Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00472028/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
- 2025/BZP 00477349/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fab nowe ciąg rol wraz z osp oraz zbior na wodę pitną w ram zad pn.: „Zak przycz 5.000 l do dow wody pitnej wraz z ciąg i osprz”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 14 6484800
1.5.8.) Numer faksu: + 48 14 6488550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e61a7fd-ccbf-49df-8301-db1e4ddaa8ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fab nowe ciąg rol wraz z osp oraz zbior na wodę pitną w ram zad pn.: „Zak przycz 5.000 l do dow wody pitnej wraz z ciąg i osprz”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e61a7fd-ccbf-49df-8301-db1e4ddaa8ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00534136
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021721/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa fab nowe ciąg rol wraz z osp oraz zbior na wodę pitną w ram zad pn.: „Zak przycz 5.000 l do dow wody pitnej wraz z ciąg i osprz”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472028
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danego zakresu części (część 1) – przestawia się następująco:1) fabrycznie nowy ciągnik rolniczy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2024 lub 2025 roku, gotowy do użytku,
2) spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251 z późn. zm.),
3) posiadający aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych – spełniający tym samym wymagania, o których mowa w ustawie z dnia 14 kwietnia 2023 r.
o systemach homologacji pojazdów oraz ich wyposażenia (Dz. U. z 2023 r. poz. 919) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy
4) okres gwarancji – min. 24 miesiące (stanowiący kryterium oceny ofert) – na pojazd wraz
z wyposażeniem (mechanicznym i elektrycznym) bez limitu kilometrów
5) masa całkowita ciągnika bez obciążników – min. 4000kg,
6) ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny czterocylindrowy turbodoładowany o pojemności
skokowej minimum 3600 cm3 o mocy znamionowej minimum 120KM, maksimum 150 KM,
7) norma emisji spalin – min. EURO III,
8) skrzynia biegów: mechaniczna o stałym zazębieniu,− ilość biegów (do przodu/do tyłu) - min. 24/24,
9) prędkość maksymalna - min. 40 km/h,
10) sprzęgło: wielotarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM.
11) napęd 4x4 (4WD),
12) most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub/ oraz
zwolnicami portalowymi),
13) most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi (opcjonalnie z blokadą mechaniczną),
14) wyposażony w tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM
15) wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozycyjną, szybkości opuszczania,
16) rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny (min. 6 szybkozłączy),
17) wydajność pompy - min. 50 l/min,
18) wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny o udźwigu min.4100 kg,
19) układ kierowniczy hydrostatyczny
20) hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane hydraulicznie na 4 koła,
21) hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie,
22) kabina ochronna, komfortowa, dwudrzwiowa (wentylacja, ogrzewanie, wycieraczki przednie i tylne, spryskiwacz szyby przedniej, uchylne okna tylne i boczne, reflektory robocze przednie i tylne),
23) zbiornik paliwa o pojemności min. 150l,
24) sprężarka pneumatyczna,
25) wyposażony w klimatyzację i przedni TUZ wraz z Joystickiem z sekcją hydrauliczną wyprowadzoną z przodu Ciągnika
26) zaczep przedni holowniczy,
27) dolny zaczep transportowy przesuwny,
28) górny zaczep transportowy przesuwny,
29) zaczep rolniczy,
30) belka polowa
31) siedzisko dla pasażera
32) wyposażony w osprzęt tj. pług do odśnieżania o szerokości roboczej 2300-2600 mm ze sterowaniem hydraulicznym o kącie skrętu 27 st. z zabezpieczeniem sprężynowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34390000-7 - Akcesoria do ciągników
4.5.5.) Wartość części: 245900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Druga część przedmiotu zamówienia obejmuje - Dostawę fabrycznie nowego zbiornika na wodę pitną (przyczepa ciągnikowa do przewozu wody pitnej) – część 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danego zakresu części (część 2) – przestawia się następująco:
1) zbiornik o pojemności 5000 litrów.
2) zbiornik z zewnątrz i wewnątrz ocynkowany (powłoka cynkowana z atestem na przewóz wody pitnej).
3) dyszel ocynkowany.
4) zestaw kołowy jednoosiowy – dwa koła.
5) dolny kran spustowy wyposażony w zawór 1 1⁄2”
6) króciec zalewowy z przyłączem W52 na szczycie zbiornika.
7) belka z 4-zaworami czerpalnymi
8) górny właz Ø500 mm zalewowy.
9) metalowa skrzynka na narzędzia.
10) przystosowana do podpinania na dolny zaczep.
11) mechanicznie regulowana stopka podporowa.
12) Instalacja elektryczna 12V.
13) Instalacja oświetleniowa wymagana przez przepisy ruchu drogowego.
14) Hamulec zasadniczy – układ jednoobwodowy, pneumatyczny.
15) Hamulec ręczny postojowy.
16) Rura przelewowa.
17) Piktogram z oznaczeniem „Woda do picia”.
18) Świadectwo homologacji.
19) Atest PZH na przewóz wody pitnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44611500-1 - Zbiorniki na wodę
4.5.5.) Wartość części: 43000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299935,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zimex Agro sp. z o. o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5070101074
7.3.3) Ulica: Leszcze
7.3.4) Miejscowość: Łęczyca
7.3.5) Kod pocztowy: 99-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41820,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma handlowo-usługowa Traktor-serwis, Marek Krajewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371000541
7.3.3) Ulica: Stara Wieś
7.3.4) Miejscowość: Stara Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 34-600
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41820,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach programu OL i OC na lata 2025-2026
- "Doposażenie bazy magazynowej Gminy Nowe Miasto nad Pilicą w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ CIĄGNIKA ROLNICZEGO I WOZU ASENIZACYJNEGO (II postępowanie)
- Zakup ciągnika rolniczego realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w ramach zadania: "Zakup ciągnika do transportu cysterny z wodą pitną".
- Zakup cystern - przyczep mobilnych do przewozu wody pitnej 5000 litrów.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





