Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14ae7f05-7e57-4d8b-93e2-d14c58c68169
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00485271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058306/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego – Część I
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej poprze Platformę zakupową mieszczącą się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
2. W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu należy się kontaktować z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem 22 101 02 02 , cwk@platformazakupowa.pl .
3. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom za pośrednictwem dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
4. Wiadomości wysyłane przez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego” nie są szyfrowane.
5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania
i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów
i wiadomości bezpośrednio na: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie musi posiadać konta na platformie. Założenie konta na platformie jest bezpłatne.
8. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określone zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
10. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: anna.ozga@ra.policja.gov.pl
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
12. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
13. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do „Instrukcji dla Wykonawców” dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeskładania ofert/wniosków.
14. Za datę przekazania korespondencji przesłanej za pomocą platformy przyjmuje się datę prawidłowego przekazania poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie i wyświetleniu komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szanowna Pani/Szanowny Panie,
w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.
2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.
3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.
W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:
- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,
- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.
Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.
4. Odbiorcy danych osobowych.
W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa.Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.
5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:
- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,
- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednaknie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 60/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” – Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ)
2) załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy
3) załączniku nr 3 do SWZ – Formularzu cenowo-asortymentowym, stanowiącym integralną część Formularza ofertowego.
Załącznik nr 3 do SWZ– Formularz cenowo-asortymentowy zawiera tabelę z sześcioma pozycjami składającymi się na przedmiot zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje wymienione w tabeli. Wykonawca składając ofertę winien wycenić wszystkie 6 pozycji Formularza cenowo-asortymentowego. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na pełny zakres zamówienia t.j. ofertę obejmującą zaoferowanie wszystkich 6 asortymentów.
3. Wymagania dotyczące równoważności
Ilekroć przedmiot zamówienia został opisany poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku natomiast odniesienia i jednoczesnego braku wskazanych wyrazów „lub równoważne” zamawiający wymaga aby każdorazowo traktować takie odniesienia w taki sposób jakby towarzyszyły im wyrazy
„lub równoważne”.
Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia
bez odwołania się do nazw własnych oprogramowania. Wykonawcy mogą dostarczyć rozwiązania równoważne, przez co zamawiający rozumie rozwiązanie takie samo bądź lepsze względem rozwiązania użytkowego i pożądanego, w szczególności w zakresie funkcjonalności cechujących rozwiązanie pożądane. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego wykonawca zobowiązany jest wykazać jego równoważność w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający określił kryteria równoważności tj. wybrane cechy przedmiotu zamówienia. W załączniku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) - załącznik nr 1 do SWZ wymienione kryteria równoważności mają charakter kluczowy dla zamawiającego.
Zamawiający dopuszczając równoważność sprecyzował zakres minimalnych parametrów,
w oparciu o które dokona oceny spełnienia wymagań określonych w SWZ. Równoważność należy przyjmować z uwzględnieniem parametrów istotnych nie gorszych, niż wynikające z norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przy pomocy, których dokonano opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności uwzględniając dane wskazane w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ).
Przy ocenie równoważności zaoferowanego rozwiązania należy kierować się przeznaczeniem
oraz funkcją wynikającą z dokumentacji, zapotrzebowania i przeznaczenia użytkowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnych z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawartym w załączniku nr 1 do SWZ, formularzem cenowo - asortymentowym - załącznik nr 3 do SWZ w kolumnie nr 2: ASORTYMENT- gdzie określono zakres minimalnych parametrów, na podstawie których zamawiający oceni, czy produkt jest równoważny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
Kryterium II: Termin realizacji „T” – waga 40%
Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:
Kryterium I: Cena oferty brutto „C” – waga 60%
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena
Liczba punktów w kryterium Cena oferty brutto „C” wyliczona zostanie w następujący sposób:
C = (Cx / Co) x 60
gdzie:
C - przyznane punkty w kryterium cena,
CN- najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Co - cena oferty ocenianej (brutto).
Kryterium II: Termin realizacji „T” – waga 40%
SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – termin realizacji
Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy dla danego zadania wpisując oferowany okres realizacji tj. liczbę dni w których zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy.
W przypadku:
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 1 do 9 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 40 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 10 do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 30 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 15 do 19 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 20 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 20 do 24 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 10 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie od 25 do 29 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 5 pkt;
zaoferowania zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Zamawiający przyzna - 0 pkt.
Wymagany maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
W przypadku zaoferowania terminu realizacji dłuższego niż 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oferta podlegać będzie odrzuceniu jako niezgodna z warunkami zamówienia.
W przypadku nie wpisania przez wykonawcę terminu realizacji wykonawca oświadcza, że zaoferował maksymalny wymagany termin realizacji przedmiotu umowy tj. 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Łączna ilość punktów ocenianej oferty (łączna punktacja):
W = C + T
gdzie:
W – łączna punktacja,
C – punkty za cenę,
T – termin realizacji
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska najwyższą sumę punktów w ramach zadania wyliczoną na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Informacje o przedmiotowych środkach dowodowych SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ:1. Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w dokumentach zamówienia, dla produktu równoważnego należy ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
1) specyfikacja oferowanego oprogramowania sporządzona przez producenta lub;
2) wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
3) karty katalogowe producenta produktu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przedmiotowych środków dowodowych (wskazanych pkt. 1 w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski.
3. Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający będzie zobowiązany w przedmiocie tego uzupełnienia wyłącznie do zażądania od wykonawcy:
1) złożenia przedmiotowego środka dowodowego, który nie został złożony,
2) uzupełnienia części złożonego dokumentu o brakującą (niezłożoną) część
4. Przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa
w rozporządzeniu, wykonawca składa w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
5. 5.1.W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
5.2. W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe, zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie
tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
5.3. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje w przypadku przedmiotowych środków dowodowych – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
5.4. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania przedmiotowego środka dowodowego z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz.
Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej
zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału
6. 6.1.Przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym
6.2. W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez
upoważnione podmioty, zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
6.3. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przedmiotowego środka dowodowego, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia;
6.4.Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania przedmiotowego środka dowodowego z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) specyfikacja oferowanego oprogramowania sporządzona przez producenta lub;2) wydruk/i ze stron internetowych producenta lub;
3) karty katalogowe producenta produktu.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SWZ2) Formularz cenowo-asortymentowy – załącznik nr 3 stanowiący integralną część Formularza ofertowego
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców jako oświadczenie własne.
Oświadczenie pod rygorem nieważności należy złożyć:
w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia
lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.
3). Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-26
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Powód niedokonania podziału zamówienia na części:Zamawiający podjął decyzję nie dzielenia zamówienia na części. Zdaniem zamawiającego, niniejsza decyzja, nie narusza uczciwej konkurencji poprzez ograniczenie możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom, w szczególności małym i średnim przedsiębiorstwom. Realizacja całości umowy przez jednego wykonawcę skutkuje uzyskaniem niższych cen jednostkowych przedmiotu zamówienia, przy jednoczesnym zwiększeniu konkurencyjności postępowania (większa opłacalność dla firm gdy całość stanowi niewydzielony element większego zamówienia). Ponadto brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia mniejszych i średnich przedsiębiorstw.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: maksymalnie 30 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu zawarcia umowy.
3. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy.
4. Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U.z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, która stanowią załącznik nr 2 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
6. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
7. Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania(indywidualny identyfikator o numerze PEPPOL GLN 5907714353659).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup samochodu dostawczego
- Zakup i dostawa materiałów kancelaryjno - biurowych dla jednostek garnizonu mazowieckiego i jednostek zamiejscowych KGP
- Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
- "Rozbiórka budynków gospodarczych wraz z uprzątnięciem terenu leśnictwa: Zadobrze, Jedlnia, Łaziska oraz Makowiec."
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowych oraz elementów wyposażenia serwerowni dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa specjalistycznych oprogramowań do informatyki śledczej dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - Część I - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego oraz wsparcia technicznego dla urządzeń informatycznych.
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania komputerowego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi dla Gminy Konstancin-Jeziorna
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania teleinformatycznego, DZP.261.19.2025
- Rozwój cyberbezpieczeństwa w gminie Niedźwiada
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.