eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo IławeckieRenowacja dachu zabytkowego budynku dawnej szkoły w Toprzynach.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja dachu zabytkowego budynku dawnej szkoły w Toprzynach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓROWO IŁAWECKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 17

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897611322

1.5.8.) Numer faksu: 897611530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uggorowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-ug.bip-wm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gorowoilaweckie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja dachu zabytkowego budynku dawnej szkoły w Toprzynach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02496914-e4e7-4aa7-bd80-4980a932e23d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039592/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Renowacja dachu zabytkowego budynku dawnej szkoły w Toprzynach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.1.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 497200,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn „Renowacja dachu zabytkowego budynku dawnej Szkoły w Toprzynach”.
1) Na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek wykonania w ramach zaoferowanej ceny robót określonych w załączniku nr 1 OPZ:
W ramach przedsięwzięcia przewiduje się:
A. Prace rozbiórkowe:
− demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
− demontaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej esówki na bryle głównej budynku,
− demontaż pokrycia dachowego z blachy płaskiej na lukarnach,
− demontaż łat, kontrłat i deskowania,
− skucie tynków z sufitów w poziomie parteru i poddasza użytkowego,
− demontaż stolarki okiennej w poziomie poddasza użytkowego (12 sztuk) oraz w poziomie strychu (2 sztuki),
− demontaż wewnętrznej stolarki drzwiowej w poziomie poddasza użytkowego (7 sztuk),
− rozbiórka wtórnych ścian działowych w poziomie poddasza użytkowego,
− rozbiórka warstw stropu nad parterem oraz warstw nad poddaszem użytkowym.
B. Remont dachu na budynku:
− wymianę poszczególnych elementów więźby dachowej,
− wymianę pokrycia dachowego wraz z deskowaniem, łatami i kontrłatami,
− montaż śniegołapów, ław i stopni kominiarskich,
− docieplenie dachu od wewnątrz,
− wykonanie obróbek blacharskich, wymianę orynnowania,
− wymianę instalacji odgromowej.
C. Remont stolarki okiennej w poziomie poddasza użytkowego i w poziomie strychu:
− wymianę drewnianej stolarki okiennej skrzynkowej w poziomie poddasza użytkowego (12 sztuk) na nową stolarkę okienną drewnianą skrzynkową o takich samych podziałach i wymiarach,
− wymianę drewnianej stolarki okiennej w poziomie strychu (2 sztuki) na nową stolarkę okienną drewnianą przy zachowaniu takich samych podziałów i wymiarów,
D. Remont stropu nad parterem:
− wymianę poszczególnych belek stropowych,
− wzmocnienie belek stropowych,
− montaż przewiązek pomiędzy belki stropowe,
− wykonanie warstw stropu nad parterem wraz z ułożeniem paneli podłogowych w poziomie poddasza użytkowego,
E. Remont stropu nad poddaszem:
− wymianę poszczególnych belek stropowych,
− montaż przewiązek pomiędzy belki stropowe,
− wykonanie warstw wykończeniowych stropu nad poddaszem,
Podczas w/w prac remontowych nie przewiduje się zmian w zakresie ukształtowania dachów,
jego wysokości lub innych parametrów. Prace remontowe mają charakter zachowawczy.
Przy wymianie stolarki okiennej należy ściśle odwzorowywać istniejącą stolarkę okienną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1057501,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA Handlowo-Usługowa Mozaika Paweł Puciato

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431647514

7.3.3) Ulica: Korszyńska 2a

7.3.4) Miejscowość: Sępopol

7.3.5) Kod pocztowy: 11-210

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.