Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkol. Podst. w Św. Katarzynie – realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkol. Podst. w Św. Katarzynie – realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c6bc9d-1dd5-4646-ab6b-014d62b92086
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044361/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegająca na budowie przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie – realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40c6bc9d-1dd5-4646-ab6b-014d62b920863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych
w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w
szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji
umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wymagane jest złożenie oferty
oraz oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., oraz innych
wymaganych dokumentów w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e- Zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/ 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl a informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 3.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia zostały opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia. 4. W przypadku problemów
technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 6. Za datę przekazania oferty oraz zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji składanych za pomocą
platformy e-Zamówienia przyjmuje się datę ich przekazania na
platformę e-Zamówienia. 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na
Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie
wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do
korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia
wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w
postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy e-
Zamówienia. 10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia
dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Realizując obowiązki, o których mowa w art. 13, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Wrocławskiego, ul. Tadeusza Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel.71/7221700, fax. 71/7221706, e-mail: starostwo@powiatwroclawski.pl
2. Inspektorem ochrony danych osobowych Powiatu Wrocławskiego – Starostwa Powiatowego we Wrocławiu kontakt: ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, tel. 71/7221700, fax. 71/7221706, adres e-mail: iodo@powiatwroclawski.pl z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, z przetwarzaniem danych niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w postępowaniu nr SP-PZP.272.2.84.2025.KJ.II Przebudowa drogi powiatowej nr 1941D polegającej na przebudowie chodnika wraz z budową przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie – realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Powiat Wrocławski prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
e) że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b/c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd ODO w Warszawie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP-PZP.272.2.84.2025.KJ.II
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1941D polegającą na przebudowie chodnika oraz budowie przystanku autobusowego z zatoką przy Szkole Podstawowej w Świętej Katarzynie w zakresie budowy jezdni zatoki, budowy peronu autobusowego, przebudowy chodnika, wykonania nawierzchni zjazdów, uporządkowania terenu do granicy działki – założenie trawników, wykonania nasadzeń kompensacyjnych, usunięcia kolizji z linią energetyczna oraz z oświetleniem ulicznym, organizacji ruchu docelowego i zastępczego.
Dla inwestycji wykonano w roku 2021 projekt wykonawczy (stanowiący załącznik nr 1) obrazujący szczegółowo przedmiot i zakres zamierzenia budowlanego. Projekt ten był wykonany na podstawie obowiązujących w trakcie jego opracowania przepisów i zawiera wszystkie wymagane wówczas uzgodnienia i sprawdzenia – w szczególności niezbędne dla realizacji zadania warunki usunięcia kolizji i uzgodnienia z gestorami sieci infrastruktury technicznej w obszarze inwestycji. Zawarte w w/w projekcie uzgodnienia straciły ważność. Dokumentacja wykonawcza (załącznik nr 1) zawiera również projekty stałej/docelowej i czasowej organizacji ruchu – zatwierdzenia tych projektów straciły ważność a także nastąpiły zmiany w istniejącym oznakowaniu w obszarze ich opracowania.
Wykonawca ma w obowiązku w imieniu i na rzecz Zamawiającego, wykonać aktualizację wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i na podstawie uzyskanych przez Wykonawcę uzgodnień, wprowadzić niezbędne a narzucone uzyskanymi uzgodnieniami istotne (w rozumieniu przepisów prawa budowlanego) zmiany w rozwiązaniach projektowych oraz własnym staraniem i na własny koszt skutecznie uzyskać zgłoszenie wykonania robót budowlanych (lub w wypadku zaistnienia takiej konieczności wynikającej z uzyskanych nowych warunków/ uzgodnień – decyzji o pozwoleniu na budowę) dla przedmiotowego zamierzenia budowlanego oraz sporządzić projekty czasowej
i docelowej organizacji ruchu i uzyskać dla nich zatwierdzenia. W zakresie Wykonawcy będzie pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dla przedmiotowej inwestycjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi wymaganiami i obowiązkami stawianymi Wykonawcy, w tym w zakresie z art. 438 ust. 1 ustawy PZP, obowiązki wykonawcy w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy i inne, zostały ujęte m.in. w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Programie Funkcjonalno – Użytkowym (OPZ), projekcie umowy stanowiącymi załączniki do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stosowanym na podstawie art. 305 pkt 1 tejże ustawy, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Zakres powyższych zamówień będzie polegał na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zadaniu podstawowym
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawiera Rozdz. 18 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na przedmiot zamówienia, z wyłączeniem oznakowania poziomego grubowarstwowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:1) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy lub rozbudowy lub przebudowy drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej/pieszo-rowerowej lub parkingu o nawierzchni z kostki o powierzchni min. 250 m2 łącznie,
b) co najmniej dwie roboty/zadania polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej/pieszo-rowerowej lub parkingu o nawierzchni z kostki o powierzchni min. 250 m2 łącznie.
Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca wykonał ww. zadania w ramach jednej inwestycji.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:
przez Wykonawcę samodzielnie, lub
przez podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lub
w przypadku podmiotów występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
Dopuszczalne jest łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia poprzez wykazanie przez jeden podmiot doświadczenia opisanego w lit. a) oraz przez drugi podmiot doświadczenia opisanego w lit. b).
Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres realizowanych obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres robót, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego.
Zgodnie z treścią art. 118 ust. 2 ustawy Pzp - w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a) co najmniej jednym projektantem branży drogowej posiadającym uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, który w okresie 5 lat od daty składania ofert, sporządził co najmniej dwie dokumentacje projektowe (projekt budowlany i wykonawczy) budowy lub przebudowy lub remontu drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej/pieszo-rowerowej lub parkingu o nawierzchni z kostki - o powierzchni min. 250 m2 łącznie.
b) co najmniej jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, który w okresie 5 lat od daty składania ofert, pełnił funkcje kierownika robót drogowych lub kierownika budowy na co najmniej dwóch zamierzeniach budowlanych obejmujących swym zakresem budowę lub przebudowę lub remont drogi lub chodnika lub ścieżki rowerowej/pieszo-rowerowej lub parkingu o nawierzchni z kostki - o powierzchni min. 250 m2 łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp – Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu z art. 125 ust. 1 Pzp. (załącznik 9 do SWZ)
b) w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp - Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji jeżeli Wykonawca wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków (zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp) nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – (załącznik 7 do SWZ).
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (załącznik 7 do SWZ);
c) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik 8 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty – załącznik 1 do SWZ (generowany za pośrednictwem interaktywnego formularza na platformie e-Zamówienia).2) Tabela Elementów Rozliczeniowych - załącznik 1.1. do SWZ.
UWAGA: Nie złożenie wypełnionej Tabeli Elementów Rozliczeniowych stanowiącej załącznik 1.1. do SWZ będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Dokument nie podlega procedurze uzupełnienia.
3) Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. o - Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2 do SWZ.
4) Oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 w związku z ust. 5 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj. - podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 2.1. do SWZ.
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ.
6) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. Treść oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ.
7) Odpowiedni dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym do podpisania oferty (lub do podpisania pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy) lub innego właściwego rejestru, z uwzględnieniem zapisów poniższego ust. 20 – jeżeli dotyczy.
8) Dowód wniesienia wadium – jeżeli zostało wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub poręczenia
9) informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli takie występują) – w ramach wyodrębnionego dokumentu / pliku
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych 00/100).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne / konsorcja - jeżeli dotyczy):1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 58 i 59
ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i
wynikać z niego zakres umocowania.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w art. 125
ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia, których wzór stanowi
załącznik nr 2 do SWZ, potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w
więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również
złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty
indywidualnej oraz w ramach grup Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie,
z którego winno wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Treść oświadczenia stanowi
załącznik 3 do SWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania wskazane w Rozdziale 10 ust. 4
pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
8. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o których mowa w ww. pkt 7 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (na wezwanie Zamawiającego).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały określone w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-28 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-27
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Odnowienie licencji na 24 m-c, na system ESET PROTECT Enterprise ON-PREM 750 licencji dla serwerów i stacji roboczych, z centralną konsolą zarządzania na okres 24 miesięcy.
- Utrzymanie oraz modyfikacja systemu ROBUS w okresie 6 miesięcy.
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej w celu wykonania robót budowlanych budynku U/W (DCINIE) Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowych rozbudowy dróg powiatowych na terenie gminy Kąty Wrocławskie wraz z uzyskaniem decyzji ZRID w podziale na 3 zadania
- "Dostawa aparatury i wyposażenia pomocniczego dla Działu Laboratoryjnego WSSE we Wrocławiu (8 części)"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
- 297/Cir/25/KK_ Remont kwater służbowych w budynkach mieszkalnych - lokal ul. Zaruby.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Cedry Wielkie
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Remont komór mroźniczej i chłodniczej znajdujących się w budynku Szkoły Policji w Pile
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





