Og³oszenie z dnia 2025-11-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zwiêkszenie gotowo¶ci obrony cywilnej Gminy Szyd³owo poprzez zakup specjalistycznego sprzêtu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szyd³owo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378479
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-516
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236554019
1.5.8.) Numer faksu: +48236549328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlowo-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.szydlowo-maz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiêkszenie gotowo¶ci obrony cywilnej Gminy Szyd³owo poprzez zakup specjalistycznego sprzêtu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4f8b14f-7d26-4932-af2c-1760503bc39b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00532179
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00048521/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zwiêkszenie Gotowo¶ci Obrony Cywilnej Gminy Szyd³owo poprzez zakup specjalistycznego sprzêtu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szydlowo.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
2.Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl.
3.Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego, opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
4.Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez: podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
5.Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://szydlowo.ezamawiajacy.pl:
a)Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b)Komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej;
c)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2;
d)W³±czona obs³uga JavaScript;
e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w zwi±zku z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1)administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Szyd³owo
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pani± Katarzynê Ba³dygê, adres e-mail: iod@szydlowo-maz.pl
3)Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego;
4)odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP;
5)Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
6)obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu;
7)w odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do postanowieñ art. 22 RODO;
8)posiadaj± Pañstwo:
a)zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego);
c)zgodnie z art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Nie przys³uguje Pañstwu:
a)zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2.Przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pañstwa danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stanis³awa Moniuszki 1A , 00-014 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.16.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres dostawy:
Sprzêt fabrycznie nowy, z gwarancj± minimum 24 miesi±ce, dostarczony do Urzêdu Gminy Szyd³owo do dnia 20 grudnia 2025 r.
Czê¶æ I – Sprzêt techniczny i ratowniczy:
Przecinarka do stali, betonu i asfaltu – 1 szt.
Pilarka ratownicza – 1 szt.
Osuszacze budowlane – 2 szt.
Pompa zanurzeniowa – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzêt budowlany
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
35110000-8 - Sprzêt ga¶niczy, ratowniczy i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II – Odzie¿ ochronna i wyposa¿enie:
Ubrania specjalne typu NOMEX dla OSP – 6 kompletów
Plandeki srebrne wodoodporne 10x12 m – 10 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 35810000-5 - Sprzêt osobisty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30194900-4 - Pokrycia ochronne na powierzchnie robocze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ III – Sprzêt medyczny:
Defibrylatory AED z funkcj± pediatryczn± – 6 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35112000-2 - Sprzêt ratunkowy i awaryjny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ IV – Agregaty pr±dotwórcze:
Agregat trójfazowy mobilny – 1 szt.
Agregat stacjonarny z monta¿em – 1 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki pr±dotwórcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenia stanowi±ce potwierdzenie, ¿e Wykonawca:
1) Nie podlega wykluczeniu;
2) Spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
4. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2025 r. poz. 514).
5. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-23
INNE PRZETARGI SZYD£OWO
wiêcej: przetargi SZYD£OWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa agregatu pr±dotwórczego w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej
- Zakup i dostawa koparko - ³adowarki samobie¿nej z podwoziem ko³owym na potrzeby Gminy K³omnice
- Zakup mobilnego agregatu pr±dotwórczego o mocy min. 50 KW
- "Cyberbezpieczna Gmina W³adys³awów - czê¶æ III zasilanie awaryjne: agregatu i UPS"
- Zakup wyposa¿enia i sprzêtu ratowniczego na potrzeby ochrony ludno¶ci w Gminie Alwernia w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia w ramach programu OL i OC na lata 2025-2026
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





