Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445058/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa zabudowa i wyposażenie stoiska przeznaczonego dla przedsiębiorców z regionu świętokrzyskiego na targach przemysłu spożywczego SIAL Paryż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395 10 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,172331,90f7ff1ed6cd6e0101a1c2591f03504d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa zabudowa i wyposażenie stoiska przeznaczonego dla przedsiębiorców z regionu świętokrzyskiego na targach przemysłu spożywczego SIAL Paryż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a1945b3-f41a-475a-8954-b4c8a2c2ae76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533165
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206415/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.136 Zabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów i wystaw zagranicznych w ramach projektu "Świętokrzyskie dla biznesu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane przez Unię Europejską ze środków programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 w ramach Projektu pn. „Świętokrzyskie dla biznesu”. Działanie 1.7. Wsparcie internacjonalizacji przedsiębiorstw i infrastruktury biznesowej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.48.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396790,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej zabudowy i wyposażenia stoiska przeznaczonego dla przedsiębiorców z regionu świętokrzyskiego na targach przemysłu spożywczego SIAL Paryż odbywających się w dniach 19 - 23 października 2024 roku w Paryżu (Francja) realizowanej w ramach Projektu „Świętokrzyskie dla biznesu”.
2. Kompleksowa usługa będzie obejmować w szczególności następujące etapy:
-Pierwszym etapem zamówienia jest zakup niezbędnych przyłączy i usług do zakupionej przez Zamawiającego powierzchni wystawienniczej na targach SIAL Paryż 2024.
-Drugim etapem zamówienia jest projekt, wykonanie, obsługa, montaż
i demontaż stoiska wystawienniczego o powierzchni 70,3 m2.
-Trzecim etapem zamówienia jest wykonanie Stoiska.
-Czwartym etapem zamówienia jest utrzymanie i obsługa techniczna Stoiska
-Piątym etapem zamówienia jest demontaż Stoiska
Uwaga! Wynajem (zakup) powierzchni wystawienniczej oraz usługę sprzątania stoiska sfinansował Zamawiający. Wykonawca nie będzie uwzględniał przedmiotowego kosztu w swojej ofercie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63000000-9 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMSYNERGY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282791624
7.3.3) Ulica: ul. Tuszyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca przewidział podwykonawstwo w części projektu i zabudowy stoiska przez firmę Gmsynergy sp.z o.o.sp.j
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-28INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce - 2025"
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego oraz Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Remont garaży podziemnych (poziom -2 i -1) w budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a
- Antygenowe testy kasetowe do wykrywania wirusa (...) testy kasetowe do wykrywania antygenu(...) oraz materiały jednorazowe zużywalne dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej ŚCO w Kielcach"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
- Zorganizowanie 7-dniowego obozu dla łącznie 18 osób w ramach projektu "Lepszy start"
- Postępowanie na organizację wizyty studyjnej w Finlandii
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- "Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie 2-dniowego spot. sieciującego z wizytą studyjną dla przedstawicieli CUS (....)"
więcej: Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.