eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH



Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bełchatowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Staszica 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446355100

1.5.8.) Numer faksu: 446352884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mopsbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsbelchatow.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b903ef93-7717-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529973

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029993/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO.3700.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520210 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Udzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi”
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia - udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych osobom bezdomnym. Schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi musi spełniać wymagania określone w art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Wykonawca zapewni, m. in.: możliwość całodobowego przebywania w schronisku w tym miejsce do spania (łóżko wyposażone w materac i komplet pościeli: poduszkę, kołdrę, koc, poszwę oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 o C; całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad i kolację oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju; możliwość spożycia posiłku w pokoju mieszkalnym, a w razie potrzeby – karmienie; wymianę odzieży oraz możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany; możliwość prania i suszenia odzieży; podstawowe środki czystości i higieny osobistej; stały dostęp do wc i łazienki z ciepłą i zimną wodą, a w razie potrzeby pomoc w myciu, kąpaniu i ubieraniu; podstawowe lekarstwa dostępne bez recepty i środki opatrunkowe; pomoc w korzystaniu ze świadczeń zdrowotnych
przysługujących na podstawie odrębnych przepisów w tym dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenie pracy socjalnej, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (np. w wyrobieniu dowodu osobistego, rejestracji w urzędzie pracy, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenia stopnia niepełnosprawności), rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnienie tych osób; usługi aktywizacyjne ukierunkowane na
wzmacnianie aktywności społecznej (np. przez trening umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, uczestnictwo w grupach wsparcia); opiekę higieniczną; świadczenie usług opiekuńczych polegających na zapewnieniu osobom wymagającym częściowej pomocy przy
codziennych czynnościach, np. przy ubieraniu, zjedzeniu posiłku, podaniu leków, pomocy przy toalecie – usługi świadczone w wydzielonym pomieszczeniu lub pokoju mieszkalnym, jeżeli łóżko jest oddzielone zasłoną; transport (w godzinach od 8.00 do 16.00) osoby kierowanej z jej miejsca pobytu do miejsca udzielania schronienia oraz ze schroniska do miejsca
wskazanego przez Zamawiającego; kadrę spełniającą wymogi określone w art. 48a ust. 2h ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 3 do Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami
opiekuńczymi i ogrzewalni; w okresie pandemii – izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, m.in. : stała współpraca z Zamawiającym, całodobowe przyjmowanie osób do schroniska, prowadzenie dokumentacji osób bezdomnych skierowanych do schroniska, a w
szczególności rejestru osób przebywających w schronisku, niezwłocznie pisemnie informowanie Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy mającej wpływ na realizację zamówienia, a w szczególności o niezgłoszeniu lub nieprzebywaniu osoby bezdomnej w schronisku, a także o usunięciu osoby bezdomnej z schroniska i jego przyczynach, wykonywanie czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością oraz z zachowaniem przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, powierzanie czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca ponosić
będzie odpowiedzialność za: właściwy stan sanitarny placówki, zgodnie z wymogami przepisów prawa, staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz za prawidłowość wykonywanych przez nich obowiązków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w placówce do wychodzenia z nałogów, podejmowanie działań motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się. Zamawiający zobowiązany będzie do: zawarcia przed umieszczeniem w
schronisku kontraktu socjalnego z osobą bezdomną, przekazania (wyłącznie za zgodą osoby bezdomnej) informacji dotyczących stanu zdrowia tej osoby, współpracy z Wykonawcą przy realizacji umowy, zapłaty umówionego wynagrodzenia z tytułu należytego wykonywania umowy. Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska następowało będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjęcia, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, na podstawie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu wystawionego przez Zamawiającego z wyjątkiem okresu od stycznia 2024 r. do marca 2024 r. oraz listopada 2024 r. i grudnia 2024 r. kiedy przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska nastąpi nie później niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, chyba że Zamawiający wskaże dłuższy termin. Czas pobytu w schronisku określony zostanie w wydanej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej przyznającej prawo
do świadczenia w formie schronienia. Usługa schronienia realizowana będzie w placówce położonej w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego maksymalnie o 130 km. Zamawiający w czasie trwania zamówienia zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby skierowanych osób. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn liczby osobo/dni oraz ceny za 1 osobo/dzień brutto. Szacunkowa liczba osobo/dni: 1.098. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego osobo/dni nie więcej niż 30 % wskazanej ilości, bez prawa roszczeń z tego
tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca, a w grudniu 2024 r. w terminie do 23 grudnia 2024 r. faktury wraz ze specyfikacją zawierającą rozliczenie miesięcznej płatności oraz wskazaniem osób, którym udzielono schronienia. Zapłata wynagrodzenia za wykonane usługi następować będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i dokumentów, o których mowa w SWZ, a w grudniu 2024 r. w
terminie do 31.12.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli nad prawidłowością i terminowością realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy jednego opiekuna wykonującego następujące czynności: sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami schroniska, dbanie o kształtowanie właściwej atmosfery wśród mieszkańców schroniska, mobilizowanie mieszkańców schroniska do aktywnego spędzania czasu
wolnego, aktywizowanie mieszkańców do zwiększenia ich samodzielności życiowej, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańca schroniska, pomoc w utrzymaniu pokojów w czystości, w tym zamiana pościeli, pomoc w przygotowywaniu posiłków, karmieniu, kąpieli, utrzymaniu higieny osobistej mieszkańców wymagających wsparcia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia. Zamawiający uprawniony jest m. in.: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia. W przypadku wprowadzenia zmian zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części V ust. 20-21 SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł – za każdą osobę w każdym miesiącu, w którym wymóg zatrudnienia nie będzie spełniony. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 10 % udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia (ustawa z dnia 11.01.2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych). Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa w części V ust. 25 SWZ Wykonawca złoży, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy, oświadczenie o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, używanych przy wykonywaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 104310 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II zamówienia „Udzielenie osobom bezdomnym tymczasowego schronienia” Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia, tj. udzielenie tymczasowego, całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych. Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia dotyczyć może 22 osób w całym okresie trwania zamówienia. Schronisko dla osób bezdomnych musi spełniać wymagania określone w art. 48 i 48a ustawy z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Wykonawca zapewni, m. in.: możliwość całodobowego przebywania w schronisku w tym miejsce do spania (łóżko wyposażone w materac i komplet pościeli: poduszkę, kołdrę, koc, poszwę oraz prześcieradło) w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż
20 o C; całodzienne wyżywienie obejmujące: śniadanie, obiad i kolację oraz dostęp do pomieszczenia kuchennego umożliwiającego samodzielne przygotowanie posiłku i gorącego napoju; podstawowe środki czystości i higieny osobistej; wymianę odzieży oraz możliwość dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany; możliwość prania i suszenia odzieży; stały dostęp do wc i łazienki z ciepłą i zimną wodą; podstawowe lekarstwa dostępne bez recepty i środki opatrunkowe; dostęp do lekarza pierwszego kontaktu; prowadzenie pracy socjalnej, mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (np. w wyrobieniu dowodu osobistego, rejestracji w urzędzie pracy, zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalenia stopnia niepełnosprawności), rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnienie tych osób; usługi aktywizacyjne ukierunkowane na wzmacnianie aktywności społecznej (np. przez trening
umiejętności samodzielnego wypełniania ról społecznych, trening umiejętności interpersonalnych i umiejętności rozwiązywania problemów, uczestnictwo w grupach wsparcia) oraz uzyskanie samodzielności życiowej i wyjście z bezdomności (realizowane, np. przez zajęcia przygotowujące do podjęcia zatrudnienia, trening gospodarowania własnym budżetem, trening prowadzenia gospodarstwa domowego, itp.); transport (w godzinach od 8.00 do 16.00) osoby kierowanej z jej miejsca pobytu do miejsca udzielania schronienia oraz ze schroniska do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
kadrę spełniającą wymogi określone w art. 48a ust. 2g ustawy o pomocy społecznej oraz w załączniku Nr 2 do Rozporządzenia Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27.04.2018 r. w sprawie minimalnych standardów
noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie, m.in. : stała współpraca z Zamawiającym, całodobowe przyjmowanie osób do schroniska, prowadzenie dokumentacji osób bezdomnych skierowanych do schroniska, a w szczególności rejestru osób przebywających w schronisku, niezwłocznie pisemnie informowanie Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej świadczeniobiorcy mającej wpływ na realizację zamówienia, a w szczególności o niezgłoszeniu lub nieprzebywaniu osoby
bezdomnej w schronisku, a także o usunięciu osoby bezdomnej z schroniska i jego przyczynach, wykonywanie czynności objętych przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością oraz z zachowaniem przepisów dotyczących
bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa przetwarzanych danych osobowych, powierzanie czynności osobom posiadającym odpowiednie (określone przepisami prawa) uprawnienia i kwalifikacje. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za: właściwy stan sanitarny placówki, zgodnie z wymogami przepisów prawa, staranność w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył usługi objęte niniejszym zamówieniem oraz za prawidłowość wykonywanych przez nich obowiązków, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż., aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w
placówce do wychodzenia z nałogów, podejmowanie działań motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się. Zamawiający zobowiązany będzie do: zawarcia przed umieszczeniem w schronisku kontraktu socjalnego z osobą bezdomną, przekazania (wyłącznie za zgodą osoby bezdomnej) informacji dotyczących stanu zdrowia tej osoby, współpracy z Wykonawcą przy realizacji umowy, zapłaty umówionego wynagrodzenia z tytułu należytego wykonywania umowy. Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska następowało będzie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu przyjęcia, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, na podstawie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu wystawionego przez Zamawiającego z wyjątkiem okresu od grudnia 2023 r. do marca 2024 r. oraz listopada 2024 r. i grudnia 2024 r., kiedy przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska nastąpi nie później
niż w ciągu 12 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby, chyba że Zamawiający wskaże dłuższy termin. Czas pobytu w schronisku określony zostanie w wydanej przez Zamawiającego decyzji administracyjnej przyznającej prawo do świadczenia
w formie schronienia. Usługa schronienia realizowana będzie w placówce położonej w miejscowości oddalonej od siedziby Zamawiającego maksymalnie o 130 km. Zamawiający w czasie trwania zamówienia zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby skierowanych osób. Wynagrodzenie stanowić będzie iloczyn liczby osobo/dni oraz ceny za jeden
osobo/dzień brutto. Szacunkowa liczba osobo/dni: 8.318. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego osobo/dni nie więcej niż 30 % wskazanej ilości, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego następnego miesiąca, a w
grudniu 2024 r. w terminie do 23.12.2024 r. faktury wraz ze specyfikacją zawierającą rozliczenie miesięcznej płatności oraz wskazaniem osób, którym udzielono schronienia. Zapłata wynagrodzenia za wykonane usługi następować będzie przelewem, na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury i dokumentów, o których mowa w SWZ, a w grudniu 2024 r. w terminie do 31.12.2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli nad prawidłowością i terminowością realizacji zamówienia. W przypadku kontroli Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji pozwalającej na stwierdzenie prawidłowości realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.061974 r. Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy dotyczy dwóch opiekunów wykonujących następujące czynności: sprawowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcami schroniska, dbanie o kształtowanie właściwej atmosfery wśród mieszkańców schroniska, mobilizowanie mieszkańców schroniska do aktywnego spędzania czasu wolnego, aktywizowanie mieszkańców do zwiększenia ich samodzielności życiowej, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia mieszkańca schroniska, pomoc w utrzymaniu pokojów w czystości, w tym zamiana pościeli (dotyczy osób wymagających wsparcia), pomoc w przygotowywaniu posiłków, karmieniu, kąpieli, utrzymaniu higieny osobistej mieszkańców wymagających wsparcia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia. Zamawiający uprawniony jest m. in.: do żądania złożenia oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian zatrudnionej osoby Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy odpowiednie oświadczenie najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna ilość osób i forma ich zatrudnienia nie może ulec zmianie. W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w części V ust. 20-21 SWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł – za każdą osobę w każdym miesiącu, w którym wymóg zatrudnienia nie będzie spełniony. W przypadku uzasadnionych
wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 10 % udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia (ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych). Na potwierdzenie wymogu, o którym mowa w części V ust. 25 SWZ Wykonawca złoży, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania umowy, oświadczenie stanowiące załącznik do umowy o liczbie i udziale procentowym pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym, używanych przy wykonywaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 415900 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie CENTRUM WSPARCIA SPOŁECZNEGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820614

7.3.3) Ulica: Brzozowa 5

7.3.4) Miejscowość: Baranów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-314

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104310 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie CENTRUM WSPARCIA SPOŁECZNEGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291820614

7.3.3) Ulica: Brzozowa 5

7.3.4) Miejscowość: Baranów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-314

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy podwykonawcy część zamówienia dot. udzielenia schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 55/59 prowadzonym przez Stowarzyszenie Centrum Pomocy "Panaceum" z siedzibą w Radomsku przy ul. Sucharskiego 87a.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365992 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.