eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko"Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 140904_2 Rzeczniów dla obrębów: Grechów, Kotłowacz, Rzeczniówek, Wincentów"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 140904_2 Rzeczniów dla obrębów: Grechów, Kotłowacz, Rzeczniówek, Wincentów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lipsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670222888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Lipsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiatlipsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-lipski

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.powiatlipski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 140904_2 Rzeczniów dla obrębów: Grechów, Kotłowacz, Rzeczniówek, Wincentów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f31d8238-4b3a-4f69-8bb7-ad0b7f71558e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053063/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 140904_2 Rzeczniów"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IP.272.8.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 640000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów Grechów, Kotłowacz oraz Rzeczniówek, Wincentów w gminie Rzeczniów w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989roku Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków, zgodnie z projektem modernizacji uzgodnionym przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, w podziale na etapy:
1. Etap I. będzie się składał z dwóch podetapów, które będą obejmować:
1) etap I.1 - zostaną wykonane prace wyszczególnione w rozdziale IV.2 punkt 1 oraz 10-11. Termin realizacji etapu I.1 będzie wynosił 1,5 miesiąca od dnia podpisania umowy.
2) etap I.2 - zostaną wykonane prace wyszczególnione w rozdziale IV.2 punkt 2-3 oraz 12-13. Termin realizacji etapu I.2 będzie wynosił 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Etap II obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.2 pkt 4-9 oraz 14-16 Projektu modernizacji. Termin realizacji II etapu wynosi 10 miesięcy od podpisania umowy.
3. Etap III obejmować będzie prace wyszczególnione w rozdziale IV.2 pkt 17-20 Projektu modernizacji. Termin realizacji III etapu wynosi 14 miesięcy od podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 426000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1429112,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 426000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIO-N USŁUGI GEODEZYJNE Piotr Namyślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961476434

7.3.3) Ulica: ul. Dzielna 4 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

udostępnienie zasobów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 426000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.