Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PGKIM - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210019126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 21 lokal A
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkim@pgkimdrezdenko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimdrezdenko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka komunalna, wodna, mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-174c6c27-fa8f-4157-8e07-d78a764e3846
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-174c6c27-fa8f-4157-8e07-d78a764e38463.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą
Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od typu podpisu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia, e-Zamówienia oraz posiadania przez użytkownika uprawnienia do komunikacji. Do
korzystania z „Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja".
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy" - „Nowe
zgłoszenie" lub w kafelku "FAQ" - "Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem".
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
pgkim@pgkimdrezdenko.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
31.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: PGKIM Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Pierwszej Brygady 21a, 66-530 Drezdenko, e-mail: pgkim@pgkimdrezdenko.pl, tel.: 95 762 07
66.
31.1.2. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl.
31.1.3. Na etapie prowadzonego postępowania kontakt do pełnomocnika Zamawiającego: Enmedia Aleksandra Adamska, ul.
Hetmańska 26/3, 60-252 Poznań, tel. 61 624 74 68, osoba: Aleksandra Adamska.
31.1.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym
31.1.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu ustawę Pzp,
31.1.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego, 31.1.7. Niezależnie od postanowień pkt 32.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane
osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
31.1.8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
31.1.9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
31.1.10. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
31.1.11. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
31.1.12. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów
upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane
osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubuskiego.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie usług:
4.2.1. Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku,
4.2.2. Przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
4.2.3. Prowadzenia mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012 r. o odpadach),
4.2.4. Składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych,
4.2.5. Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z przeznaczeniem do odzysku.
1. 20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 720,00
2. 15 01 01 - Opakowania
z papieru i tektury - 18,00
3. 20 01 01 - Papier i tektura - 18
4. 15 01 02 - Opakowania
z tworzyw sztucznych -30
5. 20 01 39 - Tworzywa sztuczne - 30
6. 15 01 07 - Opakowania ze szkła - 12
7. 20 01 02 Szkło - 12
8. 20 01 08 - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji - 6
9. 20 02 01 - Odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone- 84
10. 20 02 03 - Inne odpady nieulegające biodegradacji - 192
11. 17 09 04 - Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03 - 120
12. 20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe - 30
4.4. Podana ilość odpadów stanowi wartość orientacyjną, która w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie do +/-20% ilości odpadów podanej w tabeli w pkt 4.3., kol. 2 Wykonawca z tytułu powyższej zmiany ilości odpadów nie będzie rościł żadnych praw w stosunku do Zamawiającego.
4.5. Odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez Zamawiającego lub Podmiot wyłonionego w odrębnym postępowaniu.
4.6. Odpady będą ważone na certyfikowanej wadze Wykonawcy.
4.7. Ilość odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach Zamawiającego (Podmiotu wyłonionego w odrębnym postępowaniu) (kwicie wagowym lub innym dokumencie) do każdego pojazdu.
4.8. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekazuje Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów, a w terminach określonych prawem informacje o sposobie ich zagospodarowania.
4.9. Dojazd do miejsca przyjęcia i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy Zamawiającego (innego podmiotu wyłonionego w odrębnym postępowaniu) miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych.
4.10. Miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych.
4.11. W przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca wskaże instalację alternatywną spełniającą wymogi wynikające z przedmiotu niniejszego postępowania.
4.12. Wykonawca zabezpieczy przyjęcie odpadów w dni robocze w godzinach od 6.00 do 18.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami.
4.13. W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów:
4.13.1. Wykonawca zobowiązany prowadzić na bieżąco ilościową i jakościową ewidencję odpadów zgodnie z katalogiem odpadów wg obowiązujących przepisów prawa,
4.13.2. Potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta przekazania odpadów komunalnych prowadzona w formie elektronicznej,
4.13.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach.
4.14. W zakresie postępowania z odpadami:
4.14.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, wskazanych w Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 3 sierpnia 2021 r. w sprawie sposobu obliczania poziomów przygotowania do ponownego użycia i recyklingu odpadów komunalnych oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji,
4.14.2. Zagospodarowanie odpadów będzie realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości w gminach, ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska oraz przepisami wykonawczymi.
4.15. W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach dla: instalacji do mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku i instalacji do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych.
4.16. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny, w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami (art. 30 ust. 1 ustawy o odpadach). Dopuszcza się odzysk poza instalacjami lub urządzeniami zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami prawa (ustawa o odpadach).
Uwaga:
Wykonawca posiadający instalację poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej powinien przedstawić zezwolenie równoważne decyzji na zagospodarowanie (przetwarzanie) wystawiane w kraju, w którym ta instalacja się znajduje. Decyzję zezwalającą na międzynarodowe przemieszczanie odpadów Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać po podpisaniu umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegających na
powtórzeniu usług objętych przedmiotowym zamówieniem tj.: "Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli
nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
Przewidywany zakres do 50% wartości zamówienia w przypadku wyczerpania się ilości przewidzianych w formularzu
ofertowym w trakcie trwania zamówienia lub, gdy nie zostanie wybrany Wykonawca do realizacji zamówienia na
zagospodarowanie odpadów komunalnych po 31.12.2026 r.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny oferty brutto
za realizację przedmiotu zamówienia obliczonej przez Wykonawcę zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, zasadami
określonymi w Rozdziale 16 SWZ i podanej w formularzu ofertowym (wzór – wg Załącznika nr 2 do SWZ) oraz kryterium odległość
Zamawiającego od instalacji.
2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę z najniższą ceną, wśród ofert nie odrzuconych i wykonawców, którzy nie zostali
wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
4. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po
przecinku jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony
w górę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów (w ramach niniejszego punktu należy
dołączyć pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowanie odpadów, tj.
składowanie, przetwarzanie w instalacji na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.),
b) w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o zamówienie warunek z ppkt a zostanie spełniony, jeżeli co najmniej
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane,
c) aktualną informację o statusie instalacji komunalnej. Potwierdzeniem może być w szczególności wpis na listę instalacji
Marszałka województwa lub inny dokument prawnie dopuszczony wskazujący:
- instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i
wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do
odzysku i,
- instalację do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno- biologicznego przetwarzania
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych jako
instalacje komunalne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 6 i braku podstaw wykluczenia, których
mowa w Rozdziale 7 Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych:
1. ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów (w ramach niniejszego punktu należy
dołączyć pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowanie odpadów, tj.
składowanie, przetwarzanie w instalacji) na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.,
2. aktualną informację o statusie instalacji komunalnej. Potwierdzeniem może być w szczególności wpis na listę instalacji Marszałka
województwa lub inny dokument prawnie dopuszczony wskazujący instalację do mechaniczno-biologicznego przetwarzania
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych
frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku i instalację do składowania odpadów powstających w procesie
mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania
odpadów komunalnych jako instalacje komunalne.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą stanowiącą Załącznik nr 2 do SWZ (formularz ofertowy) Wykonawca składa:1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust
1 Pzp, w zakresie wskazanym w Rozdziale 6 i 7 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu
wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych. Warunek ten
dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do
podpisania oferty. Umocowanie wymagane jest na każdym etapie prowadzonego postępowania,
3. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru (jeżeli dotyczy) - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których
mowa niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o
ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów),
4. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi
wykonają poszczególni wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie wymagane jest w związku z art, 117 ust. 4 Pzp.
- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy),
5. zobowiązanie podmiotu trzeciego/podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący
wykonawcę z podmiotem trzecim gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy
wykonywaniu zamówienia.
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi,
których wskazane zdolności dotyczą.
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ,
6. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy,
7. wydruku z portalu mapa.targeo.pl z naniesionymi adresami lokalizacji (instalacji Wykonawcy i Zamawiającego) i wyliczoną
trasą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum wykonawców, spółki cywilne).Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy
prawnej w celu złożenia oferty.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
4. Podmiot udostępniający zasoby/potencjał podmiotu trzeciego
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu
trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego wykonawca powołuje się
w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie ust. 7 SWZ.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ Umowa na zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościniezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-25
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Dostawa diet przemysłowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Drezdenko w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywne zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 08 05, pochodzących z oczyszczalni ścieków należących do Zamawiającego
- Rozbudowa sportowej hali namiotowej o część socjalno-sanitarną z infrastrukturą techniczną wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej w Niegosławiu w Gminie Drezdenko
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Sabnie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wierzbno w 2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01"
- Usługa odbioru transportu i utylizacji odpadów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Czeremcha oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Czeremsze
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





