Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00463703/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa leków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa leków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-718eb6c5-a29d-4faf-b432-9d1127cb2cad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038703/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 Dostawa leków do apteki szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00463703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-15a/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Metyloprednizolonu octan, zarejestrowany jako produkt leczniczy do stosowania u ludzi inj. 0,04g/1ml x 1 fiol 1000"Dihydroxyaluminii
natrii carbonas" zawiesina 1,02 g /15 ml 4
"LEK ZAWIERAJĄCY :250 mg magnezu wodoroasparaginianu co odpowiada 17 mg jonów magnezu oraz
250 mg potasu wodoroasparaginianu , co odpowiada 54 mg jonów potasu." tabl 250 mg magnezu wodoroasparaginianu co odpowiada 17 mg jonów magnezu oraz x 75 tabl 4
ETOFENAMATE żel 10% 15
FENOTEROL aerozol 0,1mg/dawkę 10 ml 200 dawek 2
FENOTEROLUM+IPRATROPIUM BROMIDE aerozol 50+21mcg/dawkę 200 dawek 2
"100 j.m. insuliny ludzkiej (Insulinum humanum) rozpuszczalnej/ 1 ml,
otrzymywanej metodą rekombinacji DNA E. coli.
Każdy wkład do wstrzykiwacza zawiera 3 ml roztworu, co odpowiada 300 j.m. insuliny
rozpuszczalnej. " inj. 300j.m/3ml x 5 wkładów 2
THIETHYLPERAZINE inj. 0,0065g x 5 amp 6
Lactobacillus rhamnosus min. 10 mld CFU, lub Lactobacillus rhamnosus i lactobacillus helveticus; zarejestrowane jako produkt leczniczy i wymagany zapis w chpl o możliwości stosowania u niemowląt, dzieci i dorosłych. kaps bakterie kwasu mlekowego x 60 kaps 10
NIFUROXAZIDE zawiesina 0,22g/5ml 91 ml 1
WAZELINA BIAŁA maść 30g 10
ŻEL DO NÓG Z KASZTANOWCEM żel 250 ml 2
PREPARAT DO ZWALCZANIA WSZAWICY GŁOWOWEJ. NIE WYMAGANY STATUS LEKU. płyn/szampon/żel 100 ml 4
PARACETAMOL czopki 0,125g x 10 czopków 1
PARACETAMOL zaw. doustna 120MG/5ML A 150 G 5
CYTRYNIAN POTASU I WODOROWĘGLAN POTASU granulat musujący bezcukrowy 782 mg jonów potasux 20 saszetek a3 g 5
NALOXONE inj. 0,4mg/1ml x 10 amp 2
POTASSIUM CHLORIDE inj. 15% 3g/20ml x 20 amp 5
METFORMIN tabl 0,5g X 60 SZT 1
METFORMIN tabl XR 0,5g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl XR 0,75g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl 0,85g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl XR 1,0g X 30 SZT 1
METFORMIN tabl 1,0 g X 30 SZT 1
CARVEDILOL tabl 6,25 mg X 30 SZT 1
CARVEDILOL 25 mg X 30 SZT 1
WODOROTLENEK GLINU I WODOROTLENEK MAGNEZU zawiesina 3,5g+4,0g/100ml but a 250 ml 5
ACIDUM FOLICUM tabl 5 mg 1
CARBO ACTIVE- lek kaps 200 mg x 20 szt 5
VINPOCETINE tabl. 5 mg x 50 szt 1
Dinatrii phosphas dodecahydricus + Natrii dihydrogenophosphas monohydricus roztwór doodbytniczy (32,2 mg + 139 mg)/ml, 150 lub 120 ml but 100
ATROPINUM SULFURICUM inj. 0,001 G/1 ML [x10 AMP.] 110
THIOPENTAL inj. 0,5g x 10 fiol 2
WAPNO SODOWANE MEDYCZNE, medyczny absorbent CO2, mający postać krótkich, porowatych walców o średnicy 3 mm, granulki posiadają indykator zmiany koloru (z białego na fioletowy) Intersorb Plus granulat 5kg/5l 16
DENOSUMAB inj. 0,12 G/1,7 ML x1 FIOL. 10
KWETIAPINUM tabl powl. 25 MG x 30 tabl powl. 5
CLEMASTINE inj. 0,002 G/2 ML [x5 AMP.] 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 40700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DEXKETOPROFEN TABLETKI 0,025 G X 30 TABLMAGNESI SULFAS INJ 2G/10ML X10 AMP
SUGAMMADEX INJ 0,2G/2ML X 10 AMP
ETOMIDATE INJ 0,02G/10 ML X 5 AMP
OXYCODONE INJ 0,01G/1ML X 10 AMP
PARACETAMOL R-R DO INFUZ. 10MG/ML X 12 BUT A 100 ML
"Fibrynogen ludzki 5,5 mg
Trombina ludzka 2,0 j.m. w postaci białawej gąbki. Czynna strona gąbki, pokryta fibrynogenem i trombiną, jest
oznaczona kolorem żółtym.Zapis w chpl: wskazany u dorosłych i dzieci w wieku od 1 miesiąca. Każda matryca z klejem do tkanek zapakowana jest w blister PET-GAG ze szczelnym zamknięciem z
folii powlekanej polietylenem. Blister zapakowany jest w saszetkę z folii aluminiowej, która wraz z
pochłaniaczem wilgoci umieszczona jest w tekturowym pudełku." GĄBKA 3,0CMX2,5CM A 1 SZT
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 100015,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SEVOFLURANUM PŁYN DO SPORZĄDZANIA INHALACJI PAROWEJ 100%, poj 250 ml 198 BUTELKA/FLAKON ALUMINIOWY Z INTEGRALNYM SYSTEMEM NAPEŁNIANIA ( NIE SZKLANA) A 250 ML4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 85140,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45438,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45438,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45438,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.3) Ulica: Hubska 44
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-502
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45438,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106640,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106640,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106640,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delfarma Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471902089
7.3.3) Ulica: Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 111
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-222
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106640,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94089,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94089,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94089,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271818828
7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-380
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94089,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 25 czerwca 2026 roku"
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ KOMUNIKACYJNYCH FLOTY POJAZDÓW DLA MUZEUM TATRZAŃSKIEGO
- Dostawa zest. do anat. repozycji trzonów kręgosł. w złamaniach kompresyjnych kości oraz zest. do wertebroplastyki - umożl. przezskórne, przeznasadowe uzup. ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cement.
- Dostawa ambulansu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do COS-OPO w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków weterynaryjnych dla zwierząt
- Dostawa leków Zad.1- Tofersen r-r d/wstrzk.-RDTL
- dostawa materiałów opatrunkowych i żywienia wewnątrzjelitowego
- Dostawa różnych produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych do realizacji programów onkologia kliniczna
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





