eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MirzecZakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRZEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirzec Stary 9

1.5.2.) Miejscowość: Mirzec

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-220

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412767170

1.5.8.) Numer faksu: 412767190

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mirzec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirzec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7517364-189a-4ed9-bf81-15871033afd6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7517364-189a-4ed9-bf81-15871033afd6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044852/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.46.2025.SP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 376124,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego koparko – ładowarki zgodnej z opisem zawartym w wymaganiach technicznych stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w roku 2025, nieużywana, nieeksponowana na wystawach lub imprezach targowych oraz przeznaczona dla krajów europejskich i ruchu prawostronnego.
2. Dostarczona koparko-ładowarka powinna być wyposażona w szczególności w silnik wysokoprężny o poj. max. 3 litry turbodoładowany o mocy znamionowej brutto w przedziale od min. 65 KM do max. 75 KM, spełniający normę emisji spalin STEGE V bez ad-blue, masa eksploatacyjna maszyny od min. 8100 kg do max. 9000 kg, koła jezdne z oponami przednie min. 20” cali i tylne w rozmiarze min. 26” cali, łyżkę ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki do 2,5 m.
3. Zamawiany sprzęt musi pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji na terenie Polski.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1A do SWZ - Wymagania techniczne dla koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 - projekt umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43261000-0 - Koparki mechaniczne

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453747,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453747,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453747,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-016-96-99

7.3.3) Ulica: Ul. Wapienna 6

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453747,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejszy zakup dofinansowany jest ze środków zewnętrznych w formie dotacji celowej z budżetu państwa w ramach „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 – 2026” na podstawie umowy dotacji nr BOZK.IV.6430.97 z dnia 30.09.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.