eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Poprawa infrastruktury komunikacyjnej na terenie Zespołu Szkół im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Szydłowcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury komunikacyjnej na terenie Zespołu Szkół im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Szydłowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SZYDŁOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 70 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252aef66-7700-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury komunikacyjnej na terenie Zespołu Szkół im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Szydłowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252aef66-7700-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00528035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051460/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Poprawa infrastruktury komunikacyjnej na terenie Zespołu Szkół im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Szydłowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.106.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z poprawą infrastruktury komunikacyjnej na terenie Zespołu Szkół im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Szydłowcu, szczegółowy zakres robót do wykonania opisany został w projekcie budowlanym. W ramach inwestycji prowadzone będą roboty w zakresie układu komunikacyjnego:
W skład robót wchodzą:
a) Roboty przygotowawcze:
• Roboty przygotowawcze i pomiarowe,
• Roboty rozbiórkowe,
b) Roboty ziemne:
• Korytowanie pod konstrukcję nawierzchni,
c) Roboty nawierzchniowe:
• Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
• Wykonanie warstw ulepszonego podłoża z CBGM i gruntów stabilizowanych spoiwami hydraulicznymi,
• Wykonanie warstw podbudowy z kruszywa i CBGM,
• Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
d) Roboty towarzyszące i wykończeniowe:
• Regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury,
• Wykonanie stałej organizacji ruchu,

2. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowa, na którą składają się:
a. Dokumentacja techniczna - załącznik nr 8 do specyfikacji warunków zamówienia,
b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 9 do specyfikacji warunków zamówienia,
c. Przedmiar robót - załącznik nr 10 do specyfikacji warunków zamówienia.

Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków budżetu Powiatu Szydłowieckiego oraz z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach Mazowieckiego Instrumentu Wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego”

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232452-5 - Roboty odwadniające

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na dzień 21.11.2023 r. o godz. 9:00 został wyznaczony termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Od godzin popołudniowych w dniu 20.11.2023 r. co najmniej do godziny 9:00 dnia 22.11.2023 r. miała miejsce awaria rządowej platformy e-Zamówienia, na której prowadzone jest postępowanie i przez którą należało składać oferty. Dodatkowo w dniu 20.11.2023r., Zamawiający otrzymał od Oferenta informację o problemach technicznych Platformy e-zamówienia, za pomocą której prowadzone było postępowanie. Awaria platformy polegała na braku możliwości przekazania Zamawiającemu oferty, zgodnie z warunkami przedstawionymi w dokumentacji zamówienia. Problemy techniczne platformy zostały potwierdzone przez operatora platformy.
Wobec wystąpienia ww. okoliczności, stwierdzić należy, że nie wszyscy Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu mieli możliwość złożenia oferty. Oznacza to, że awaria platformy mogła mieć realny wpływ na rezultat postępowania z uwagi na ograniczenie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców, w tym przede wszystkim z uwagi na brak możliwości zapewnienia złożenia ofert w terminie przewidzianym w trybie art. 283 ustawy PZP.
Wpływ nieprawidłowego działania platformy do składania zamówień na konieczność unieważnienia postępowania potwierdziła Krajowa Izba Odwoławcza m.in. w wyroku z dnia 13 lipca 2021 r., KIO 1760/21 stwierdzając, że w wyniku uniemożliwienia odwołującemu złożenia oferty naruszono zasady naczelne ustawy PZP dotyczące konieczności zapewnienia równego traktowania i zachowania uczciwej konkurencji. Nie można bowiem skutecznie twierdzić, że wynik postępowania jest prawidłowy, skoro jest ono obarczone najpoważniejszą wadą jaka może wystąpić w postępowaniu - naruszenia zasad generalnych w postaci równego dostępu wykonawców do zamówienia. Nadto, po terminie na składanie ofert nie ma możliwości konwalidowania wady postępowania, więc uniemożliwienie złożenia oferty wywołuje nieodwracalny skutek.
Mając na uwadze powyższe należy stwierdzić, że postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co uzasadnia unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 16 pkt. 1 oraz art. 64 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.