Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00408803/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów z niepełnosprawnościami do przedszkoli i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport uczniów z niepełnosprawnościami do przedszkoli i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2025/20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be6cd58-ea9f-44a7-964a-7ce816caef07
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/601/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 13 im. Św. Barbary w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Katowicach, ul. Wróblewskiego 42-44 (SP-13) i Szkoły Podstawowej nr 39 Specjalnej w Katowicach, ul. Ścigały 17 (SPS-39) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, z autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną
Dowożenie na godz. 7:30 do SP-13, do godz. 7:55 do SPS-39, odwożenie najpóźniej o godz. 16:00 z SPS-39 i SP-13
TRASA 1 – 5 dzieci (trasa o długości około 30 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 45 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Korczaka 11 (SP-45) i Szkoły Podstawowej nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2a (SPS-6) i oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SP-45 – oddziały integracyjne dla uczniów słabowidzących, słabosłyszących, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, ruchową w tym afazją, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, zespołem Aspergera, SPS-6 - uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową)
Dowożenie na godz. 7:45 do SP-45, następnie do godz. 7:55 do SPS-6, odwożenie o godz. 14:45 z SPS-6 oraz o godz. 15:10 z SP-45
TRASA 2 – 4 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 56 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 dzieci + 1 miejsce dla dziecka na wózku (miejsce przeznaczone dla dziecka przewożonego na wózku nie może ograniczyć liczby wymaganych miejsc siedzących dla dzieci) + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna,
pasy mocujące wózek z dzieckiem,
elektryczna winda lub najazdy służące do wjazdu dziecka na wózku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2a (SPS-6) i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Kraina Marzeń” w Katowicach, ul. Samsonowicza 29 (TPP) oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: SPS-6 - uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową), TPP – oddziały integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową, autyzmem, zespołem Aspergera, słabowidzące, słabosłyszące
Dowożenie na godz. 7:45 do SPS-6, do godz. 8:20 do TPP, odwożenie o godz. 14:20 z TPP oraz z SPS-6 o godz. 14:45
TRASA 3 – 3 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 56 km/dzień)
Wymagane są:
pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 4 dzieci + 1 miejsce dla dziecka na wózku (miejsce przeznaczone dla dziecka przewożonego na wózku nie może ograniczyć liczby wymaganych miejsc siedzących dla dzieci) + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna,
pasy mocujące wózek z dzieckiem,
elektryczna winda służąca do wjazdu dziecka na wózku (niedopuszczalne są najazdy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Niepublicznego Przedszkola i Żłobka „Hajduczek” w Chorzowie, ul. Prusa 7 (Hajduczek), Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Wesołe Słoneczka” w Katowicach, ul. Hetmańska 7 (Wesołe Słoneczka) i Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi „aAcademy” w Katowicach, ul. Zielonogórska 1 oraz powrót.Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, Zespołem Aspergera, niedosłuchem, słabowidzących
Dowożenie na godz. 7:20 do NSP Wesołe Słoneczka, do godz. 7.40 do „Academy” (1 kurs), następnie dowiezienie dziecka do Przedszkola „Hajduczek
o godz. 8:20 (2 kurs), odwożenie dziecka z Hajduczka do godz. 14:30 ( 1 kurs), następnie odwożenie z NSP Wesołe Słoneczka o godz. 15:15 (najpierw kurs na Kokociniec), o godz. 15:30 odbiór dziecka z „aAcademy” (kurs na Załęską Hałdę)
TRASA 4 – 4 dzieci (trasa o długości około 56 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Centrum Edukacji „Familia”, Katowice,ul. Marmurowa 23, Szkoły Podstawowej nr 29 im. Żwirki i Wigury w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 10 w Katowicach, ul. Lepszego 2 (SP-29) i Szkoły Podstawowej nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi im. Komisji Edukacji Narodowej, Katowice, ul. Zielona 5 (SP-67) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową w tym afazją, niepełnosprawnością sprzężoną, słabosłyszący, słabowidzący, z autyzmem
Dowożenie na godz. 7:40 do SP-67, następnie do godz. 8:00 do Familia, odwożenie o godz. 15:00 z SP-29, o godz. 15:20 z Familia i godz. 15:40 z SP-67
TRASA 5 – 3 dzieci (trasa o długości około 47 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68382,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128
7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 12a
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-508
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-20 do 2026-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84738,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131544,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84738,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.W. Skorpion Marek Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441064742
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK PIOTROWSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA "SKORPION"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK PIOTROWSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA "SKORPION"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84738,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-20 do 2026-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72912,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72912,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. SBL-TRANS Mateusz Kowalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462972309
7.3.3) Ulica: ul. Zgody 5
7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 41-403
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H. SBL-trans Mateusz Kowalski
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H. SBL-trans Mateusz Kowalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72912,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-20 do 2026-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91698,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91698,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.W. Skorpion Marek Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441064742
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK PIOTROWSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA "SKORPION"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK PIOTROWSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA "SKORPION"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91698,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-20 do 2026-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93208,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93208,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IREX-7 Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IREX KOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6272741995
7.3.3) Ulica: ul. Sądowa 24
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-605
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93208,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-20 do 2026-06-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa roztworu osoczozastępczego do przechowywania i zawieszania KKP
- Dostawa sprzętu do modelarni
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie bonów towarowych (w postaci papierowej ze znakiem wodnym lub hologramem) dla pracowników Katowickiego Centrum Onkologii
- Druk i kolportaż informatora miejskiego "Nasze Katowice" (2026).
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r. uczniów z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Żórawina do szkół i placówek oświatowych oraz miejsc zamieszkania w roku 2026
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Suszcu oraz dzieci i uczniów z niepełnosprawnościami do specjalistycznych placówek oświatowych w 2026 roku
- Dowóz i rozwóz dzieci i młodzieży wraz z opieką z terenu Gminy Wapno do Szkoły Podstawowej m. Adama Mickiewicza i Przedszkola Publicznego "Solna Kraina" w Wapnie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2026 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
- Dowóz i odwóz podopiecznych z terenu Gminy Dolice do Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Dolicach w 2026 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





