Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomp do wody zanieczyszczonej oraz sprężarki powietrza oddechowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czorsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gorczańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Maniowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-436
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182750070/71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czorsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomp do wody zanieczyszczonej oraz sprężarki powietrza oddechowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5f4008c-3641-4f05-9f68-f84dcae66247
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001250/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa pomp do wody zanieczyszczonej oraz sprężarki powietrza oddechowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_czorsztyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_czorsztyn.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452 ze zmianami), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
5.Zamawiający informuje, iż w przypadku awarii platformy zakupowej możliwy jest kontakt poprzez adres email: zamowienia@ug.czorsztyn.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wg rozdziału 42 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wg rozdziału 42 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPI.271.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa motopompy wysokowydajnej przewoźnej (1 kpl.):
1. Wymagania minimalne (parametry):
Wydajność hydrauliczna: min. 4150 l/min przy ciśnieniu tłoczenia min. 1,0 bar.
Wysokość podnoszenia (Hmax): min. 23 m.
Zdolność ssania (po zalaniu korpusu): min. 8 m (podciśnienie ok. –0,8 bar).
Medium/przelot: woda zanieczyszczona; wolny przelot cząstek min. 40 mm.
Przyłącza: tłoczne – co najmniej 1 szt. nasady Storz 110 (dopuszcza się ≥2 szt.); ssawne – min. 2 szt. nasad Storz 110; króciec zalewowy – nasada Storz 75.
Napęd: silnik wysokoprężny (diesel) z rozruchem elektrycznym, moc znamionowa min. 25 KM; regulacja obrotów/przepływu/ciśnienia; zbiornik paliwa min. 65 l.
Wyposażenie: wakuometr, manometr, licznik motogodzin, rozłącznik akumulatora, oświetlenie stanowiska pracy, zawór zwrotny na wejściu, komora rewizyjna.
Przyczepa: homologowana; DMC ≤1300 kg; plandeka; 4 podpory stabilizujące; koło manewrowe; uchwyty/przegrody do transportu węży; układ wydechowy wyprowadzony poza strefę obsługi.
(Jeśli wymagane) Świadectwo dopuszczenia CNBOP‑PIB dla oferowanej konfiguracji (agregat + przyczepa + osprzęt).
2. Jakość, gwarancja, dostawa, odbiór:
Urządzenie fabrycznie nowe; oznakowanie CE; dokumentacja DTR/PL.
Gwarancja min. 24 miesiące; serwis w Polsce; dostępność części min. 5 lat; czas reakcji serwisu ≤7 dni roboczych.
Dostawa, pierwsze uruchomienie, instruktaż min. 1 h.
Odbiór: CE, DTR/PL, karta katalogowa, (jeśli wymagane) CNBOP‑PIB; próba funkcjonalna (uruchomienie, kontrola szczelności i wskazań manometrów/wakuometru).
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki serwisu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa motopomp szlamowych przenośnych 4″ (5 szt.);
1. Wymagania minimalne (parametry)
Wydajność ≥2000 l/min (≈120 m³/h); Hmax ≥24 m; ssanie ≥8 m.
Króćce 4″ (100 mm) – ssawny i tłoczny; kompatybilność z armaturą pożarniczą.
Medium: woda brudna; maks. średnica zanieczyszczeń ≥30 mm.
Silnik spalinowy 4‑suw (benzyna lub Diesel), moc ≥10 KM; rozruch ręczny lub równoważny niezawodny; zbiornik ≥6 l; zużycie paliwa referencyjne ≤4,0 l/h.
Wymiary ≤750 × 530 × 670 mm; masa ≤85 kg; konstrukcja ramowa z zabezpieczeniem antykorozyjnym; wirnik o podwyższonej odporności.
2. Jakość, gwarancja, dostawa, odbiór
Nowe; CE; DTR/PL; karta gwarancyjna.
Gwarancja min. 24 miesiące; serwis w Polsce; części min. 5 lat.
Dostawa; wstępne uruchomienie; instruktaż min. 1 h.
Odbiór: CE, DTR/PL, karta katalogowa; próba funkcjonalna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki serwisu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprężarki wysokociśnieniowej 315 l/min / 330 bar (1 kpl.):
1. Wymagania minimalne (parametry):
Wydajność ≥315 l/min; ciśnienie robocze 330 bar (obsługa butli 300 bar; dopuszczalne 232 bar z osprzętem).
Napęd elektryczny 3‑fazowy 400 V / 50 Hz, moc ≈5,5 kW; wykonanie stacjonarne (rama, osłony).
Układ filtracji zapewniający jakość powietrza zgodną z EN 12021; czas pracy wkładu ≥40 h.
Min. 2 wyjścia napełniające z wężami ~1,2 m; szybkozłącza 300 bar; manometry i zawory przy każdym wyjściu.
Automatyka i zabezpieczenia: auto‑stop, termostat, automatyczny spust kondensatu, sterownik kolejności faz, manometry, licznik motogodzin, wskaźnik poziomu oleju.
Czas napełniania (ref.): ok. 5 min 40 s dla butli 6 l / 300 bar.
Gabaryty maks.: ≤1120 × 770 × 630 mm; masa ≤152 kg; poziom hałasu zgodny z dokumentacją BHP.
2. Jakość, gwarancja, dostawa, odbiór:
Urządzenie nowe; CE; dokumentacja PL; zgodność EN 12021 – deklaracja producenta/dystrybutora.
Gwarancja min. 24 miesiące; serwis w Polsce; części min. 5 lat; czas reakcji ≤7 dni roboczych.
Dostawa, ustawienie, pierwsze uruchomienie; instruktaż min. 2 h; protokół prób (napełnienie, auto‑stop, spust kondensatu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki serwisu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegają wykluczeniu
1.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o
zamówieniu i niniejszym SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących [art. 112 ust 2 Ustawy Pzp]:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym [art. 113 Ustawy Pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika z odrębnych przepisów [art. 114 Ustawy Pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej [art. 115 Ustawy Pzp]:
Opis spełnienia warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej [art. 116 Ustawy Pzp]:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
Opis spełnienia warunków:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
2.4.1. wykaże, że okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawy
odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegające na dostawie co
najmniej:
1) dla część 1 – 1 motopompy o wydajności min.4000l/min i wartości co najmniej 70000zł brutto
Dla części 2 i 3 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1 W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca (...) nie podlega wykluczenia z postępowania do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ,
b) (...).
1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (...) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust. 1.1 pkt a), (...) niniejszej SWZ.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust. 1.1 pkt. a), (...) niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.4 Dokumenty wskazane w pkt. 1.2-1.3 muszą potwierdzać (...) brak podstaw wykluczenia (...).
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego [na podstawie art. 108 i 109 Ustawy Pzp], zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp]:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (...) do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że:
a) (...),
b) spełnienia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2
do niniejszej SWZ.
1.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu (...) spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa w ust. 1.1 pkt (...), b) niniejszej SWZ.
1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust. 1.1 pkt. (...), b) niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.4 Dokumenty wskazane w pkt. 1.2-1.3 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, (...) w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. [art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp]:
2.1. wykazu dostaw wykonanych (dotyczy tylko części 1), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek.
Wykaz należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
karty produktów, sprzętu w celu potwierdzenia parametrów sprzętuSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wg par.11. umowy (załącznik nr 4 do SWZ-projektowane postanowienia umowne)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_czorsztyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-24 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI MANIOWY
więcej: przetargi MANIOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa sprzętu i urządzeń wspierających działania ratownicze, ewakuacyjne, medyczne i techniczne w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- DOSTAWA SPRZĘTU DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ.
- Zabezpieczenie logistyczne Gminy Czosnów na potrzeby sytuacji kryzysowych i ochrony ludności, w niezbędne środki potrzebne do jej funkcjonowania, szkolenia i działań bojowych lub ratowniczych.
- Realizacja Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 z podziałem na 5 części (etap drugi).
- Dostawa wyposażenia pożarniczego na potrzeby Gminy Nowy Targ
- Dostawa trzech quadów z przyczepą ratowniczą do ewakuacji osób poszkodowanych wraz z wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





