eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › DOSTAWA POSYPYWARKI ORAZ PŁUGA DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA POSYPYWARKI ORAZ PŁUGA DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Lotników Polskich 5

1.5.2.) Miejscowość: Świdnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pegimek.swidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pegimek.swidnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,145383,17b86681ed00bfd05feb60bfe4ad25f1.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA POSYPYWARKI ORAZ PŁUGA DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f0126a-74a1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 44/2023/ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa posypywarki (fabrycznie nowej) posiadającej co najmniej poniższe parametry:
1. Pojemność zbiornika posypywarki: w zakresie od 5 do 7 m3.
2. Konstrukcja wykonana ze stali St3, śrutowana, zabezpieczona antykorozyjnie lub wykonana w 100 % ze stali nierdzewnej w kolorze INOX.
3. Silnik spalinowy umieszczony z boku lub z przodu posypywarki, zasłonięty blachą maskująco-wygłuszającą.
4. Napęd elementów roboczych poprzez własny układ hydrauliczny zasilany silnikiem spalinowym.
5. Wyposażenie w podajnik taśmowy o szerokości w zakresie od 370 mm do 500 mm.
6. Konstrukcja przystosowana do montażu na nośniku skrzyniowym.
7. Przeznaczona do posypywania różnymi środkami uszorstniającymi ze szczególnym uwzględnieniem piasku oraz mieszanek solno-piaskowych.
8. Napędzana niezależnym, dwucylindrowym silnikiem wysokoprężnym.
9. Wlew paliwa usytuowany z tyłu lub z przodu posypywarki umożliwiający łatwy dostęp podczas tankowania posypywarki znajdującej się na nośniku.
10. Wyposażenie we wziernik poziomu paliwa umieszczony w sposób umożliwiający łatwy odczyt poziomu paliwa. Dopuszcza się brak wziernika poziomu paliwa pod warunkiem zapewnienia możliwości odczytania na pulpicie informacji o niskim poziomie paliwa.
11. Układ solankowy: zbiornik na solankę wraz z zestawem zraszającym.
12. Sterowanie poprzez pulpit sterujący umieszczony w kabinie samochodu umożliwiający operatorowi:
a) włączanie/wyłączanie silnika spalinowego,
b) włączanie/wyłączanie układów hydraulicznych,
c) zmianę szerokości sypania w zakresie co najmniej: od 4 m do 9 m (lub szerszym),
d) regulację ilości rozsypywanego materiału,
e) regulację kierunku rozsypywania (możliwość rozsypywania niesymetrycznego),
f) załączanie sygnalizacji ostrzegawczej i reflektora pracy nocnej.
13. Talerz rozsypujący oraz łopatki ze stali nierdzewnej, łopatki wymienne rozłączne (śruby).
14. Wyposażenie w drabinkę.
15. Diodowy reflektor roboczy oraz diodowa lampa ostrzegawcza w kolorze pomarańczowym.
16. Krata nasypowa dwudzielna spełniająca funkcję zabezpieczające przed przedostawaniem się materiału o nadmiernych gabarytach oraz zapewniająca pełne bezpieczeństwo operatora.
17. Pokrowiec ochronny (zamocowany na specjalnych stelażach) wykonany z wysokogatunkowego polietylenu zabezpieczający materiał rozsypywany przed działaniem czynników zewnętrznych z możliwością szybkiego i łatwego zakrywania i odkrywania bez konieczności wchodzenia na urządzenie.
Urządzenie ma być zamontowane na samochodzie ciężarowym Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli

4.5.5.) Wartość części: 167895,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pługa klasy ciężkiej (fabrycznie nowego) posiadającego co najmniej poniższe parametry:
1. Pług pracujący w układzie litery V, o zmiennej geometrii umożliwiający ustawienie go w 4 pozycjach roboczych w zależności od charakteru wykonywanej pracy: pozycja strzałki, łyżka, klasyczna prawostronna, klasyczna lewostronna.
2. Odkładnica metalowa zakończona u dołu lemieszem gumowym, z zabezpieczeniem sprężynowym.
3. Światła obrysowe.
4. Centrala elektro-hydrauliczna na pługu, umożliwiająca sterowanie pługiem z kabiny samochodu.
5. Parametry pracy pługa:
a) szerokość odśnieżania funkcja czołowa min. 2,25 m
b) szerokość odśnieżania pod kątem 300 (prawa/lewo): min. 2,25 m
c) szerokość odśnieżania w funkcji łyżki: min. 2,15 m
d) waga: min. 420 kg

Urządzenie ma być zamontowane na samochodzie ciężarowym Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

4.5.5.) Wartość części: 54735,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167895,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Danrob s.c. Najman Robert, Najman Daniel, Najman Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6050037652

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Danrob s.c. Najman Robert, Najman Daniel, Najman Paweł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6050037652

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Kazimierza Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 28-500

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.