Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00444498/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Przasnyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550671040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-przasnysz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-przasnysz.pl/zamowienia
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac455114-99d5-4191-a96a-d59336a8782e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac455114-99d5-4191-a96a-d59336a8782e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048530/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów przeznaczonych do Zimowego Utrzymania Dróg Powiatowych. Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, Dostawa piasku frakcji 0-2 mm
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SIiZP.252.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem.4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 162600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku frakcji 0-2 mm.4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166788,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219186,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166788,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keluva PL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529045881
7.3.3) Ulica: Gliniana 52A
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-336
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166788,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26243,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26243,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26243,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOR-KOP S.C.BOGDAN JANOWSKI,IWONA OLSZEWSKA,MATEUSZ RADZIWONKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141750660
7.3.3) Ulica: 7
7.3.4) Miejscowość: Rudno Jeziorowe
7.3.5) Kod pocztowy: 06-316
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOR-KOP S.C. BOGDAN JANOWSKI, IWONA OLSZEWSKA, MATEUSZ RADZIWONKA
jakie przetargi wygrała firma
JOR-KOP S.C. BOGDAN JANOWSKI, IWONA OLSZEWSKA, MATEUSZ RADZIWONKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26243,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Zakup wyposażenia do Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy "Opoka" w Przasnyszu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych dla Żłobka Miejskiego w Przasnyszu
- Dostawa paliw dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup z dostawą soli drogowej kamiennej gatunku "DR" dla potrzeb MPGKiM ZB
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026.
- SVA/4620-573/2025: Zakup soli drogowej i chlorku magnezu wraz z dostawą i rozładunkiem dla potrzeb Działu Utrzymania Czystości
- Sukcesywna dostawa materiału do zwalczania śliskości zimowej na drogach tj. soli drogowej.
- Dostawa soli drogowej w sezonie zimowym 2025"
- "Sukcesywna dostawa soli kamiennej suchej z antyzbrylaczem (tzw. soli drogowej typu DS) sypkiej w ilości 1500 ton, do zimowego utrzymania nawierzchni miasta Jaworzna".
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





