eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówZakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych



Ogłoszenie z dnia 2024-10-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430610932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 18A

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 8552357

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@gmina-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szaszlubartow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6322c94a-1763-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6322c94a-1763-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00262876/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Szkoła lepszych szans” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 Działania 10.3 Kształcenie ogólne Priorytetu X Lepsza edukacja Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, wniosek o dofinansowanie projektu o nr FELU.10.03-IZ.00-0208/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZASz.262.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 632206,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 – Sprzęt ICT.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
zakup i dostawę:
1) komputerów przenośnych typu laptop z programem operacyjnym – 76 szt.
2) oprogramowania biurowego – 76 licencji
3) oprogramowania antywirusowego – 76 licencji
4) szaf do przechowywania i ładowania laptopów – 2 sztuki
5) tabletów z oprogramowaniem i klawiaturami – 29 sztuk
6) tabletów graficznych z akcesoriami – 10 sztuk
7) zestawu tablicy interaktywnej – 1 komplet
8) monitorów interaktywnych z wbudowanym komputerem OPS – 11 sztuk
9) drukarki 3D – 2 sztuki
10) gogli VR – 18 sztuk
11) drukarek laserowych – 8 sztuk
12) urządzenia wielofunkcyjnego sieciowego – 1 sztuka
Zamawiający wymaga:
- dostawy wraz z wniesieniem do wskazanych placówek edukacyjnych,
- instalacji programów operacyjnych dostarczonych komputerów,
- zamontowania i kalibracji dostarczonego zestawu tablicy interaktywnej,
- zamontowania i pierwszego uruchomienia dostarczonych monitorów interaktywnych.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych spełniającego warunki minimalne został opisany w Załączniku Nr 1.1 do SWZ dla części 1 zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych

30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania

30232110-8 - Drukarki laserowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

33735000-1 - Gogle

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

39134000-0 - Meble komputerowe

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 553770,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2– Pracownia językowa.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
zakup i dostawę kompletnej pracowni językowej na 12 stanowisk uczniowskich i 1 stanowisko nauczyciela wraz z meblami.
Zamawiający wymaga:
- dostarczenia kompletnej pracowni do wskazanej lokalizacji,
- montażu i ustawienia mebli wg aranżacji uzgodnionej z Zamawiającym,
- doprowadzenia do urządzeń okablowania zasilającego od najbliższego źródła zasilania, montażu urządzeń, instalacji
stanowiskowej,
- przeprowadzenie rozruchu technologicznego i przeszkolenia użytkowników z obsługi pracowni.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów
użytkowych spełniającego warunki minimalne został opisany w Załączniku Nr 1.2 do SWZ dla części 2 zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213400-9 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

48952000-6 - System nagłaśniający

39100000-3 - Meble

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

51540000-9 - Usługi instalowania maszyn i urządzeń specjalnego zastosowania

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

4.5.5.) Wartość części: 26595,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
zakup i dostawę tonerów do drukarek.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów
użytkowych spełniającego warunki minimalne został opisany w Załączniku Nr 1.3 do SWZ dla części 3 zamówienia,

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.5.) Wartość części: 11255,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności
zakup i dostawę:
1) zestawów robotycznych do nauki fizyki – 5 kompletów,
2) zestawów klocków robotycznych – 12 sztuk,
Zamawiający wymaga dostawy wraz z wniesieniem do wskazanych placówek edukacyjnych.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ), w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów
użytkowych spełniającego warunki minimalne został opisany w Załączniku Nr 1.4 do SWZ dla części 4 zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 40584,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409763,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409763,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409763,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Horyzont Krzysztof Lech

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851656241

7.3.3) Ulica: Parkowa 6

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409763,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ogłoszenie o wyniku postępowania dla części 2, 3 i 4 zamówienia zostało opublikowane pod nr. Ogłoszenie nr 2024/BZP 00466123/01 z dnia 2024-08-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.