Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00427458/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń w ramach zadania „Wsparcie pracodawców w zakresie zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników”– 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE MIEJSKIEGO OBSZARU FUNKCJONALNEGO JAROSŁAW-PRZEWORSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362798233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cerkiewna 3
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja.mof@um.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moforg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7d2f67-35c8-412d-90d9-55a822921ad81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Jarosław – Przeworsk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WZMOCNIENIE POWIĄZAŃ I WSPÓŁPRACY POMIĘDZY JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO WCHODZĄCYMI W SKŁAD MOF JAROSŁAW-PRZEWORSK
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń w ramach zadania „Wsparcie pracodawców w zakresie zarządzania wiekiem i kompetencjami pracowników”– 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7d2f67-35c8-412d-90d9-55a822921ad8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027* „Lepsza przyszłość - nowe horyzonty” nr FEPK.07.08-IP.01-0060/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427458
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia kadry zarządzającej zarządzanie talentami, wiekiem, zespołem (4gr x10os x 40h proces edukacyjny 5dni x 8h).4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 57333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenia dla pracowników: zarządzanie czasem, wiekiem, komunikacja interpersonalna, radzenie sobie ze stresem (16grup x10os x 16h-proces edukacyjny 2dni x 8h).4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 68666,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty dla kobiet z zakresu rozwoju ścieżki kariery/przywództwa (11grup x10osx16h, proces edukacyjny 2 dni x 8h).4.5.3.) Główny kod CPV: 80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 49426,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Altum Programy Społeczno Gospodarcze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690279105
7.3.3) Ulica: Warszawska
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO ALTUM, PROGRAMY SPOŁECZNO-GOSPODARCZE
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO ALTUM, PROGRAMY SPOŁECZNO-GOSPODARCZE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- "Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Budowa parkingu przy ul. Świętojańskiej (dz. nr ew. gr. 2365, 2364/5, obr.4)".
- ubezpieczenie pojazdów mechanicznych
- Dostawa trenażerów szkoleniowych na potrzeby zajęć badania fizykalne
- Dostawa agregatu prądotwórczego w zakresie objętym wnioskiem pn. "Budowa magazynu i zakup wyposażenia na potrzeby zarządzania kryzysowego w Jarosławiu" w ramach Programu Ochrony Ludności i OC
- "Dostawa urządzeń pomiarowych i narzędzi w zakresie elektryki i elektroniki oraz sprzętu i artykułów do obróbki włókien światłowodowych dla Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu".
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów selektywnych w roku 2026
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- Organizacja cyklu szkoleń dla samorządowców.
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Komputerowego "Cogisoft" o moduł KSEF lub równoważny wraz z wdrożeniem, serwisem (nadzór eksploatacyjny) oraz aktualizacją oprogramowania.
- Dostawa projektora cyfrowego wraz z montażem dla Kina Pionier 1907 w Szczecinie.
- Aktualizacja dokumentacji SZBI oraz szkolenia na potrzeby realizacji projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sieradz"
więcej: Usługi szkolenia personelu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





