Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264105/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00264107/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. „Usługi wspierające pieczę zastępczą”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291194576
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Złota 6
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412748806
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcpr.starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57f02fb7-5e37-4656-98b2-a8c4b1b7c6411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. „Usługi wspierające pieczę zastępczą”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57f02fb7-5e37-4656-98b2-a8c4b1b7c641
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Usługi wspierające pieczę zastępczą” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264107
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR - ZP 6/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 – PrawnikWymiar świadczonej usługi: 875 godzin łącznie.
Spełniający poniższe wymagania:
- ukończone studia magisterskie prawnicze,
- uprawnienia radcy prawnego lub adwokata,
- minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu obsługi prawnej.
Do zadań wykonawcy należy:
- zapewnienie wsparcia (doradztwa) prawnego dla uczestników projektu,
w szczególności polegającego na rozwiązywaniu lub wskazywaniu rozwiązań problemów prawnych dotykających uczestników projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 87500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część nr 2 – LogopedaWymiar świadczonej usługi: 1400 godzin łącznie.
Spełniający poniższe wymagania:
- ukończone jednolite studia magisterskie lub pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika, psychologia uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii / neurologopedii,
- minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe jako logopeda.
Do zadań wykonawcy należy:
- Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z pieczy zastępczej,
- Zakres zajęć m. in: kształtowanie prawidłowego toru oddechowego, usprawnianie motoryki aparatu artykulacyjnego (języka, warg, żuchwy, podniebienia), ćwiczenia wrażliwości słuchowej, ćwiczenia rytmizujące, wzbogacanie słownictwa, rozwijanie umiejętności budowania wypowiedzi, uzyskanie prawidłowej artykulacji poszczególnych głosek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 140000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część nr 3 – FizjoterapeutaWymiar świadczonej usługi: 700 godzin łącznie.
Spełniający poniższe wymagania:
- ukończone pięcioletnie kierunkowe studia magisterskie jednolite lub dwuletnie studia II stopnia na kierunku fizjoterapii,
- minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe jako fizjoterapeuta.
Do zadań wykonawcy należy:
- indywidualne zajęcia z fizjoterapeutą dla dzieci z pieczy zastępczej i rodziców zastępczych,
- prowadzone zajęcia będą dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 77000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część nr 4 – Lekarz psychiatra dziecięcyWymiar świadczonej usługi: 280 godzin łącznie.
Spełniający poniższe wymagania:
- ukończone studia medyczne ze specjalizacją w dziedzinie psychiatrii dziecięcej,
- minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe jako psychiatra dziecięcy.
Do zadań wykonawcy należy:
- rozpoznawanie oraz wsparcie rodzin i dzieci w radzeniu sobie z problemami ze sfery zdrowia psychicznego u dzieci z pieczy zastępczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 84000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – Lekarz neurolog dziecięcyWymiar świadczonej usługi: 280 godzin łącznie.
Spełniający poniższe wymagania:
- ukończone studia medyczne ze specjalizacją w dziedzinie neurologii dziecięcej,
- minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe jako neurolog dziecięcy.
Do zadań wykonawcy należy:
- rozpoznawanie oraz wsparcie rodzin i dzieci w zakresie zaburzeń neurologicznych u dzieci z pieczy zastępczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 77000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część nr 6 – PsychologWymiar świadczonej usługi: 2410 godzin łącznie.
Spełniający poniższe wymagania:
- ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia,
- minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą, rodziną jako psycholog.
Do zadań wykonawcy należy:
- przygotowywanie opinii o spełnianiu warunków i posiadaniu predyspozycji oraz motywacji przez kandydatów do sprawowania pieczy zastępczej,
- przygotowanie rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka na przyjęcie dziecka,
- przygotowywanie propozycji oraz prowadzenie szkoleń dla rodzin zastępczych oraz prowadzących rodzinne domy dziecka mających na celu podnoszenie ich kompetencji,
- pomoc i wsparcie osobom sprawującym rodzinną pieczę zastępczą, w szczególności w ramach grup wsparcia oraz rodzin pomocowych, pomoc w nawiązywaniu wzajemnych kontaktów,
- poradnictwo psychologiczne dla rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, które ma na celu zachowanie i wzmocnienie ich kompetencji oraz przeciwdziałanie zjawisku wypalenia zawodowego,
- udzielanie wsparcia dzieciom przebywającym w pieczy zastępczej,
- wspieranie pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej,
- sporządzanie diagnoz psychologicznych dzieci, rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka,
- udział w okresowej ocenie sytuacji dziecka,
- udział w ocenie rodziny zastępczej i rodzinnego domu dziecka.
- sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań,
- prowadzenie rejestru wydanych opinii i diagnoz psychologicznych,
- współpraca z osobami i instytucjami działającymi na rzecz dziecka i rodziny,
- inicjowanie i prowadzenie różnych form wsparcia dla usamodzielniających się wychowanków, rodzin zastępczych i ich dzieci biologicznych oraz dzieci przebywających w pieczy zastępczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 329374 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 1 zamówienia w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 16.06.2025 r. do godz. 10:00 złożone zostały oferty, których ceny przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększył kwoty przeznaczonej na zadanie do ceny najkorzystniej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA
DLA CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Logopedyczna – Mów, Ucz się, Rozwijaj Aneta Pryciak-Przemyska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641832683
7.3.3) Ulica: Długa 80G
7.3.4) Miejscowość: Starachowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 55
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 29-950
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Aneta Pryciak-Przemyska Akademia Logopedycza - Mów, Ucz Się, Rozwijaj
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla części nr 4 zamówienia w terminie składania ofert, określonym w ogłoszeniu o zamówieniu publicznym oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. do dnia 16.06.2025 r. do godz. 10:00 złożone zostały oferty, których ceny przewyższają kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie zwiększył kwoty przeznaczonej na zadanie do ceny najkorzystniej oferty.
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA
DLA CZĘŚCI 4 ZAMÓWIENIA
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 55
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 29-950
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 506100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 55
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 29-950
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej służącej rewitalizacji zabytkowej linii kolei wąskotorowej od lokomotywowni w Starachowicach do stacji w Iłży
- "Usługi przygotowania i wydania gorących posiłków podopiecznym Centrum Usług Społecznych w Starachowicach"
- "Sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla 40 podopiecznych Dziennego Domu Senior + w Starachowicach"
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Starachowice skierowanych przez Centrum Usług Społecznych w Starachowicach
- PRACE KONSERWATORSKIE PRZY OBIEKCIE WIELKIEGO PIECA Z 1899 R.
- Dostawa agregatów prądotwórczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Starachowicach w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie poradnictwa indywidualnego i rodzinnego, wsparcia psychologicznego dla dzieci i młodzieży, grupy wsparcia dla osób w kryzysie oraz dla rodziców/opiekunów dzieci i dorosłych
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy w roku 2026"
- Udzielanie świadczeń medycznych w zakresie psychologii w Poliklinice w Radomiu
- Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej w latach 2026-2027.
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





