Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00431004/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21 do wymogów wynikających z przepisów przeciwpożarowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21 do wymogów wynikających z przepisów przeciwpożarowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b6c7a4-60fa-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-III.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281144,50
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozdzielenia instalacji bytowej i hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji przebiegu nowoprojektowanej instalacji, a następnie uzyskanie akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego,
2) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, która powinna zawierać:
a) pisemną akceptację Inwestora, przed wykonaniem robót, w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,
b) inwentaryzację architektoniczną i branżową dla potrzeb projektu (po 2 egz.),
c) projekty wykonawcze (po 3 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
d) szczegółowe przedmiary robót (po 1 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
e) kosztorys uproszczony (po 1 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 1 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
g) wersję elektroniczną opracowania w formacie pdf*, a przedmiar i kosztorys w formacie excel*, PDF* i ath*, ( 1 egz.),
3) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. decyzje, warunki techniczne przyłączenia, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami,
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych,
5) wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wraz z:
a) organizacją i zabezpieczeniem budowy z zapewnieniem ciągłego dostępu do obiektu w trakcie jej trwania,
b) wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy,
c) przeprowadzeniem wymaganych badań,
d) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji i oddania obiektu do użytkowania wraz z:
- operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego,
- załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą oraz uwzględniającą wyposażenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 t.j.).
5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
7. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
8. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ.
9. W ramach opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wykonania robót budowlanych w zakresie dostosowania pomieszczenia hydroforni i montażu zestawu hydroforowego wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej z uwzględnieniem ułożonych na zewnątrz przewodów zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez Usługi Projektowe – Lech Żendzian, ul. J. I. Kraszewskiego 21A/10, 15-024 Białystok (zał. nr 8 do SWZ)
10. O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę w terminie do 7 dni od dnia otrzymania wyników badań hydrantów wewnętrznych, wykonanych po rozdzieleniu instalacji bytowej i hydrantowej. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji powoduje obowiązek wykonania robót budowlanych po stronie Wykonawcy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację robót budowlanych objętych zakresem opcji.
UWAGI:
1) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie powinny być opracowane w rozbiciu na poszczególne elementy środka trwałego powstałego po realizacji inwestycji. Szczegóły dotyczące niniejszego należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej.
2) Jeżeli Wykonawca sporządzając kosztorys inwestorski ustala ceny jednostkowe robót w oparciu o ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynkowych, w tym danych z zawartych wcześniej umów lub powszechnie stosowanych, aktualnych publikacji zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu przyjęte ceny rynkowe lub przedstawić zastosowane publikacje.
3) W cenie oferty należy uwzględnić uzyskanie warunków, opracowanie i uzgodnienie dokumentacji w zakresie usunięcia wszelkich kolizji istniejącej infrastruktury z planowaną inwestycją.
4) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie.
5) Wykonanie robót najbardziej uciążliwych i niebezpiecznych Wykonawca musi planować w uzgodnieniu z dyrekcją placówki.
6) Roboty budowlane należy wykonywać z zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji.
7) Przed przystąpieniem do prac projektowych należy wykonać pomiary elementów w naturze.
8) Wytwórcą i posiadaczem odpadów w postaci złomu (stal/żelazo) powstałych w trakcie realizacji robót jest Miasto Białystok, w imieniu którego działa Urząd Miejski w Białymstoku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660353117
7.3.3) Ulica: Sobolewska 4A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-560
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Budowa zjazdu zwykłego w pasie drogowym ulicy Antoniuk Fabryczny (dz. nr ew. gr. 1743/3 obręb 02) w Białymstoku na działkę o nr ew. gr. 695/3 obręb 02.
- Remont pokoi i holu głównego Bursy Szkolnej w Białymstoku Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku
- "Remont mostu drogowo-kratowego typu BAILEY- Etap I - Opracowanie dokumentacji projektowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wymiana pokrycia dachowego na części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku, ul. Pułaskiego 25
- Dostawa materiałów do zabiegów witreoretinalnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
- Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły podstawowej w Sochoniach o świetlicę wiejską
- Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: "Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT"
- Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich - Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.