eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieZakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw



Og³oszenie z dnia 2025-11-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz
zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦wiecki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w ¦wieciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525683228

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csw

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz
zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-775ef910-c1be-40ad-a968-566fd4c34842

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00528007

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033723/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Zakup pojazdów dostawczo-osobowych do ewakuacji poszkodowanych oraz zapewnienia ci±g³o¶ci dostaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00486079

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD 241/11/2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 363295,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych, identycznych pojazdów dostawczych z podwójn± kabin± na ramie i zabudow± skrzyniow± otwart± przeznaczonych do przewozu min. 7 osób ka¿dy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia by³ fabrycznie nowy wyprodukowany w 2025 roku, w pe³ni sprawny i gotowy do u¿ycia zgodnie z przeznaczeniem, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych i materia³owych, wykonawczych i prawnych, roszczeñ osób trzecich oraz posiada³ kompletn± dokumentacjê pojazdów niezbêdn± do jego rejestracji oraz eksploatacji. 2.Przedmiot zamówienia powinien:
1) spe³niaæ warunki dopuszczenia do ruchu drogowego zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami;
2) spe³niaæ warunki techniczne okre¶lone w obowi±zuj±cych w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszaj±cych siê po drogach publicznych oraz warunki okre¶lone w przepisach prawa wspólnotowego Unii Europejskiej;
3) posiadaæ aktualne ¶wiadectwo homologacji - kopia ¶wiadectwa homologacji
dostarczona bêdzie wraz z dostaw± pojazdu;
4) posiadaæ w jêzyku polskim:, ksi±¿kê gwarancyjn±, ksi±¿kê przegl±dów
serwisowych, instrukcjê obs³ugi oraz inne niezbêdne dokumenty wymagane
prawem;
5) Wykonawca dostarczy pojazdy wraz z wymaganym wyposa¿eniem na w³asny koszt do Obwodu Drogowo-Mostowego w Drzycimiu ul. ¦wiecka 1, 86-140 Drzycim wraz ze wszystkimi dokumentami w jêzyku polskim wymaganymi do zarejestrowania pojazdu (ksi±¿k± serwisow± i gwarancyjn±, aktualnym ¶wiadectwem homologacji, ubezpieczeniem OC i AC oraz instrukcj± obs³ugi); w chwili dostawy pojazdy powinny posiadaæ wykonany przegl±d zerowy;
6) Zamawiaj±cy dokona odbioru pojazdów protoko³em zdawczo-odbiorczym
3. Ubezpieczenie OC/AC – pojazdy powinny posiadaæ roczne ubezpieczanie OC i AC.
4. Pakiet serwisowy min. 3 darmowych serwisów do przebiegu 120 tys. km w okresie gwarancji. Serwisy mog± siê odbyæ w dowolnym autoryzowanym Serwisie marki pojazdów na terenie województwa – kujawsko-pomorskiego.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w SWZ rozdzia³ II pkt 2.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 448320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 448320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frank- Cars Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 152122969

7.3.3) Ulica: ul. Jagielloñska 147/151

7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: ¶l±skie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 448320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.