Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475861/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
680/2025 Opracowanie projektu koncepcji i przygotowania PFU dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku WCK Marysin położonego przy ul. Korkowej 119/123 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010836340
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trakt Lubelski 353
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-667
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0222773500
1.5.8.) Numer faksu: 022 277 35 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wawer.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgn-wawer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgn-wawer.ezamawiający.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie zasobem nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność m.st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
680/2025 Opracowanie projektu koncepcji i przygotowania PFU dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku WCK Marysin położonego przy ul. Korkowej 119/123 w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd8f42a-b39f-4797-a2cb-696b48bcf527
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00531467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065693/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.28 Wykonanie projektów koncepcyjnych i przygotowanie PFU dla inwestycji polegających na przebudowach budynków użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 680/NZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94449,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej oraz zebranie danych, celem określenia warunków realizacji robót budowlanych i zmian w substancji budynku.
2) Wykonanie inwentaryzacji budynku – skan wraz z modelem elewacji 3D.
3) Wykonanie projektu koncepcyjnego wraz z PFU w zakresie architektury, instalacji sanitarnych i elektrycznych.
4) Wykonanie wizualizacji zewnętrznych pokazujących przyjętą koncepcję.
5) Wykonanie ekspertyzy konstrukcyjnej dla wybranej koncepcji przebudowy budynku.
6) Konsultacje z rzeczoznawcą ppoż. i sanepid.
7) Wykonanie Ekspertyzy Technicznej Stanu Ochrony Przeciwpożarowej, o której mowa w §2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku (z późn. zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie wraz z uzgodnieniem rozwiązań zamiennych w niej wskazanych z właściwym wojewódzkim Komendantem Straży Pożarnej. W/w ekspertyza powinna być zgodna z opracowaniem (projektem koncepcyjnym i PFU) opisanym w pkt. 3.
8) Oszacowanie wartości realizacji robót.
2. Dodatkowo zakres zamówienia obejmuje również:
1) Wykonanie odkrywek i badań, jeśli będą konieczne,
2) Określenie proponowanych metod realizacji robót w budynku użytkowanym.
Wszelkie usługi opracowania Programu funkcjonalno użytkowego należy wykonać zgodnie z wymaganiami Zamawiającego ujętymi w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zastosowania optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i kosztowych, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla rodzaju zadania inwestycyjnego, które ma zostać wykonane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,
- ustalanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego sposobu rozwiązań technicznych oraz zastosowanych materiałów, które mają być przyjęte w dokumentacji technicznej i przy wykonywaniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 22
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109131,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109131,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARCHICON Szczesiuk & Wilczek s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522002712
7.3.3) Ulica: Patriotów 52a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-912
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARCHICON Szczesiuk&Wilczek s.c."
jakie przetargi wygrała firma
"ARCHICON Szczesiuk&Wilczek s.c."
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109131,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-11INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Krakowie
- Dostawa i montaż artykułów sportowych, rehabilitacyjnych, medycznych, sanitarnych (...) "Rozbudowa i modernizacja budynków SOS-W dla Dzieci Słabowidzących nr 8 przy ul. Koźmińskiej 7 (...)".
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Orłów Piastowskich 47 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa filtrów wentylacyjnych
- Dostawa samochodu lekkiego kwatermistrzowskiego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi architektoniczno-inżynierskie budowa siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach Stare Bosewo i Budy Przetycz
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na budowie ścieżki rowerowej w Łońsku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej dot. "Zagospodarowania terenu przy Wiśle w Stajenczynkach wraz z punktem widokowym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla drugiego etapu inwestycji WFDiF - Strefa Produkcji Filmowej w ramach wieloetapowego projektu.
- Remont dachów zabytkowego kompleksu budynków Papierni w Dusznikach-Zdroju
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





