Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00646320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
- 2025/BZP 00073183/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00124701/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
- 2025/BZP 00153335/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-19
- 2025/BZP 00323073/01 - Wynik z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Nowoczesne kształcenie kadr medycznych – fundamentem zdrowego życia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "DZIAŁDOWSKA AGENCJA ROZWOJU" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130180777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 15
1.5.2.) Miejscowość: Działdowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 236970666
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: darsa@darsa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darsa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka akcyjna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
instytucja finansowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowoczesne kształcenie kadr medycznych – fundamentem zdrowego życia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b750b8f-0fbd-4963-98ae-b5e750efc558
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00531977/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Nowoczesne kształcenie kadr medycznych – fundamentem zdrowego życia:
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b750b8f-0fbd-4963-98ae-b5e750efc5583.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcą odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały zawarte w Rozdziale VIII. SWZ Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i
odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Działdowska Agencja Rozwoju S.A., dane adresowe: 13-200 Działdowo, ul. Wł. Jagiełły 15.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się
z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod@darsa.pl lub wysyłając korespondencję na adres Administratora Danych
3) Współadministratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
a) Urząd Zamówień Publicznych [ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, reprezentowany przez Prezesa UZP] – względem osób fizycznych, od których dane osobowe pozyskał w toku kontroli;
b) Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, reprezentowana przez Prezesa KIO] – względem osób fizycznych, od których pozyskał dane osobowe w ramach wniesionych środków ochrony prawnej.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym oraz wykonania umowy – w kategorii dane zwykłe/dane wrażliwe, o których mowa w art. 9 i/lub art. 10 RODO.
3. Do przetwarzania danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, dopuszczone są wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie administratora danych. Osoby takie są ponadto zobowiązane do zachowania tych danych w poufności.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5. W odniesieniu do danych osobowych w kategorii dane wrażliwe dotyczące wyroków skazujących, o których mowa w art. 10 RODO, Zamawiający będzie udostępniał te dane jedynie w sytuacji, w której ich ujawnianie jest niezbędne w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej. Po upływie terminu na skorzystanie ze środków ochrony prawnej albo w przypadku, gdy o dostęp do dokumentów zawierających te dane ubiegają się podmioty, którym nie przysługuje prawo do korzystania ze środków ochrony prawnej, Zamawiający będzie udostępniał dane osobowe zawarte w ww. dokumentach po ich odpowiednim pseudonimowaniu.
6. Protokół postępowania wraz z załącznikami jest jawny z wyłączeniem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; chyba że niezbędny będzie dłuższy okres przetwarzania np.: z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Pełna treść klauzul RODO zamieszczona została w Rozdziale XX Dziale B SWZ Informacje o charakterze dodatkowym PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyposażenie sal.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze) dla każdej części zamówienia oddzielnie:
C = cena - waga 60%
G= okres gwarancji i rękojmi – waga 40%
2. Punkty w kryterium „cena ” zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Gbad – Gmin (24 miesiące)
G = ------------------------------------------------------------ x 40 pkt
Gmax (48 miesięcy) – Gmin (24 miesięcy)
gdzie:
Gmin – najkrótszy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 24 miesiące,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 48 miesięcy,
Gbad – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie,
G – liczba punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji przy czym 1 pkt odpowiada 1%.
Uwaga!
1) okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia i musi być podany w Formularzu Oferty w pełnych miesiącach (minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy). Brak wskazania oferowanego okresu gwarancji spowoduje uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące;
2) wskazanie okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby 40 pkt, bez przeprowadzania obliczeń wg podanego powyżej wzoru.
Okres rękojmi za wady wydłuża się na okres trwania gwarancji jakości.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów z kryterium oceny ofert.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryteria. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
6. Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i spełniać warunki zamówienia określone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
8. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
9. Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznego odrzucenia jego oferty w zakresie innej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt medyczny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze) dla każdej części zamówienia oddzielnie:
C = cena - waga 60%
G= okres gwarancji i rękojmi – waga 40%
2. Punkty w kryterium „cena ” zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Gbad – Gmin (24 miesiące)
G = ------------------------------------------------------------ x 40 pkt
Gmax (48 miesięcy) – Gmin (24 miesięcy)
gdzie:
Gmin – najkrótszy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 24 miesiące,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 48 miesięcy,
Gbad – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie,
G – liczba punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji przy czym 1 pkt odpowiada 1%.
Uwaga!
1) okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia i musi być podany w Formularzu Oferty w pełnych miesiącach (minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy). Brak wskazania oferowanego okresu gwarancji spowoduje uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące;
2) wskazanie okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby 40 pkt, bez przeprowadzania obliczeń wg podanego powyżej wzoru.
Okres rękojmi za wady wydłuża się na okres trwania gwarancji jakości.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów z kryterium oceny ofert.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryteria. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
6. Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i spełniać warunki zamówienia określone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
8. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
9. Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznego odrzucenia jego oferty w zakresie innej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt IT.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze) dla każdej części zamówienia oddzielnie:
C = cena - waga 60%
G= okres gwarancji i rękojmi – waga 40%
2. Punkty w kryterium „cena ” zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Gbad – Gmin (24 miesiące)
G = ------------------------------------------------------------ x 40 pkt
Gmax (48 miesięcy) – Gmin (24 miesięcy)
gdzie:
Gmin – najkrótszy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 24 miesiące,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 48 miesięcy,
Gbad – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie,
G – liczba punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji przy czym 1 pkt odpowiada 1%.
Uwaga!
1) okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia i musi być podany w Formularzu Oferty w pełnych miesiącach (minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy). Brak wskazania oferowanego okresu gwarancji spowoduje uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące;
2) wskazanie okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby 40 pkt, bez przeprowadzania obliczeń wg podanego powyżej wzoru.
Okres rękojmi za wady wydłuża się na okres trwania gwarancji jakości.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów z kryterium oceny ofert.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryteria. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
6. Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i spełniać warunki zamówienia określone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
8. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
9. Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznego odrzucenia jego oferty w zakresie innej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęt rehabilitacyjny.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze) dla każdej części zamówienia oddzielnie:
C = cena - waga 60%
G= okres gwarancji i rękojmi – waga 40%
2. Punkty w kryterium „cena ” zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Gbad – Gmin (24 miesiące)
G = ------------------------------------------------------------ x 40 pkt
Gmax (48 miesięcy) – Gmin (24 miesięcy)
gdzie:
Gmin – najkrótszy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 24 miesiące,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 48 miesięcy,
Gbad – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie,
G – liczba punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji przy czym 1 pkt odpowiada 1%.
Uwaga!
1) okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia i musi być podany w Formularzu Oferty w pełnych miesiącach (minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy). Brak wskazania oferowanego okresu gwarancji spowoduje uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące;
2) wskazanie okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby 40 pkt, bez przeprowadzania obliczeń wg podanego powyżej wzoru.
Okres rękojmi za wady wydłuża się na okres trwania gwarancji jakości.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów z kryterium oceny ofert.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryteria. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
6. Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i spełniać warunki zamówienia określone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
8. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
9. Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznego odrzucenia jego oferty w zakresie innej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa dostępności.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze) dla każdej części zamówienia oddzielnie:
C = cena - waga 60%
G= okres gwarancji i rękojmi – waga 40%
2. Punkty w kryterium „cena ” zostaną wyliczone wg poniższego wzoru:
najniższa oferowana cena w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
C = --------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej w ramach danego zadania,
w jakim wykonawca oferuje cenę
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie obliczana zgodnie z poniższym wzorem:
Gbad – Gmin (24 miesiące)
G = ------------------------------------------------------------ x 40 pkt
Gmax (48 miesięcy) – Gmin (24 miesięcy)
gdzie:
Gmin – najkrótszy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 24 miesiące,
Gmax – najdłuższy okres gwarancji określony przez Zamawiającego wynoszący 48 miesięcy,
Gbad – okres gwarancji zaoferowany w badanej ofercie,
G – liczba punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji przy czym 1 pkt odpowiada 1%.
Uwaga!
1) okres gwarancji dotyczy całego przedmiotu zamówienia określonego dla danej części zamówienia i musi być podany w Formularzu Oferty w pełnych miesiącach (minimum 24 miesiące, maksimum 48 miesięcy). Brak wskazania oferowanego okresu gwarancji spowoduje uznanie przez Zamawiającego, iż Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji wynoszący 24 miesiące;
2) wskazanie okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy spowoduje przyznanie Wykonawcy maksymalnej liczby 40 pkt, bez przeprowadzania obliczeń wg podanego powyżej wzoru.
Okres rękojmi za wady wydłuża się na okres trwania gwarancji jakości.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów z kryterium oceny ofert.
5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryteria. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
6. Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i spełniać warunki zamówienia określone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
8. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
9. Ocena ofert w zakresie poszczególnych części będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednej części nie powoduje automatycznego odrzucenia jego oferty w zakresie innej części.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) braku podstaw wykluczenia,
2) spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć ww. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
- art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp,
- art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp,
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw lub usług, z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:1) Wykonawca, który składa ofertę na poszczególne części zamówienia zobowiązany jest złożyć:
a) opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zawierający również nazwę producenta i model/wersję dla każdego z zaoferowanego sprzętu i wyposażenia. Opis, o którym mowa, powinien odnosić się do każdego z wymagań określonych w SOPZ w celu umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełniania przez oferowany sprzęt i wyposażenie wymagań minimalnych określonych w SOPZ;
2) Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą.
3) Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych w tym opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia. Zmiana przez Wykonawcę treści złożonych przedmiotowych środków dowodowych w tym opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.
4) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania kart katalogowych producenta, specyfikacji technicznych producenta itp. jako przedmiotowego środka dowodowego zamiast wymaganego opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia. Złożenie przez Wykonawcę kart katalogowych producenta, specyfikacji technicznych producenta itp. wraz z ofertą zamiast wymaganego opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia oznaczać będzie, że Wykonawca nie złożył wymaganego przez Zamawiającego przedmiotowego środka dowodowego. W przypadku, gdy Wykonawca zamiast wymaganego opisu charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia złoży inny dokument, np. kartę katalogową producenta, specyfikację techniczną producenta itp., Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy.
6) Wszędzie tam, gdzie Zamawiający żąda złożenia przedmiotowego środka dowodowego jakim jest opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia wymaga, żeby opis zawierał co najmniej:
7) nazwę producenta i model/wersję zaoferowanego sprzętu i wyposażenia;
8) wszystkie parametry zaoferowanego sprzętu i wyposażenia (jeśli dotyczy) odnosząc się do każdego z wymagań określonych w SOPZ – Wykonawca zobowiązany jest podać konkretne wielkości parametrów lub cechy, które posiada zaoferowany sprzęt i wyposażenie w kontekście każdego wymaganego parametru lub cechy określonej przez Zamawiającego w SOPZ.
9) Wykonawca w treści przedmiotowego środka dowodowego jakim jest opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia nie jest zobowiązany wskazać okresu gwarancji, który stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający dokonuje weryfikacji tego parametru/cechy na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Szczegółowe informacje dot. przedmiotowych środków dowodowych określa Rozdział III.A. Przedmiotowe środki dowodowe w SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu i wyposażenia zawierający również nazwę producenta i model/wersję dla każdego z zaoferowanego sprzętu i wyposażenia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości:- dla części 1: 9 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
- dla części 2: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100)
- dla części 3: 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset złotych 00/100)
- dla części 4: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100)
- dla części 5: 150,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr:
Pekao S.A. nr 75 1240 5338 1111 0000 5066 9505,
tytułem wadium na postępowanie część nr …
5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).
6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa tj. Nowoczesne kształcenie kadr medycznych – fundamentem zdrowego życia oraz numer referencyjny przedmiotowego postępowania 1/2024;
5) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Działdowska Agencja Rozwoju S.A., ul. Wł. Jagiełły 15, 13-200 Działdowo;
6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, podpisane przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4-10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Rozdziałem II niniejszego działu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale II niniejszego działu, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które zadania wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym, stosownie dla każdej części, Załączniki nr 8.1 – 8.5 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
4. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b750b8f-0fbd-4963-98ae-b5e750efc558
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykaz niezbędnych dokumentów załączonych do oferty przedstawiono w Rozdziale XII SWZ Opis sposobu przygotowaniaoferty, części II Zawartość oferty.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Działdowskiego
- Zapewnienie dostępu do nowych wersji programu Simple.ERP oraz realizacja opieki serwisowej w zakresie eksploatacji produktu
- Przebudowa zatoki autobusowej przy drodze powiatowej nr 1556N w miejscowości Sochy
- Przebudowa odwodnienia w m. Niechłonin w pasie drogi powiatowej nr 1361N
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli na wymiar w ramach przedsięwzięcia pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności (BCU)".
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Zakup dostępu do platformy zakupowej
- Wdrożenie oprogramowania do obsługi pożyczek z dedykowanym internetowym portalem dla klienta wraz z usługą wsparcia oraz pełną migracją danych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Goździe w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Gózd"
- Aktualizacja oprogramowania specjalistycznego dla jednostek zaopatrywanych przez KWP w Łodzi
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.