Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00466252/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynku Internatu i Sali Sportowej I -szego Liceum Ogólnokształcącego im. Tarasa Szewczenki – 2 post.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TARASA SZEWCZENKI W BIAŁYM BORZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331097859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 25
1.5.2.) Miejscowość: Biały Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-425
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs2bb@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.liceum-bialybor.eu/index.php/start-bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ebf7197e-7ca5-407e-97e2-746587f6f03f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w budynku Internatu i Sali Sportowej I -szego Liceum Ogólnokształcącego im. Tarasa Szewczenki – 2 post.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebf7197e-7ca5-407e-97e2-746587f6f03f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00430052/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pomieszczeń w budynku Internatu i Sali Sportowej I -szego Liceum Ogólnokształcącego im. Tarasa Szewczenki – 2 post.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00466252
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ILO.26.2.2025.ZZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont klatek schodowych w budynku internatu I Liceum Ogólnokształcącego im. Tarasa Szewczenki w Białym Borze:Klatka schodowa nr 1
- roboty posadzki i schodów przy kotłowni(stopnie, podstopnie i podesty), roboty posadzki i schodów na poddaszu (stopnie, podstopnie i podesty)
Klatka schodowa nr 2 –
zerwanie cokolika, wyrównanie ścian, remont posadzki, zgrzewanie wykładzin
Klatka schodowa nr 3 :
- Roboty malarskie ,
- Roboty ścian i sufitów,
- Prace przy lamperii i tynku żywicznym,
- Prace przy posadzce
- Wymiana drzwi wewnętrzne wejściowe
- Roboty oświetleniowe - Remont loggi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 103802,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont sali sportowej w I -szym Liceum Ogólnokształcące im. Tarasa Szewczenki:- Renowacji posadzki sportowej,
- Naprawa sprzętu,
- Roboty malarskie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 58997,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-GARDEN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Tomasz Wojtasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320410262
7.3.3) Ulica: 104B
7.3.4) Miejscowość: Turowo
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUD-GARDEN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Tomasz Wojtasik
jakie przetargi wygrała firma
BUD-GARDEN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Tomasz Wojtasik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia postępowania dokonano na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI BIAŁY BÓR
- Dostawa agregatu prądotwórczego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Tarasa Szewczenki w Białym Borze w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zamieszkałych czasowo oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Biały Bór w roku 2026
więcej: przetargi BIAŁY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w miejscowości Nowogrodziec"
- DOSTOSOWANIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KUKLINOWIE W ZAKRESIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ-ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOW. CZĘŚCI PODDASZA NA GABINET SPECJALISTYCZNY Z PRZEBUD. ORAZ MONTAŻ ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMY PIONOWEJ"
- Modernizacja infrastruktury stadionu - II etap
- Wsparcie dekarbonizacji subregionu wałbrzyskiego dzięki termomodernizacji budynków publicznych w Gminie Marcinowice" w ram. FEDS 2021-2027-Remont (termomodern.) hali sport. z łącz. przy SP Marcinowice
- CzęśćI-Roboty budowlane polegające na wykonaniu płyty fundamentowej oraz ścian fundamentowych w ramach zadania Budowa dyspozytorni zw. z bezp. dostaw i ograniczeniami strat wody do spożycia. cd. w SWZ
- Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w miejscowości Kije
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





