eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przystosowanie instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21 do wymogów wynikających z przepisów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21 do wymogów wynikających z przepisów przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21 do wymogów wynikających z przepisów przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b6c7a4-60fa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00531625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-III.271.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281144,50

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w zakresie rozdzielenia instalacji bytowej i hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku, ul. Stołeczna 21
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opracowanie koncepcji przebiegu nowoprojektowanej instalacji, a następnie uzyskanie akceptacji zaproponowanych rozwiązań przez Zamawiającego,
2) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, która powinna zawierać:
a) pisemną akceptację Inwestora, przed wykonaniem robót, w zakresie zgodności z programem funkcjonalno-użytkowym,
b) inwentaryzację architektoniczną i branżową dla potrzeb projektu (po 2 egz.),
c) projekty wykonawcze (po 3 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
d) szczegółowe przedmiary robót (po 1 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
e) kosztorys uproszczony (po 1 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (po 1 egz., oddzielnie każda branża i instalacja),
g) wersję elektroniczną opracowania w formacie pdf*, a przedmiar i kosztorys w formacie excel*, PDF* i ath*, ( 1 egz.),
3) uzyskanie wszelkich koniecznych materiałów do zrealizowania przedmiotu zamówienia (np. decyzje, warunki techniczne przyłączenia, warunki zabezpieczenia lub przebudowy elementów infrastruktury technicznej, kolidującej z inwestycją (w razie konieczności opracowanie odpowiedniej dokumentacji projektowej w tym zakresie oraz wykonanie koniecznych robót budowlanych) opinie, uzgodnienia wymagane przepisami,
4) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych,
5) wykonanie wszystkich robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej wraz z:
a) organizacją i zabezpieczeniem budowy z zapewnieniem ciągłego dostępu do obiektu w trakcie jej trwania,
b) wypłatą odszkodowań za wszelkie zniszczenia, które powstały w wyniku wykonywania przedmiotu umowy,
c) przeprowadzeniem wymaganych badań,
d) czynnościami i przygotowaniem dokumentów niezbędnych do odbioru końcowego inwestycji i oddania obiektu do użytkowania wraz z:
- operatem kolaudacyjnym, w tym: komplet aprobat i certyfikatów na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, dokumentacja zamienna, wszystkie protokoły badań i sprawdzeń podpisane przez kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego,
- załącznikami do protokołu odbioru końcowego: wykaz aprobat, protokołów, itp., tabelą z ilością wybudowanych środków trwałych, zgodną z inwentaryzacją powykonawczą oraz uwzględniającą wyposażenie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2021 r., poz. 2454 t.j.).
5. Zamawiający wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ).
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
7. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu.
8. Wykonawca winien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do treści SWZ.
9. W ramach opcji Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy wykonania robót budowlanych w zakresie dostosowania pomieszczenia hydroforni i montażu zestawu hydroforowego wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej z uwzględnieniem ułożonych na zewnątrz przewodów zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez Usługi Projektowe – Lech Żendzian, ul. J. I. Kraszewskiego 21A/10, 15-024 Białystok (zał. nr 8 do SWZ)
10. O zamiarze skorzystania z opcji Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę w terminie do 7 dni od dnia otrzymania wyników badań hydrantów wewnętrznych, wykonanych po rozdzieleniu instalacji bytowej i hydrantowej. Złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z opcji powoduje obowiązek wykonania robót budowlanych po stronie Wykonawcy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o realizację robót budowlanych objętych zakresem opcji.

UWAGI:
1) Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie powinny być opracowane w rozbiciu na poszczególne elementy środka trwałego powstałego po realizacji inwestycji. Szczegóły dotyczące niniejszego należy uzgodnić z Zamawiającym w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej.
2) Jeżeli Wykonawca sporządzając kosztorys inwestorski ustala ceny jednostkowe robót w oparciu o ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynkowych, w tym danych z zawartych wcześniej umów lub powszechnie stosowanych, aktualnych publikacji zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu przyjęte ceny rynkowe lub przedstawić zastosowane publikacje.
3) W cenie oferty należy uwzględnić uzyskanie warunków, opracowanie i uzgodnienie dokumentacji w zakresie usunięcia wszelkich kolizji istniejącej infrastruktury z planowaną inwestycją.
4) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie.
5) Wykonanie robót najbardziej uciążliwych i niebezpiecznych Wykonawca musi planować w uzgodnieniu z dyrekcją placówki.
6) Roboty budowlane należy wykonywać z zapewnieniem ciągłego dostępu (dojścia i dojazdu) do budynków sąsiadujących z ww. inwestycją w trakcie jej realizacji.
7) Przed przystąpieniem do prac projektowych należy wykonać pomiary elementów w naturze.
8) Wytwórcą i posiadaczem odpadów w postaci złomu (stal/żelazo) powstałych w trakcie realizacji robót jest Miasto Białystok, w imieniu którego działa Urząd Miejski w Białymstoku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Antoni Rutkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660353117

7.3.3) Ulica: Sobolewska 4A

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-560

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.