eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceTransport uczniów z niepełnosprawnościami do przedszkoli i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport uczniów z niepełnosprawnościami do przedszkoli i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271521223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@cuw.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkatowice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Transport uczniów z niepełnosprawnościami do przedszkoli i szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be6cd58-ea9f-44a7-964a-7ce816caef07

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/601/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 13 im. Św. Barbary w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 4 w Katowicach, ul. Wróblewskiego 42-44 (SP-13) i Szkoły Podstawowej nr 39 Specjalnej w Katowicach, ul. Ścigały 17 (SPS-39) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym, z autyzmem, niepełnosprawnością sprzężoną

Dowożenie na godz. 7:30 do SP-13, do godz. 7:55 do SPS-39, odwożenie najpóźniej o godz. 16:00 z SPS-39 i SP-13

TRASA 1 – 5 dzieci (trasa o długości około 30 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 7 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 45 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach, ul. Korczaka 11 (SP-45) i Szkoły Podstawowej nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2a (SPS-6) i oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: SP-45 – oddziały integracyjne dla uczniów słabowidzących, słabosłyszących, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, ruchową w tym afazją, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, zespołem Aspergera, SPS-6 - uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową)

Dowożenie na godz. 7:45 do SP-45, następnie do godz. 7:55 do SPS-6, odwożenie o godz. 14:45 z SPS-6 oraz o godz. 15:10 z SP-45

TRASA 2 – 4 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 56 km/dzień)
Wymagane są:
 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 6 dzieci + 1 miejsce dla dziecka na wózku (miejsce przeznaczone dla dziecka przewożonego na wózku nie może ograniczyć liczby wymaganych miejsc siedzących dla dzieci) + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna,
 pasy mocujące wózek z dzieckiem,
 elektryczna winda lub najazdy służące do wjazdu dziecka na wózku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Szkoły Podstawowej nr 6 Specjalnej w Katowicach, ul. Zamkowa 2a (SPS-6) i Terapeutycznego Punktu Przedszkolnego „Kraina Marzeń” w Katowicach, ul. Samsonowicza 29 (TPP) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: SPS-6 - uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i głębokim oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi (autyzm, słabowidzący, niewidomi, słabosłyszący, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową), TPP – oddziały integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową, autyzmem, zespołem Aspergera, słabowidzące, słabosłyszące

Dowożenie na godz. 7:45 do SPS-6, do godz. 8:20 do TPP, odwożenie o godz. 14:20 z TPP oraz z SPS-6 o godz. 14:45

TRASA 3 – 3 dzieci w tym 1 na wózku (trasa o długości około 56 km/dzień)
Wymagane są:
 pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 4 dzieci + 1 miejsce dla dziecka na wózku (miejsce przeznaczone dla dziecka przewożonego na wózku nie może ograniczyć liczby wymaganych miejsc siedzących dla dzieci) + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna,
 pasy mocujące wózek z dzieckiem,
 elektryczna winda służąca do wjazdu dziecka na wózku (niedopuszczalne są najazdy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Niepublicznego Przedszkola i Żłobka „Hajduczek” w Chorzowie, ul. Prusa 7 (Hajduczek), Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Wesołe Słoneczka” w Katowicach, ul. Hetmańska 7 (Wesołe Słoneczka) i Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi „aAcademy” w Katowicach, ul. Zielonogórska 1 oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, niepełnosprawnością sprzężoną, autyzmem, Zespołem Aspergera, niedosłuchem, słabowidzących

Dowożenie na godz. 7:20 do NSP Wesołe Słoneczka, do godz. 7.40 do „Academy” (1 kurs), następnie dowiezienie dziecka do Przedszkola „Hajduczek
o godz. 8:20 (2 kurs), odwożenie dziecka z Hajduczka do godz. 14:30 ( 1 kurs), następnie odwożenie z NSP Wesołe Słoneczka o godz. 15:15 (najpierw kurs na Kokociniec), o godz. 15:30 odbiór dziecka z „aAcademy” (kurs na Załęską Hałdę)

TRASA 4 – 4 dzieci (trasa o długości około 56 km/dzień)
Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dowożenie z wyznaczonego miejsca do Centrum Edukacji „Familia”, Katowice,
ul. Marmurowa 23, Szkoły Podstawowej nr 29 im. Żwirki i Wigury w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 10 w Katowicach, ul. Lepszego 2 (SP-29) i Szkoły Podstawowej nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi im. Komisji Edukacji Narodowej, Katowice, ul. Zielona 5 (SP-67) oraz powrót.
Rodzaj niepełnosprawności: uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym, niepełnosprawnością ruchową w tym afazją, niepełnosprawnością sprzężoną, słabosłyszący, słabowidzący, z autyzmem

Dowożenie na godz. 7:40 do SP-67, następnie do godz. 8:00 do Familia, odwożenie o godz. 15:00 z SP-29, o godz. 15:20 z Familia i godz. 15:40 z SP-67

TRASA 5 – 3 dzieci (trasa o długości około 47 km/dzień)

Wymagany jest pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 5 dzieci + 2 miejsca dla kierowcy i opiekuna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68382,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85782,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Jojko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6271425128

7.3.3) Ulica: ul. Kluczborska 12a

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-508

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85782,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-20 do 2026-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84738,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131544,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84738,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.W. Skorpion Marek Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441064742

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84738,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-20 do 2026-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72912,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72912,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. SBL-TRANS Mateusz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6462972309

7.3.3) Ulica: ul. Zgody 5

7.3.4) Miejscowość: Chełm Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 41-403

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72912,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-20 do 2026-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.W. Skorpion Marek Piotrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6441064742

7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 5

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-20 do 2026-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93208,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93208,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IREX-7 Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IREX KOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6272741995

7.3.3) Ulica: ul. Sądowa 24

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-605

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93208,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-10-20 do 2026-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.