Ogłoszenie z dnia 2025-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00485271/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ae7f05-7e57-4d8b-93e2-d14c58c68169
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – Część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485271
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 60/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 275928,89 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 245971,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)
2) załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
3) załączniku nr 3 do SWZ – Formularzu cenowo-asortymentowym, stanowiącym integralną część Formularza ofertowego.
Załącznik nr 3 do SWZ– Formularz cenowo-asortymentowy zawiera tabelę z sześcioma pozycjami składającymi się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje wymienione w tabeli. Wykonawca składając ofertę winien wycenić wszystkie 6 pozycji Formularza cenowo-asortymentowego. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na pełny zakres zamówienia t.j. ofertę obejmującą zaoferowanie wszystkich 6 asortymentów.
3. Wymagania dotyczące równoważności
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy
„lub równoważne”.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia
bez odwołania się do nazw własnych oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający określił kryteria równoważności tj. wybrane cechy przedmiotu zamówienia. W załączniku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) - załącznik nr 1 do SWZ wymienione kryteria równoważności mają charakter kluczowy dla zamawiającego.
Zamawiający dopuszczając równoważność sprecyzował zakres minimalnych parametrów,
w oparciu o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w SWZ. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy, których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności uwzględniając dane wskazane w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem
oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnych z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawartym w załączniku nr 1 do SWZ, formularzem cenowo - asortymentowym - załącznik nr 3 do SWZ w kolumnie nr 2: ASORTYMENT- gdzie określono zakres minimalnych parametrów, na podstawie których zamawiający oceni, czy produkt jest równoważny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276541897
7.3.3) Ulica: Kościuszki 65
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-047
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi wsparcia dla oprogramowania Mercure
- Usługi utrzymania zieleni oraz sprzątania placu i terenów wokół budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Świadczenie usług w zakresie usuwania pojazdów oraz przechowywania na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Radomskiego
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
- Ochrona fizyczna obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Sabnie przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup 3 szt. serwerów wraz z oprogramowaniem
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa - zakup, instalacja, konfiguracja oraz wdrożenie systemu do zarządzania urządzeniami mobilnymi (MDM)
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





