Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00539435/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00657224/01 - Wynik z dnia 2024-12-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kontrola okresowa stanu technicznego budowli hydrotechnicznych w latach 2024-2026 będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kontrola okresowa stanu technicznego budowli hydrotechnicznych w latach 2024-2026 będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e86a08-82c0-4274-a9a8-cdc816b484e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251928/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.23 Przeglądy 1 letnie i 5 letnie nabrzeży i falochronów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umgdy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio
związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: Platforma Marketplanet, https://umgdy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zawarte są w Rozdziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wskazał w Rozdziale XXIV SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający wskazał w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.54.2024.JL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kontroli stanu technicznego budowli hydrotechnicznych oraz obiektów mostowych będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2024 r., poz. 725, 834, 1222) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych użytkowania oraz szczegółowego zakresu kontroli morskich budowli hydrotechnicznych z 23.10.2016 (Dz.U 2006.206.1516) w latach 2024 – 2026. Będą to kontrole półroczne/roczne i trzyletnie/pięcioletnie. Kontrola stanu technicznego budowli hydrotechnicznych i obiektów mostowych będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni obejmuje obiekty na odcinku brzegu morskiego od portu Ustka do portów Gdyni i Gdańska oraz porty Półwyspu Helskiego i Zalewu Wiślanego.
Typy obiektów podlegających kontroli to :
- falochrony (różne rodzaje i różne konstrukcje);
- nabrzeża (postojowe, przeładunkowe, pasażerskie o różnych konstrukcjach);
- pomosty (cumownicze, pasażerskie o różnej budowie);
- pirsy (różnego rodzaju i przeznaczenia);
- umocnienia brzegu;
- dalby;
- obiekty mostowe.
Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość ekspertyz technicznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie
wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów – Zamawiający nie
wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza
szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna, że wykonawca
spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże że:
A. wykonali w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego morskiej budowli hydrotechnicznej (budowli morskiej) o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) każda oraz jedną obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 100 000, zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł)
Informacje uzupełniające:
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż̇ PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień́ Publicznych. Jeżeli
w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.
B. W zakresie dysponowania osobami do realizacji przedmiotu zamówienia:
Skieruje do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienioną osobę:
a) 1 (jedną) osobę, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne budowlane
i uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej w rozumieniu Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, (Dz. U. 2016.1186 j.t. ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i rozwoju z 11.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014.1278), i co najmniej 4 (cztery) lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie lub projektowaniu.
b) 1 (jedną) osobę, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne budowlane
i uprawnienia budowlane do kierowania robotami lub projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej w rozumieniu Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, (Dz. U. 2016.1186 j.t. ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i rozwoju z 11.09.2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014.1278),
i co najmniej 4 (cztery) lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie
lub projektowaniu.
c) 1 (jedną) osobę do wykonania prac podwodnych, która musi posiadać aktualny certyfikat zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wydany przez jednostkę certyfikującą w oparciu o art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 17.10.2003 o wykonywaniu prac podwodnych (Dz. U. z 2014 r.,poz. 1389).
Uwaga:
Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do wykonania prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
II. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania wykluczyć Wykonawcę.
III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego występuje którakolwiek z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
IV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w Rozdziale XVII SWZ ust. 1 pkt 1.4 ppkt. A zostaną uznane za spełnione, jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców wykaże samodzielne ich spełnianie, a w przypadku warunków określonych Rozdziale XVII SWZ ust. 1 pkt 1.4 lit. B Wykonawcy mogą wykazać spełnianie warunku łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r., poz. 507) -(Załącznik nr 9 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z
Wykonawców oraz podmiot trzeci udostępniający zasoby określone w art. 118 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ);
b) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
I. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 5 ppkt. 5.2 - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków postępowania zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (Załączniknr 5 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić tymczasowo dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia postępowaniu
, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
II. Do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć Pełnomocnictwo dla pełnomocnika- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zmiany umowy przewidział w Paragrafie 8 Załącznika nr 3 do SWZ Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY” .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I.Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wskazuje termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.II. Do oferty należy dołączyć:
1. Formularz cenowy - obiekty do przeglądu 2024-26 (Załącznik nr 10 do
SWZ);
2. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków postępowania zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić tymczasowo dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia postępowaniu.
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2., składa każdy z Wykonawców.
3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3.
pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
5. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, które potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (Załącznik nr 6 do SWZ);
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji;
8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 2., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres prac wykonają poszczególni współkonsorcjanci (Załącznik nr 4 do SWZ);
III. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej: Platformy Marketplanet znajdującej się pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej: Platformą).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup usługi gastronomicznej oraz hotelowej dla 80 osób na zabezpieczenie konferencji "Letnia Szkoła Cyberbezpieczeństwa" realizowanej w dn. 02 - 05 września 2025 r. w miejscowościach Jurata lub Hel
- Remont pomieszczeń na poz. 400 w budynku B ETAP I
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU CHIRURGII DZIECIĘCEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O. O. W LOKALIZACJI SZPITAL IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE
- Wymiana istniejących witryn w Sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni, ul. Jowisza 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy placu z konstrukcjami przeznaczonymi do treningów ninja oraz biegów przeszkodowych w Parku Kilońskim w Gdyni
- Przebudowa drogi leśnej pożarowej w Leśnictwie Kamień" - Etap II, Część IV.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami oraz sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Niedrzwica Duża
- Dok. proj. dla inwestycji pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2201L Leśce - Osówka - Krasienin w miejscowości Piotrowice-Kolonia gm. Garbów, w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów"
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inspektorskiego oraz zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi
- Zaprojektuj i wybuduj - Budowa obiektu budowlanego małej architektury w Warszawie
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.