eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PlaterówPodniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 5

1.5.2.) Miejscowość: Platerów

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 83 357 84 47

1.5.8.) Numer faksu: 83 357 84 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: platerow@platerow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platerow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c19ffa83-9675-40f8-94df-8e96dc9ad88c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Platerów poprzez zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c19ffa83-9675-40f8-94df-8e96dc9ad88c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Cyberbezpieczny samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowanego ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00509706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INR.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 139500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu do Urzędu Gminy w Platerowie. Dostarczony asortyment musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepoddawany żadnym naprawom, wolny od wad, w pełni sprawny i gotowy do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem, musi odpowiadać obowiązującym standardom jakościowymi technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.
2. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w ramach konkursu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” finansowanego ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12 listopada 2025 r. do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę 171 585,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu wynosi 183 531,99 zł, która przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.