Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00503869/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż dwóch Miejsc Doraźnego Schronienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Konin
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632401138
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konin.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://konin.logintrade.net/zapytania_email,214109,00b2316f2621d65f7e7f7d8bcf3ff891.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż dwóch Miejsc Doraźnego Schronienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0313af0-56a1-4d73-a782-6ba849ddcbe9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039067/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż dwóch Miejsc Doraźnego Schronienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00503869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.042.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179176,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż Miejsca Doraźnego Schronienia pełniącego funkcję przystanku autobusowego.4.5.3.) Główny kod CPV: 44212321-5 - Wiaty autobusowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216129-4 - Schrony
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.5.5.) Wartość części: 65281,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż Miejsca Doraźnego Schronienia pełniącego funkcję szatni przyboiskowej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45216129-4 - Schrony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
4.5.5.) Wartość części: 113895,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) … cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę…”
Cena złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.:
Część I zamówienia - zabezpieczona w budżecie kwota to 84 000,00 zł brutto, cena złożonej oferty to 188 168,84 zł brutto.
Zamawiający, po analizie wydatków majątkowych Miasta Konina stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie środków do cen złożonych w obu częściach ofert. Zamówienie jest finansowane z dotacji Wojewody Wielkopolskiego, a Zamawiający nie jest w stanie wygospodarować we własnym budżecie na 2025 rok, środków wystarczających na sfinansowanie żadnej z części zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający postępowanie unieważnia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188168,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188168,84 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 poz. 1320 ze zm.): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) … cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę…”
Cena złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.:
Część II zamówienia - zabezpieczona w budżecie kwota to 153 000,00 zł brutto, cena złożonej oferty to 409 718,60 zł brutto.
Zamawiający, po analizie wydatków majątkowych Miasta Konina stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie środków do cen złożonych w obu częściach ofert. Zamówienie jest finansowane z dotacji Wojewody Wielkopolskiego, a Zamawiający nie jest w stanie wygospodarować we własnym budżecie na 2025 rok, środków wystarczających na sfinansowanie żadnej z części zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający postępowanie unieważnia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409718,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 409718,60 PLN
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 "Kraina Wesołej Zabawy" w roku 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2026 r.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Ubezpieczenie pojazdów samochodowych i majątku Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Rozbudowa budynku hali widowiskowo-sportowej o pomieszczenie magazynowe
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
więcej: Wiaty autobusowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





