Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00519287/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00583884/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa utrzymania czystości realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16,
ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14 oraz na terenach przyległych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA-KRZYKÓW WE WROCŁAWIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683619
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: PODWALE 30
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.7.) Numer telefonu: 71/7496313
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531831
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00519287
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V niniejszego SWZ i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp):
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp):
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp):
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 150.000,00 zł.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp):
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienie łącznie wymogów opisanych w pkt. 1.4.1 i 1.4.2.
1.4.1 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu usług utrzymania czystości
w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją).
• Dla części I (ul. Komandorska 16) - wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę utrzymania czystości w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 150 000,00 zł brutto.
• Dla części II (ul. Podwale 30) - wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat
co najmniej jedną usługę utrzymania czystości w budynku użyteczności publicznej
o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 150 000,00 zł brutto
• Dla części III (ul. Joannitów 14) - wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę utrzymania czystości w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 100 000,00zł brutto.
Przez jedną usługę/zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie usługi/zamówienia w ramach jednej umowy. Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wymaganej minimalnej wartości lub czasu wykonywania usługi.
Po zmianie:
1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V niniejszego SWZ i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp):
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.2 Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp):
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
1.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp):
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 150.000,00 zł.
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp):
Wykonawca zobowiązany jest do spełnienie łącznie wymogów opisanych w pkt. 1.4.1 i 1.4.2.
1.4.1 Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu usług utrzymania czystości
w budynkach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją).
• Dla części I (ul. Komandorska 16) - wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę utrzymania czystości w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 150 000,00 zł brutto.
• Dla części II (ul. Podwale 30) - wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat
co najmniej jedną usługę utrzymania czystości w budynku użyteczności publicznej
o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 150 000,00 zł brutto
• Dla części III (ul. Joannitów 14) - wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę utrzymania czystości w budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje dane zamówienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji zamówienia do dnia wystawienia dokumentów, potwierdzających jego należyte wykonywanie wartość wykonanego (zrealizowanego) zamówienia wynosi nie mniej niż 100 000,00zł brutto.
Przez jedną usługę/zamówienie Zamawiający rozumie wykonanie usługi/zamówienia w ramach jednej umowy. Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku usług (umów) w celu osiągnięcia wymaganej minimalnej wartości lub czasu wykonywania usługi.
1.4.2 Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym:
• co najmniej 1 urządzeniem do pielęgnacji posadzek tj. profesjonalną maszyną czyszczącą do czyszczenia posadzek, posiadającą funkcje mycia/szorowania/polerowania – dla części:
I, II i III
• co najmniej 1 urządzeniem do mechanicznego odśnieżania - dla części I.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wezwie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
2.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Dokumenty(referencje) potwierdzające należyte wykonanie świadczeń wskazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SWZ.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 150.000,00 zł.
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
2.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r. poz. 1689 t.j.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
2) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia podmiotowe środki dowodowe, wymienione w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2.2. SWZ składa każdy z Wykonawców.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-07 09:00
Po zmianie:
2024-10-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-07 10:00
Po zmianie:
2024-10-09 10:00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi sprzątania siedziby głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
- Usługa sprzątania pomieszczeń w dwóch siedzibach Domu Kultury Śródmieście w Warszawie oraz mycie okien zewnętrznych i wewnętrznych w czterech siedzibach Domu Kultury Śródmieście
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego w roku 2026
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Usługa dozoru i ochrony mienia oraz utrzymania w czystości obiektów instalacji przetwarzania odpadów komunalnych i składowiska odpadów w Giedlarowej w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





