oceny kryterium „Cena” (C)
Kryterium „cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:
C = [ Cn: Co] x 60 pkt
gdzie:
C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta za kryterium „Cena”
Cn – cena najniższa zaoferowana brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Co – cena badanej oferty
3.Zasady oceny kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” (W)
Kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” będzie rozpatrywane na podstawie deklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty czasu wymiany wadliwie dostarczonego przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym dokładnie jeden z poniższych terminów wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
W przypadku kryterium „Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia” ofertom zostaną przyznane punkty w skali punktowej w zakresie 0-40 następująco:
-Wykonawca zaoferuje dyspozycję do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy – 0 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w dniu następnym po dniu dostawy-20 pkt;
-Wykonawca zaoferuje termin wymiany w ciągu tego samego dnia co dzień dostawy ( nie później niż do godz. 9.00 )-40 pkt;
gdzie: W – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
W przypadku niezamieszczenia żadnego terminu wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia lub w przypadku zamieszczenia terminu innego lub zamieszczenie terminu niedokończonego (niepełnego, okrojonego) niż wymienione powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca daje dyspozycje do dokonania zakupu u innego dostawcy na rachunek Wykonawcy co jest równoznaczne z przyznaniem Wykonawcy 0 pkt.
4.Łączna ocena oferty:
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem: P= C+W
gdzie:
P – łączna liczba punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”
W – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia”
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
5.Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
Szczegóły dotyczące sposobu oceny ofert zawarte są w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wymiany dostarczonego wadliwego przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.2.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.
3.W toku prowadzonego postępowania komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia następować będzie za pośrednictwem pełnomocnika o którym mowa w ust. 1 rozdziału XI SWZ.
4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej (odrębnie) zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
6.Spółka cywilna zamiast pełnomocnictwa może dołączyć kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo.
7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wypełniając formularz ofertowy, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” wpisują dane dotyczące wszystkich podmiotów (Wykonawców), wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, a nie tylko pełnomocnika.
8.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 Ustawy PZP dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia gdy:1)nastąpi podwyższenie jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego;
2)w okresie obowiązywania umowy dojdzie do wstrzymania produkcji produktu lub produkt zostanie wycofany ze sprzedaży – w takim wypadku Wykonawca zaoferuje produkt równoważny dla produktu, którego produkcja została wstrzymana, lub dla produktu wycofanego, w takiej samej ilości, jednak nie droższy niż pierwotnie zaoferowany w postępowaniu, oraz o parametrach nie gorszych niż produkt, którego produkcja została wstrzymana, lub niż produkt wycofany. Zmiany zakresu rzeczowego, tj. zastąpienie produktu objętego umową innym produktem synonimem (odpowiednikiem), jednak nie droższym i nie o gorszych parametrach nastąpią za zgodą Zamawiającego;
3)nastąpi zmiana w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy;
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy określonego w § 5 ust 1 umowy w przypadku zmiany:
1)stawki podatku VAT - w takim przypadku ceny jednostkowe netto i wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmienią się, a określone w wyniku tej zmiany ceny jednostkowe brutto i wartość brutto wynagrodzenia zostaną wyliczone w oparciu o wysokość stawki VAT obowiązującej po zmianie przepisów; wynagrodzenie brutto wykonawcy zostanie wyliczone w odniesieniu do asortymentu będącego przedmiotem umowy niezrealizowanego przez Zamawiającego do dnia obowiązywania nowej stawki podatku VAT;
2)dostawy produktów po cenach niższych (np. w wyniku promocji) - bez konieczności dokonywania zmiany umowy. Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o powyższym drogą pisemną lub e-mailem.
3.Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-25 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platforma zakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zst_lezajsk
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-25 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-24
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Zakup energii elektrycznej dla SPZOZ w Leżajsku
- DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH NA RZECZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU LEŻAJSKIEGO W 2026 ROKU
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 12 WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Smolcu z możliwością składania ofert częściowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Samorządowego "Tęczowa Kraina" w Alwerni z filią w Grojcu w 2026 r.
- dostawa produktów spożywczych, produktów mleczarskich, pieczywa, ryb i mrożonek, mięsa i wędlin, warzyw i owoców
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Brzezince
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu z podziałem na części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





