eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa noża ultradźwiękowego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa noża ultradźwiękowego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Instytut Medyczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015294487

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szaserów 128

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-141

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargisz@wim.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa noża ultradźwiękowego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94f63c47-25f7-4f24-a8c3-e4e8812d8ae3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wim.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami zostały zawarte w rozdziale 13 swz - adres strony internetowej: https://wim.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale 13 SWZ: Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje wymagane na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 04 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO” zostały zawarte w rozdziale 20 swz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/444/2024/SZ/WIM/MON –142/ZP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa noża ultradźwiękowego do Wojskowego Instytutu Medycznego – PIB.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2. Realizacja prawa opcji polegać będzie na:
1) zmianie liczby poszczególnych towarów (asortymentu) przedmiotu zamówienia w ramach dostępnego w umowie katalogu towarów (asortymentu) poprzez dowolne zamawianie przez „Zamawiającego” poszczególnych pozycji asortymentu - „Zamawiający” informuje, że określona w umowie liczba zamawianych towarów ma jedynie charakter orientacyjny, a „Zamawiającemu” przysługuje możliwość zwiększania do 100% oraz jednoczesnego zmniejszania liczby każdej pozycji asortymentowej w granicach wartości umowy (wartości pakietu), jak również niewykorzystania poszczególnych pozycji asortymentowych;
2) wydłużeniu przez „Zamawiającego” terminu obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące w stosunku do pierwotnego terminu, w przypadku gdy towar oraz wartość umowy (wartość pakietu) nie zostały wyczerpane.
3. Skorzystanie przez „Zamawiającego” z prawa opcji może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności polegających w szczególności na:
1) zwiększeniu się liczby pacjentów szpitala;
2) zmianie rodzaju oraz ilości wykonywanych świadczeń zdrowotnych;
3) powstaniu lub zmianie zobowiązań wynikających z zawartych przez „Zamawiającego” umów (np. z Narodowym Funduszem Zdrowia);
4) pozyskaniu lub ograniczeniu dostępnych środków finansowych.
4. Skorzystanie przez „Zamawiającego” z prawa opcji nastąpi w terminie obowiązywania umowy poprzez jednostronne oświadczenie „Zamawiającego” wysłane pocztą elektroniczną (e - mail) do „Wykonawcy”. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 1, oświadczenie może zostać zawarte w zamówieniu określającym dokładny przedmiot zamówienia oraz jego zakres. Oświadczenie będzie zawierać informację, że wskazany przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w ramach zastrzeżonego prawa opcji.
5. „Zamawiającemu” w terminie obowiązywania umowy przysługuje możliwość wielokrotnego korzystania z prawa opcji.
6. W przypadku skorzystania przez „Zamawiającego” z prawa opcji zostanie ono zrealizowane na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
7. „Wykonawcy” nie przysługuje żadne roszczenie wobec „Zamawiającego” o zrealizowanie prawa opcji albo zrealizowanie jego pełnego zakresu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, która uzyska największą liczbę punktów. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawiera Rozdział 9 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, dane techniczne itp.), w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów; dopuszcza się złożenie uzupełniającego oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych;
2) deklaracja lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974 z późn. zm.) – nie dotyczy towaru, który nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, dane techniczne itp.), w których zaleca się zaznaczenie wymaganych parametrów; dopuszcza się złożenie uzupełniającego oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych;
2) deklaracja lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 974 z późn. zm.) – nie dotyczy towaru, który nie jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
Jeżeli w imieniu wykonawcy, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z tych dokumentów zamawiający żąda pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności wymienionych w ust. 1 rozdziału 5 SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa każdy z wykonawców, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego (dostępnej pod adresem https://wim.eb2b.com.pl)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia na podstawie art. 310 ustawy Pzp, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.

Wymagany termin wykonania zamówienia:
Poz. 1 - 4 tygodnie od daty zawarcia umowy,
Poz. 2. - dostawy sukcesywne do 24 miesięcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.