Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00508797/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej:
Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych – 20 litrów
Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody – 15 litrów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4941274, 324941267
1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej:Część 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych – 20 litrów
Część 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody – 15 litrów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b88eb1d-5228-4972-ae39-6974a868fd89
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00530000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048617/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00508797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2025.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3385,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Część 1: Dostawa termosów gastronomicznych – 20 litrów1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 5 sztuk termosów gastronomicznych – 20l.
2. Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego:
1) Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy;
2) Pojemność 20 litrów;
3) Izolacja termiczna – podwójne ścianki wypełnione specjalnym materiałem izolującym oraz szczelna pokrywa pozwalająca zachować ciepło potraw do 8 godzin.
4) Konstrukcja ze stali nierdzewnej – zapewniająca odporność na korozję i łatwość utrzymania czystości.
5) Pokrywa zamykana na min. sześć zatrzasków z silikonową uszczelką zapobiegającą przeciekaniu oraz wentylem odpowietrzającym z ergonomicznymi uchwytami ułatwiającymi przenoszenie pełnego termosu.
6) Wysokość: max: 40 cm.
7) Dno termosu zabezpieczone gumą, chroniącą przed poślizgiem i uszkodzeniami mechanicznymi.
8) Warunki gwarancji:
9) Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot umowy liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy ze szczególną starannością
i dbałością o interes Zamawiającego.
3. Zamówienie objęte jest dotacją Wojewody Śląskiego na finansowanie zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.
4. Tam, gdzie w SWZ w tym w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamawiania został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Natomiast równoważność pod względem minimalnych parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych oraz cech zaoferowanych urządzeń musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych oraz cech zaoferowanych urządzeń, nie gorszych od wymaganych w SWZ (w szczególności OPZ), aby można było mówić o porównywalności konkurujących ze sobą ofert.
Porównywalność ofert zachodzi wówczas, gdy ceny oferowane przez wykonawców ubiegających się o dane zamówienie zostały obliczone według: takich samych (jednakowych dla wszystkich) reguł i wytycznych, w szczególności jeżeli porównywane oferty uwzględniają taki sam zakres przedmiotowy i ilościowy zamówienia (gdy wykonawcy skalkulowali w cenie ofertowej takie same lub równoważne rozwiązania techniczne lub materiałowe) oraz gdy spełniają wszystkie postawione przez zamawiającego warunki zamówienia.
5. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
6. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
7. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39221150-3 - Termosy
4.5.5.) Wartość części: 1995,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej: Dostawa warników do wody – 15 litrów.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę 6 sztuk warników do wody – 15 litrów.
2. Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego:
1) Przedmiot zamówienia fabrycznie nowy.
2) Pojemność 15 l.
3) Wysokopolerowana stal nierdzewna: Urządzenie wykonane z trwałego i łatwego do utrzymania w czystości materiału oraz odpornego na korozję.
4) Termostat i zabezpieczenie przed przegrzaniem: Automatyczna kontrola temperatury gwarantująca bezpieczeństwo użytkowania oraz utrzymanie wody na odpowiednim poziomie ciepła.
5) Nienagrzewające się uchwyty pozwalające na przenoszenie.
6) Moc grzałki: min. 1,6 kW – max. 2,5 kW
7) Zasilanie: w zakresie 220-240 V/50 MH
8) Obudowa: jednościankowa
9) Waga max: 4 kg
10) Warunki gwarancji: Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczony przedmiot umowy liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy ze szczególną starannością
i dbałością o interes Zamawiającego.
3. Zamówienie objęte jest dotacją Wojewody Śląskiego na finansowanie zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.
4. Tam, gdzie w SWZ w tym w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamawiania został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. Natomiast równoważność pod względem minimalnych parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych oraz cech zaoferowanych urządzeń musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, eksploatacyjnych oraz cech zaoferowanych urządzeń, nie gorszych od wymaganych w SWZ (w szczególności OPZ), aby można było mówić o porównywalności konkurujących ze sobą ofert.
Porównywalność ofert zachodzi wówczas, gdy ceny oferowane przez wykonawców ubiegających się o dane zamówienie zostały obliczone według: takich samych (jednakowych dla wszystkich) reguł i wytycznych, w szczególności jeżeli porównywane oferty uwzględniają taki sam zakres przedmiotowy i ilościowy zamówienia (gdy wykonawcy skalkulowali w cenie ofertowej takie same lub równoważne rozwiązania techniczne lub materiałowe) oraz gdy spełniają wszystkie postawione przez zamawiającego warunki zamówienia.
5. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
6. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
7. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39715100-8 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe
4.5.5.) Wartość części: 1389,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.11.2025r do godz. 13:00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu pn: Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie części 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych – 20 litrów oraz w zakresie części 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody – 15 litrów, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 12.11.2025r do godz. 13:00 nie złożono żadnej oferty w postępowaniu pn: Zakup sprzętu z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie części 1: Dostawa 5 sztuk termosów gastronomicznych – 20 litrów oraz w zakresie części 2: Dostawa 6 sztuk warników do wody – 15 litrów, w związku z czym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (...) realizowanych w miejscu ich zamieszkania na rzecz podopiecznych MOPS w Zawierciu".
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2026 r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla realizacji inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej 1714S w Górze Włodowskiej
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Sprzętu AGD dla Wydziału Nauk Społecznych
- Zakup i dostawa artykułów gospodarczych
- Dostawa wyposażenia miejsc doraźnego schronienia (MDS) na potrzeby zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Lublin w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Zakup sprzętu w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- "Dostawa i montaż wyposażenia w pomieszczeniach ośrodka "Senior+""
więcej: Termosy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





