eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania_Zadanie 1



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania_Zadanie 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wo_zp@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania_Zadanie 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e7cf73c-26b4-4bba-9f54-4afbef31397e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533947

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 objęty dofinansowaniem z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (w ramach inwestycji A 4.2.1) - patrz także pkt 4.2.2)4 dla Części (Zadania) 1 i 6 niniejszego ogłoszenia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00365871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.2711.0003.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 377560,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 1) jest dostawa komputera PC typu „All In One” - 40 sztuk, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
4. Dostawa 2 komputerów PC typ All in One odbywać się będzie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 objętego dofinansowaniem z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (w ramach inwestycji A 4.2.1) oraz budżetu państwa na współfinansowanie krajowe do środków europejskich oraz finansowanie podatku VAT (jako uzupełnienie do środków z KPO).
5. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie nie późniejszym niż 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem wymogów zawartych w projekcie umowy dla tego Zadania, postanowień dotyczących realizacji prawa opcji oraz z zastrzeżeniem, iż dostawa 2 komputerów PC typ All in One (w ramach zamówienia podstawowego) może nastąpić nie wcześniej niż 03.11 2025r. i nie później niż 24.11.2025r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 2) jest dostawa notebooka – 8 sztuk, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie nie późniejszym niż 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem wymogów zawartych w projekcie umowy tego Zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 18211,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 3) jest dostawa: serwera - 2 sztuki, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie nie późniejszym niż 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem wymogów zawartych w projekcie umowy tego Zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików

4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 4) jest dostawa Komputer PC z monitorem - 2 sztuki, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie nie późniejszym niż 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem wymogów zawartych w projekcie umowy tego Zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 5) jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolor A3 – 2 sztuki, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie nie późniejszym niż 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem wymogów zawartych w projekcie umowy tego Zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w tej części zamówienia (Zadaniu 6) jest dostawa
urządzenia wielofunkcyjnego laserowego kolor A3 – 1 sztuka, drukarka laserowa kolor A4 - 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne laserowe mono A4 – 1 sztuka, a także świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach zawartych w SWZ, w tym w projekcie umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w SWZ i załącznikach do niej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do podania w tabeli znajdującej się w „Formularzu oferty” danych dotyczących oferowanych produktów w zakresie tam wyszczególnionym.
4. Dostawa drukarki laserowej A4 kolor i urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor laser odbywać się będzie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 pn. „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 objętego dofinansowaniem z Krajowego Planu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (w ramach inwestycji A 4.2.1) oraz budżetu państwa na współfinansowanie krajowe do środków europejskich oraz finansowanie podatku VAT (jako uzupełnienie do środków z KPO).
5. Dostawa przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie nie późniejszym niż 30 dni, licząc od daty zawarcia umowy, z uwzględnieniem wymogów zawartych w projekcie umowy dla tego Zadania oraz z zastrzeżeniem, iż dostawa drukarki laserowej A4 kolor i urządzenia wielofunkcyjnego A3 kolor laser może nastąpić nie wcześniej niż 03.11 2025r. i nie później niż 24.11.2025r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202999,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134463,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351

7.3.4) Miejscowość: Zakręt

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168079,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość w pkt 8.2 niniejszego ogłoszenia uwzględnia wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie zamówienia podstawowego w kwocie 134463.60 PLN oraz wartość prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.