Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00494794/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50 przeznaczonego do celów drogowych w ilości 2000 ton do miejscowości na terenie gminy Somonino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSIĘBIORSTWO REMONOTOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221018753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Sławki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-314
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 684-12-26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gpru@gpru-slawki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gpru-slawki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62b3feb0-f17f-45d8-ae13-b8e425ca5ce71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm C50 przeznaczonego do celów drogowych w ilości 2000 ton do miejscowości na terenie gminy Somonino2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62b3feb0-f17f-45d8-ae13-b8e425ca5ce7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00494794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPRU-V-31-05/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm, C50/30 przeznaczonego do celów drogowych w ilości 2000 ton do miejscowości na terenie gminy Somonino wraz z jego transportem i wyładunkiem na wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie gminy Somonino. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie do 31 lipca 2026 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości kruszywa (przedmiotu zamówienia) w zależności od potrzeb. Zwiększenie ilości kruszywa nastąpić może maksymalnie o 30%, natomiast w przypadku zmniejszenia ilości kruszywa, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne odszkodowania lub inne roszczenia, a cena jednostkowa pozostanie niezmieniona przez cały okres trwania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w normach:
PN-EN 933-5 „Badania geometrycznych właściwości kruszyw – Oznaczanie procentowej zawartości ziarn o powierzchniach powstałych w wyniku przekruszenia lub łamania kruszyw grubych;
PN-EN 13242 „Kruszywa do niezwiązanych i związanych hydraulicznie materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym” lub równoważnej.
oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie norm, które należy dostarczyć Zmawiającemu. Kruszywo winno być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (azbestu, popiołu itp.) materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg, tj. metalu, drutu, gwoździ itp. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego kruszywa Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie przy współudziale Wykonawcy pobierze próby kruszywa oraz zleci ich przebadanie przez certyfikowane laboratorium drogowe. W przypadku uzyskania wyniku stwierdzającego niezgodność materiału z warunkami określonymi w SWZ Wykonawca zwraca Zamawiającemu koszty wykonania badania (tj. dostarczenie próby, transportu, przeprowadzenia badania i dostarczenia wyników do Zamawiającego). Koszty te zamawiający może potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy. Wynik badania potwierdzający wady dostarczonego materiału jest tożsamy z uznaniem reklamacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wymiany materiału wadliwego na wolny od wad w wyznaczonym terminie. Gatunki skał z których pozyskiwane jest kruszywo powinno być trwałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych.
Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W zamówieniu określone zostanie:
rodzaj kruszywa,
ilość zamawianego kruszywa (jednorazowo nie mniej niż 20 ton),
miejsce dostawy i rozładunku w miejscowości na terenie gminy Somonino,
sposób rozładunku zamawianego materiału tj. punktowo (we wskazanym miejscu) lub ciągle (na całej długości wskazanego odcinaka),
termin realizacji dostawy (maksymalnie 48 godzin od momentu złożenia zamowienia przez Zamawiającego),
osoba upoważniona do odbioru dostawy kruszywa.
Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów z ważenia kruszywa dostarczonego każdorazowo przed rozładunkiem może spowodować odmowę odbioru kruszywa.
Wykonawca w cenę przedmiotu zamówienia musi wliczyć koszty transportu, załadunku i rozładunku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.H.U. TRANSLEJK Lejk Krzysztof
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193033188
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 8
7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF LEJK P.T.H.U."TRANSLEJK"
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF LEJK P.T.H.U."TRANSLEJK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-07-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Zorganizowanie letnich i zimowych wyjazdów dla uczestników projektu pn. "Wspieramy i usamodzielniamy - rozwój rodzinnej pieczy" - powt.
- Świadczenie usługi transportu uczestników programowych obozów zimowych na stok narciarski i z powrotem do miejsca zakwaterowania w Muszynie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Nowy Dwór Mazowiecki do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w okresie od stycznia do czerwca 2026 r.
- Dostawa mieszanek kruszywa naturalnego związanego hydraulicznie cementem oraz betonu
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





